mesajul

duminică, 3 ianuarie 2016

MESAJ DAT DE ISUS CRISTOS - PRIN PROFETA LUZ DE MARIA - 31.12.2015



MESAJ DAT DE DOMNUL NOSTRU ISUS CRISTOS
FIICEI SALE PREAIUBITE LUZ DE MARÍA
31 DECEMBRIE 2015



Prea iubitul Meu popor,
ÎI BINECUVÂNTEZ PE FIECARE DINTRE FIII MEI ÎN MOMENTUL ÎN CARE A  ÎNCEPUT O ALTĂ ETAPĂ ÎN DRUMUL ACESTEI GENERAȚII.

V-am chemat și vă chem prin mijlocirea slujitoarei Mele, Profeta Mea, pentru a fi mereu conștienți de seriozitatea acestui moment (timp). A fost Voința Mea să vă explic în mod repetat ceea ce voi știați deja din Aparițiile Mamei Mele. În același timp v-am dat noi Revelații și v-am avertizat asupra unor evenimente care vor veni cu speranța că fiii Mei - care continuă să trăiască în mondenitate, în decădere spirituală, în revoltă și purtându-și mizeriile lor - să nu ajungă pradă anticristului, nici să nu ajungă să facă parte din rândurile sale, dar că se vor căi repede.
Poporul Meu a fost avertizat neîncetat … Copiii Mei continuă să se cufunde în păcat non stop … Iar păcatul îi face incapabili de a-și da seama de răul pe care îl comit și de Mântuirea pe care o pot pierde dacă nu se căiesc de faptele rele pe care le-au comis și al căror autor a fost însuși omul.

ASTFEL, COPIII MEI PREAIUBITI, OMUL ESTE AUTORUL PROPRIILOR SALE SLĂBICIUNI, EL ESTE AUTORUL PĂCATULUI ATUNCI CÂND ACȚIONEAZĂ ȘI LUCREAZĂ ÎMPOTRIVA VOINȚEI MELE FOLOSINDU-ȘI LIBERUL ALBITRU INCORECT.
Iubiții Mei copii, voința omului îl domină și îi dă lui ultimul cuvânt care îl face să acționeze împotriva Voinței mele sau în afara Voinței Mele, deoarece omul cunoaște binele și răul…și este voința omului care impinge ființa umană ușor în direcția spre care ea tinde.
Cât de mult v-am chemat! Cunoscând dinainte toate viciile la care sunteți expuși, și la care, din cauza slăbiciunii voastre, puteți adera, trebuie să vă păstrați sufletește puternici astfel încât pasiunile inferioare să nu vă învingă. Cunosc calea pentru fiecare dintre copiii Mei, CUNOSC CALEA PENTRU FIECARE DINTRE COPIII MEI, DE ACEEA EU VĂ CHEM CA SĂ TINDEȚI ÎNTOTDEAUNA SPRE BINE.
Printre lucrurile pe care omul trebuie să le învețe nu este răul, nici un om nu face răul dacă nu vrea; dar pasiunile inferioare prevalează asupra voinței slabe și nu cunoaște Cuvântul Meu și ca urmare nu cunoaște Voința Mea; voința slabă este dominată de ceea ce omul nu vrea să piardă, chiar dacă Viața Veșnică depinde de aceasta.
Copiii Mei, eu nu rămân acolo unde haosul este în viața de zi cu zi, deoarece haosul este dezlănțuit de slăbiciune și de înclinațiile necorespunzătoare ale omului care este obișnuit să trăiască în absența Mea, în dezordine totală, și care abuzează de liberul albitru.

Preaiubiții Mei copii,

RĂUL CUIBĂREȘTE ÎN PASIUNILE DEZORDONATE ȘI NEJUSTIFICATE.
Preaiubiții Mei, CÂND OMUL SE COMPORTĂ ȘI ACȚIONEAZĂ ÎNTR-UN MOD NEADECVAT ȘI NEJUSTIFICAT, EL ATRAGE RĂUL, IAR RĂUL ESTE ATÂT DE PRINS DE EL ÎNCÂT DEVINE O PARTE DIN OM. Omul acționează spre ceea ce nu este bun și acest lucru provoacă dezordine, iar dezordinea îl face pe om să aleagă ceea ce este mai puțin dificil, considerând că ceea ce face și cum se comportă ca fiind bun, în timp ce alegerea sa este contrară Voinței Mele, care este Iubire.

Preaiubitul Meu Popor:
Timpul actual trebuie să-i motiveze pe copii Mei să caute binele, să incerce să pună deoparte haosul în care trăiesc, să se privească cu toată sinceritatea și în adevăr astfel încât răul să nu fie alimentat de însuși copiii Mei. ACESTA ESTE TIMPUL CÂND POPORUL MEU TREBUIE SĂ FIE CONȘTIENT DE RĂUL PE CARE ȘI-L PROVOACĂ LOR ÎNSUȘI ATUNCI CÂND SE COMPLAC ÎN PROPRIUL EGO.
Acest timp cheamă omenirea să realizeze că ei nu văd schimbările din lume deoarece acestea nu se realizează toate dintr-o dată, ci ele se realizează încet, dar sunt sigure...Evenimentele vor crește – printre acestea este și erupția puternică a vulcanului Etna – de asemenea va crește nivelul apelor ceea ce va indica oamenilor ritmul rapid cu care evenimentele se vor desfășura, iar în această accelerare a evenimentelor Pământul va continua să se cutremure cu putere, marcând o mare parte din Japonia care se va pierde în mare împreună cu alte comunități de coastă.

INIMA MEA E RĂNITĂ DIN CAUZA NEASCULTĂRII ȘI A DEZMĂȚULUI OMULUI SPRE PĂCAT…
Terenul unde conviețuiesc diferite rase și diferite păcate va suferi.
Statele Unite va suferi.
San Francisco va plânge; păcatul a abundat acolo.
California va fi agitată puternic și eu voi vărsa sânge pe acest pământ pentru durerea pe care copiii Mei o vor suferi.
Chile va fi zguduită puternic.
Europa va plânge pentru că s-a îndepărtat atât de mult de Casa Mea.
Preaiubiților, voi suferiți de o foame spirituală și aceasta va fi completată de o foame materială. Lipsa de hrană va fi pe întreg Pământul iar foamea va fi o nenorocire pentru toată lumea.
America de Sud va fi pământul plângerii dintr-un capăt în altul.

Rugați-vă copii pentru Argentina, Pământul Credinței Sfinte va fi încercat încă o dată.
Copiii Mei, câte războaie au distrus popoare întregi?
Câte acte deplorabile au trecut prin fața Mea din mâinile liderilor Marilor Națiuni, care doresc să controleze popoare, depunând eforturi pentru a-și arăta puterea, ignorând faptul că cei care luptă împreună se vor trăda unul pe altul? Războaiele sunt fapte sălbatice (crude) care fac omenirea să-și piardă sentimentele față de om.
Copiii Mei se numesc unul pe altul înțelepți; dacă ar fi înțelepți ei nu ar ridica o armă împotriva altui frate; în schimb ar dori să curețe pământul de păcat pentru a se elibera astfel de nenorocirile care îi lovesc.
Vai lumii, din cauza scandalurilor! Răutatea a crescut și din cauza creșterii ignoranței copiilor Mei, fapt pentru care caritatea și-a pierdut semnificația pentru om.
Tatăl Meu nu a creat lumea și pe voi, creaturile Sale, pentru a vă uita….
Tatăl Meu continua să dea atenție copiilor Săi…
Eu vă invit cu toată iubirea Mea să mergeți înainte și să îndepliniți scopul pentru care Tatăl Meu va creat: ACELA DE A FI COPIII LUI. ÎN ACEST MOMENT ATÂT DE APĂSĂTOR PENTRU UMANITATE, FIECARE FIINȚĂ UMANĂ, VREA CA, CASA MEA SĂ RĂSPUNDĂ LA ÎNTREBĂRILE LOR PERSONALE PENTRU CĂ OMUL NU ȘTIE SĂ AȘTEPTE; OMUL VREA SĂ AUDĂ CEEA CE ÎI FACE PLĂCERE ȘI EI NU ASCULTĂ ATUNCI CÂND SPUN ADEVĂRUL PENTRU CĂ OMUL NU ESTE MULȚUMIT CU RĂSPUNSUL MEU.

Vă chem să vă rugați pentru a vă hrăni căutând cunoașterea și lăsându-vă pătrunși de Voința Mea; dar dimpotrivă, voi nu vă lăsați pătrunși de cunoaștere, voi doar așteptați răspunsuri; vă rugați să rămâneți calmi în mijlocul calamităților. În mijlocul neascultării care prevalează în viețiile voastre, atunci când doriți, Mă chemați dar fără a vă împăca cu Mine, ci pentru a Mă forța să vă ascult. Inima omului este atât de mică când este plină de egoism! Cât de mic este omul când iubește doar lucrurile lumești!

Poporul Meu preaiubit,
FIȚI ATENȚI LA CHEMAREA MEA PENTRU A NU REGRETA NEASCULTAREA CU CARE AȚI DISPREȚUIT FIECARE CUVÂNT AL MEU. PENTRU UNII EU SUNT UN MARE NECUNOSCUT, SUNT CEL IGNORAT.
Copii, acest timp, când omenirea va experimenta o mare durere, nu este pentru ca să rămâneți singuri. Sunt aici, în fața fiecăruia dintre voi pentru a atenua suferința și pentru a vă chema la unitate.
DORESC SĂ UȘUREZ GREUTATEA PE CARE O PURTAȚI DIN CAUZA VOINȚEI VOASTRE LIBERE…
NU VEȚI GĂSI FERICIRE ÎN AFARĂ, CI ÎN INTERIORUL FIECĂRUIA DINTRE VOI; VEȚI FI FERICIȚI FĂCÂND VOINȚA MEA ȘI ÎMPLININD-O.
Acest timp nu este un timp în care să ezitați, nu vă construiți idoli și nu aveți încredere în ei. Economia va cădea într-un mare deșert, fiind sufocată de codurile pe care bestia le-a generat pentru a fura libertatea copiilor Mei și pentru a-i ține captivi fără a-i plasa într-un lagăr de concentrare. Cu fiecare clipă asuprirea este mai aproape de om și de omenirea – inconștientă și nepregătită – care privește fără a da importanță a ceea ce se întâmplă în jurul lor. 
Copii, o industrie a idolilor a fost implementată și aceștia vor cădea unul după altul, iar omul care nu Mă cunoaște va suferi o mare singurătate; atunci el va căuta refugiu, va greși punându-și mâinile în tentaculele anticristului, care apare cu o mare susținere din partea oamenilor, pretinzând ceea ce îl condiționează cel mai mult pe om: economia. Apoi, puterile politice vor fi urmate până când copiii Mei Mă vor uita in favoarea unui nou idol, care îi va conduce la pierderea sufletului.

TREZIȚI-VĂ! AVERTISMENTUL ESTE APROAPE ÎN TIMP CE COPIII MEI DORM ÎN PĂCATE ȘI ÎN UITARE.

Copii, nu vă îndepărtați de Mine. Veniți, iubirea Mea vă cheamă. CÂND VEȚI VEDEA STRĂLUCIND PE CER CEEA CE SE APROPIE TOT MAI MULT DE PĂMÂNT, CEREȚI MAMEI MELE PRIN RUGĂCIUNEA “BUCURĂ-TE, MARIE” CA ÎNGERII EI SĂ VĂ PROTEJEZE. Acesta va fi întunericul care a fost anunțat și care va acoperi lumea, făcând ca poporul Meu să fie purificat în creuzet, acel Popor care M-a dislocat și care M-a aruncat afară din inima Sa.
Preaiubiții Mei, să nu uitați că sunteți Poporul Meu și că Eu vă protejez.

AJUTORUL MEU VA VENI ÎN CLIPA EXACTĂ ATUNCI CÂND ÎNȘELĂTORUL SUFLETELOR VA FI LUAT O MARE PARTE DIN COPIII MEI. Să nu aveți încredere în ceea ce spune știința pentru că Eu sunt deasupra acesteia. Neașteptatul va atinge omenirea și fiii Mei Mă vor chema și copiii Mei vor afla Consolarea Mea.

NU UITAȚI CĂ TREBUIE SĂ FIȚI UMILI ȘI SĂ VĂ RECUNOAȘTEȚI GREȘELILE ÎN FAȚA MEA CU PROPUNEREA FERMĂ DE A VĂ ÎNDREPTA, FĂRĂ A UITA CĂ PORUNCILE MELE SUNT LEGE PENTRU POPORUL MEU ȘI LEGEA ESTE DEASUPRA ORICĂREI ALTE LEGI.
 
Poporul Meu, nu vă fie teamă. Credința vă va da posibilitatea de a gusta cu anticipare bucuria Casei Mele.
VOI SUNTEȚI POPORUL MEU ȘI RĂUL NU VĂ VA ATINGE.
Mama Mea vă susține; fiți docili.
Vă binecuvântez, și la acest început nu uitați de folosirea sacramentaliilor, dar mai presus de toate nu uitați de curăția / puritatea inimii.
Vă iubesc.

Al vostru, Isus.



Bucură-te, imaculată Marie, concepută fără de păcat.
Bucură-te, imaculată Marie, concepută fără de păcat.
Bucură-te, imaculată Marie, concepută fără de păcat.