mesajul

joi, 14 iulie 2016

Un spion al gruparii teroriste ISIS s-a convertit la Cristos, dupa ce s-a infiltrat in biserica pentru planificarea unui atac

By Afirmativ.com |   27 iunie 2016

Un militant al grupului terorist ISIS a intrat intr-o biserica pentru a spiona si a planifica un atac in randurile crestinilor. Aici insa, mesajul Evangheliei i-a atins inima si teroristul a vrut sa stie mai multe despre Mantuitorul Isus Cristos.
Ghassan Thomas este pastor la biserica unde s-au intamplat aceste lucruri. El a fugit din Irak impreuna cu familia dupa nenumaratele amenintari pe care le-a primit de la islamistii radicali.
S-a stabilit in Turcia si a deschis o noua biserica cu scopul de a ajuta spiritual si umanitar pe refugiatii din Siria si Irak, relateaza Acontecer Cristriano.
Vreau sa ajut acesti oameni, deoarece si eu sunt un refugiat, sunt exact ca ei si ii inteleg foarte bine”, a declarat Thomas.
Intr-una din zile ISIS a trimis un spion sa culeaga informatii de la biserica unde pastorea Thomas, cu scopul de a declansa ulterior un atac impotriva crestinilor.
O schimbare radicala a avut loc dupa ce spionul jihadist a ascultat predica pastorului: a luat decizia care i-a schimbat intreaga viata de pana atunci, s-a hotarat sa-L urmeze pe Isus.
Fostul membru al serviciului de securitate al ISIS se numeste Mohamed si are pe constiinta multe crime. I s-a ordonat sa omoare o intreaga familie, apoi i s-a cerut sa se intoarca la locul crimei pentru a mai ucide inca o persoana din acea familie care ramasese in viata.
A trebuit sa fac lucruri abominabile ca sa fiu cat mai aproape de Dumnezeul meu (Allah)” a spus Mohamed. Cand a sosit la biserica pastorita de Thomas pentru a-si indeplini misiunea, ceva s-a intamplat cu el.
Am intalnit in biserica oameni care m-au primit bucurosi, fara sa stie cine sunt. Eu vroiam sa-i ucid, iar ei mi-au aratat ca ma iubesc. Cand s-au rugat pentru mine, am inceput sa plang ca un copil. Apoi am auzit predica. Am auzit de Isus…”, isi aminteste Mohamed.
Cand s-a terminat serviciul am plecat de la biserica, singur, dar parca simteam ca mai era cineva care mergea cu mine. Simteam ca merg fara a atinge pamantul” a spus Mohamed.
El a inceput apoi sa citeasca Biblia si sa o compare cu Coranul. Asa L-a descoperit pe Dumnezeul Bibliei.
Pe acest Dumnezeu Il cautam. El este adevaratul Dumnezeu. Alaturi de El vreau sa-mi traiesc viata”, a marturisit Mohamed.