mesajul

sâmbătă, 30 iulie 2016

FARISEII

Nu-i judecati niciodată pe cei de alte confesiuni, altă credintă sau altă orientare sexuală
Mesajul (58) din Cartea Adevărului
Miercuri, 06 aprilie 2011 la ora 12:05
Iubita Mea fiică, chinurile pe care trebuie să le înduri se produc datorită înșelătorului care încearcă încontinuu să te ispitească să renunți la munca aceasta sfântă. El încearcă să te devasteze emoțional. Acceptă asta. Să nu te îndoiești niciodată de Cuvântul Meu Divin oricât de greu ți-ar fi. Vei fi răsplătită cu harul păcii sufletului atunci când Mi te vei dărui cu adevărat. Să continui să-Mi spui asta în fiecare zi și pe parcursul întregii zile și de îndată ce înșelătorul te va ataca atunci să-Mi ceri haruri ca să te umplu cu bucurie. Fii tare, fiica Mea. Nu te da bătută niciodată. Eliberează-ți mintea de lucrurile mărunte și concentrează-te asupra mesajelor Mele pentru lumea întreagă. Astăzi, acestea sunt cele mai importante mesaje pentru omenire. Au fost date pentru îndrumarea oamenilor ca să găsească din nou calea adevărată care îi conduce la Mine.
Oamenii sunt derutați în privința Învățăturilor Mele
În prezent sunt foarte mulți oameni pierduți. Sunt derutați în privința Învățăturilor Mele din cauza nenumăratelor feluri în care acestea au fost interpretate: prin moderare, schimbare, adăugire sau trunchiere. Copiii Mei au acum nevoie de îndrumare ca să caute harurile de care au nevoie pentru a deveni din nou puternici și cu inimile pline de bucurie. Acestea pot fi obținute doar prin rugăciune și prin respectarea Învățăturilor Mele.
Niciun suflet din lume nu este exclus de către Mine
Copiii Mei care sau convertit cunosc acest lucru și se apropie de inima Mea prin sacramente. Însă acei copii ai Mei rătăciți vor trebui să o ia chiar de la început și să-și reamintească despre Cele 10 Porunci ce au fost date lumii prin Moise. În ziua de azi, foarte dar foarte mulți dintre copiii Mei nu le cunosc . Niciun suflet din lume nu este exclus de către Mine, indiferent de ce religie practică.
Atenționarea credincioșilor care îi desconsideră pe cei de altă credință
Dacă credincioșii Mei se delimitează și se preamăresc pe ei înșiși sau se consideră mai buni decât cei de altă credință care nu cunosc Învățăturile Mele, atunci ei se comportă exact cum s-au comportat și fariseii. Să le fie rușine acelora care se cred mai presus de cei care au nevoie de iluminare. Să le fie rușine tuturor acelora care, deși cunoscând Adevărul, îi disprețuiesc pe cei de altă credință. Să le fie rușine tuturor acelora care cred că, dacă cunosc Adevărul și beneficiază de pe urma Preasfintelor Sacramente, sunt cei mai importanți în ochii Mei. Da, acești credincioși care Îmi sunt fideli, oferă Inimii Mele multă mângâiere și bucurie, dar în același timp Mă ofensează foarte grav atunci când îi deconsideră sau judecă pe alții din pricina religiei lor.
Credincioșilor Mei, vă spun deschideți-vă ochii pentru a putea vedea Adevărul din Învățăturile Mele la cel mai simplu nivel. Nu-i judecați pe ceilalți. Nu îi desconsiderați pe aceia care-i credeți păcătoși și resping Învățăturile Mele pentru că ei, în ochii Mei, sunt deopotrivă cu voi, în ciuda faptului că vouă vi s-a dat darul Adevărului. Mă supăra mult când acești credincioși ai Mei, chiar dacă sunt conduși de intenții bune, prescriu acestor sărmane suflete rătăcite modul în care să-și trăiască viața. Nu sunt pe calea cea bună procedând astfel.
Să nu spuneți niciodată celor de alte religii sau orientare sexuală că sunt dați pierzării
Dacă pe aceia care nu Mă urmează, doriți să-i determinați cu înverșunare să accepte Învățăturile Mele, spunându-le că se vor pierde sau că sufletul lor se va vătăma și dacă considerați ca fiind rele practicile lor, atunci îi faceți și mai slabi decât înainte. Mulți pur și simplu vă vor întoarce spatele iar voi veți suferi un eșec. Abțineți-vă să-i învățați, mai bine arătați-le mila voastră. Învățați-i în schimb prin puterea exemplului. Să nu spuneți niciodată și nici măcar să nu încercați s-o faceți, că sunt condamnați în fața ochilor mei, pentru că nu sunt.
Eu iubesc toate sufletele, de orice credință, de orice convingere, de orice confesiune și de orice orientare sexuală. Fiecare dintre aceștia este un copil prețios pentru Mine. Niciunul nu e mai bun ca celălalt. În timp ce păcatul va exista întotdeauna – voi sunteți toți păcătoși și să nu uitați aceasta –fiecare dintre voi va răspunde pentru el însuși în ceea ce privește răspândirea Cuvântului Meu și respectarea Învățăturilor Mele.
Îmbrățișați-vă unii pe alții. Arătați îndurare unii față de alții. Să nu excludeți pe nimeni, indiferent dacă este catolic sau de altă confesiune creștină, fie cea islamică, hindusă, ebraică, budistă sau dacă aparține de acele religii noi care au mai apărut și care nu cred în Dumnezeu, Tatăl cel Veșnic. Rugați-vă pentru ei. Învățați-i cât este de important să-și deschidă inimile în fața adevărului. Învățați-i prin exemplul vostru. Răspândiți convertire. Dar niciodată să nu judecați pe alții sau să încercați să vă delimitați de cei care nu înțeleg Adevărul.
Niciodată să nu credeți că sunteți mai buni decât frații și surorile voastre pentru faptul că pentru fidelitatea voastră ați fost binecuvântați din Cer cu haruri. Da, voi aduceți bucurii Inimii mele Sfinte dar comportați-vă cu ceilalți cu iubire și nu ca niște dictatori.
Niciunul din voi nu este vrednic să-i judece pe alții
Această lecție să nu o uitați: între voi nici unul nu este vrednic să-i judece sau să-i evalueze pe alții. Nimeni nu are puterea sau cunoașterea dumnezeiască ca să evalueze din punct de vedere moral pe ceilalți. Păstrați-vă mintea deschisă și să nu uitați că vă rupeți de Mine când credeți că în ochii Mei sunteți mai importanți decât aceia pe care voi îi considerați a fi păcătoși.
Nu voi exclude din acest mesaje nicio religie
Cuvântul Meu este dat acum omenirii în dar. Pentru fiecare în parte și tuturor. Nu vreau, prin aceste mesaje, să vizez doar grupul discipolilor Mei devotați. Tuturor celor care înțeleg Adevărul, permiteți-Mi să vă reamintesc. Toți copiii Mei din lume, în special cei mai mari păcătoși, care nu cred în Tatăl Meu Veșnic, Dumnezeu creatorul și care a făcut tot ceea ce este, au acum prioritate. Depinde de voi acum, credincioșii Mei, să vă rugați foarte puternic și să arătați iubire acelora care sunt orbi. Dar faceți asta așa cum v-am învățat Eu. În sfârșit, să nu uitați că Eu vă iubesc pe toți. 
Al vostru Salvator care vă iubeste, Isus Cristos, Regele întregii omeniri