mesajul

vineri, 26 august 2016

Eu nu încurajez teama de Avertisment

Mesajul (163) din Cartea Adevărului

Miercuri, 10 august 2011, la ora 23:00
Fiica Mea preaiubită, ritmul evenimentelor globale, care conduc la Marele Avertisment, continuă să se intensifice, așa cum a fost prezis. Rugăciunea, copiii Mei, este esențială acum, pentru discipolii Mei de pretutindeni, înzestrați cu harurile Duhului Sfânt, ca să se unească, pentru a forma armata Mea. Această armată, deși încă destul de mică, în care mulți dintre adepții Mei mai trebuie să înțeleagă, că fiecare dintre ei joacă un rol important, va crește acum și-i va conduce pe copiii Mei până la capăt.
Toți copiii Mei trebuie să Mă asculte acum. Pentru fiecare atrocitate comisă de către om împotriva semenului său în această perioadă, trebuie să se facă rugăciuni pentru făptuitor, în fiecare caz în parte. Este nevoie acum de rugăciune pentru păcătoși. Prin rugăciune se poate invoca Duhul Sfânt pentru a aduce lumina divină în aceste sărmane suflete. Multe dintre ele sunt atât de oarbe față de adevărul iubirii Tatălui Meu, încât rătăcesc fără scop și se cufundă dintr-o criză în alta, rănindu-i pe cei cu care intră în contact. Dacă mai mulți dintre voi ar cere Milostivirea Mea pentru acești păcătoși, atunci influența celui rău ar slăbi considerabil. Copiii Mei, acesta este secretul în slăbirea urii satanei, care este scuipată precum focul din gura unui dragon, în încercarea de a înghiți lumea în aburii săi plini de ură.
El, înșelătorul și demonii săi sunt peste tot. Deoarece credința copiilor Mei este atât de slabă la nivel global, faptele nelegiuite ale satanei au cuprins omenirea într-o menghină, din care îi este greu să se elibereze. Dacă copiii Mei de pretutindeni ar fi crezut în existența lui Dumnezeu Tatăl Atotputernic, acest lucru nu s-ar fi întâmplat. Puterea satanei ar fi mai slabă, în special în cazul în care copiii Mei s-ar fi rugat pentru ajutor și ar fi solicitat Milostivirea Tatălui Meu.
Rugăciunea este armura voastră copii, de acum și până la Marele Avertisment. Folosiți rugăciunea pentru a salva sufletele aflate în întuneric. După Marele Avertisment rugăciunile voastre vor fi necesare pentru a-i ajuta pe copiii Mei să-și păstreze devotamentul față de Tatăl Meu Veșnic și pentru a cinsti Slava Lui.
Răbdarea, rugăciunea zilnică în liniște, formarea grupurilor de rugăciune, recitarea zilnică a rozariului Milostivirii Divine, postul și Sfântul Rozariu al Mamei Mele Preaiubite, se combină într-o formulă perfectă pentru salvarea sufletelor.
Eu nu încurajez teama de Avertisment. Rugați-vă acum pentru voi înșivă și pentru alte suflete, prin actul de răscumpărare și asta înainte de a Mă întâlni față în față pe Mine, Mântuitorul vostru iubit.
Zâmbesc cu bucurie și fericire atunci când Mă gândesc la momentul în care acest mare Dar al Milostivirii este revelat copiilor Mei. Este o întoarcere acasă, o plăcere care nu poate fi descrisă. Acest lucru se va întâmpla atunci când inima voastră se va umple cu iubirea Mea divină. Sufletele voastre vor fi luminate în cele din urmă în decursul pregătirii pentru Noul Paradis de pe pământ. Eu voi aduce apoi calmul care lipsea din viețile voastre de până acum, atunci când vă veți uni cu Mine.
Copii, amintiți-vă, motivul pentru care comunic acum cu lumea. Este dorința Mea de a Mă asigura că toți copiii Mei sunt salvați din ghearele satanei. De asemenea, din profunda Mea iubire de nepătruns pe care o am pentru fiecare dintre voi, vă întind mâna Mea ca să vă alăturați Mie, pentru a vă pregăti să vă întoarceți din nou acasă, în adevăratul vostru cămin.
Frica nu vine de la Mine. Vă iubesc, copii. Vă aduc acest dar glorios care provine din iubirea Mea. Bucurați-vă, zâmbiți și întâmpinați-Mă când apare semnul pe cer. Ridicați brațele și aduceți laudă lui Dumnezeu Tatăl pentru că Mi-a permis această ultimă șansă de a vă salva.
Mântuitorul vostru iubit, Isus Cristos,Regele Milostivirii

Sursa: http://profetieavertisment.ro/mesaje/163/eu-nu-incurajez-teama-de-avertisment/