mesajul

sâmbătă, 2 ianuarie 2016

FERICIRILE (6)


„FERICE DE MINE DE AM SĂ FIU CURAT CU INIMA”.

       Dumnezeu este Puritatea. Paradisul este Împărăţia Curăţiei. Nimic din ceea ce este necurat nu poate să pătrundă în Cerul în care este Dumnezeu. Pentru aceea, dacă veţi fi necuraţi, nu veţi putea intra în Împărăţia lui Dumnezeu. Dar, ah, ce bucurie ! Iată care este bucuria pe care le-o dă Tatăl fiilor săi spre a o pregusta ! Acela care este curat pregustă încă de pe Pământ Cerul, pentru că Dumnezeu se apleacă asupra celui curat şi omul îl vede pe Dumnezeu încă de pe Pământ fiind. El nu cunoaşte gustul dragostei omeneşti, ci gustă, până la extaz, savoarea iubirii dumnezeieşti şi poate să spună: „Eu sunt cu Tine, iar Tu eşti în mine, prin urmare eu te-am găsit şi te recunosc drept mirele preaiubit al sufletului meu”. Credeţi-mă, acela care îl află pe Dumnezeu cunoaşte o schimbare a firii pe care îi este greu să şi-o explice chiar sieşi, devenind sfânt, înţelept, puternic, pe buzele-i înflorind vorbe, iar faptele sale vădind o putere care nu vine, nu, de la făptură, ci de la Dumnezeu care trăieşte în aceasta.
       Ce este oare viaţa aceluia care îl vede pe Dumnezeu ? Fericire. Aţi vrea voi oare să vă lipsiţi de un asemenea dar din pricina necurăţiei rău mirositoare?



Sursa : "Evanghelia, aşa cum mi-a fost revelată" - Maria Valtorta, vol. 3, pag. 91-92.