mesajul

vineri, 29 iulie 2016

Un cântec ... pentru Marele Avertisment !



Vino, Doamne Isuse !

Lasă ploaia să cadă

Atunci când păcatele tatălui meu
Apasă sufletul meu,
Şi durerea mamei mele
Nu mă lasă să plec,
Ei bine, acum știu că poate veni şi focul din cer
Pentru ai rafina și pe cei mai puri regi
Și, deși
Știu că acest foc îmi provocă durere
Chiar și atunci,
Cu toate acestea...

Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă, Doamne
Lasă ploaia să cadă,
Oh, Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă, Doamne
Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă.

Sămânța are nevoie de apă
Înainte de a crește din pământ,
Dar, totul devine fierbinte
Iar foamea tot mai profundă,
Ei bine, știu ușor pot veni lacrimile
Dar pot fi zadarnice,
Deși,
Știu aceste lacrimi vin cu durere
Chiar și atunci,
Cu toate acestea...

Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă, Doamne
Lasă ploaia să cadă,
Oh, Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă, Doamne
Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă.

Iar mările pline de apă
Se opresc la țărm,
Precum bogățiile grandioase
O, nu, nu, niciodată nu ajung la săraci...
Şi lasă norii plini cu aplauze furtunoase,
Şi lasă ca fulgerul să devină vena,
Şi cerul revarsă totul ce le poate scăpa,
Atunci va veni timpul
Pentru a schimba lumea.

Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă, Doamne
Lasă ploaia să cadă,
Oh, Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă, Doamne
Lasă ploaia să cadă,
Lasă ploaia să cadă.