mesajul

miercuri, 20 ianuarie 2016

Biserica adormită a Fiului meu nu predică despre (Marele) Avertisment ca act de îndurare al Fiului meu




Mesajul Sfintei Fecioare Maria către fiica sa preaiubită Luz de María


17 octombrie 2015


Copii preaiubiți ai Inimii mele imaculate,

Vă trimit binecuvîntarea mea fiecăruia dintre voi, copii ai Inimii mele imaculate.

Inima mea este Arca Mîntuirii. Nu exclud pe nici unul dintre ai mei. Inima mea este însetată de iubirea tuturor adoratorilor Fiului meu. 
Eu sînt Mama întregii umanități.

Copii preaiubiți,
Copii, mîinile mele sînt întinse spre voi; vă aștept ca să mijlocesc pentru fiecare din voi și vă invit să nu renunțați la rugăciune.
Sfîntul rozar este o piedică în fața răului. Demonul cunoaște binecuvîntările pe care le primesc copiii mei cînd se roagă sfîntul rozar.

Rugăciunea continuă este o ploaie de binecuvîntări pentru frații voștri; ea se înmulțește și atinge sufletele care au cea mai mare nevoie pentru a se converti. Puse în practică, fiecare rugăciune și Cuvîntul Divin reprezintă un ajutor puternic care confirmă ceea ce trăiește ființa umană în interiorul său: Iubirea Fiului meu divin.

Preaiubiților, furia și lupta pentru putere în vederea controlului umanității continuă. Aceasta reprezintă un pericol latent pentru poporul Fiului meu în întreaga lume. Umanitatea nu se gîndește la pericolul unui al treilea război mondial, chiar dacă, ceea ce am menționat de puțină vreme, războiul urma să înceapă din pricina unei țări mici.

Asprimea omului îi uimește chiar și pe îngeri; oamenii rămîn inerți atunci cînd marile puteri se pregătesc de război. Marile puteri sînt responsabile de această continuă atitudine de represalii, care sporește în permanență, exprimînd furia refulată care nu așteaptă decît să fie eliberată pentru a-i ataca pe copiii Fiului meu.

În timp ce tehnologia și progresele omului în toate domeniile avansează, reculul spiritual al ființelor umane nu poate fi evitat, din cauza libertinajului sufletelor care se lasă pradă desfrîului și imoralității, renunțînd la Fiul meu și  consacrîndu-se demonului.

Copiii mei,
Cei care-și spun stăpînii lumii - grupurile de familii puternice și masoneria - duc omenirea spre războiul așteptat pentru a accelera apariția mondială a lui Anticrist.

Națiunile își vor trăda alianțele și ursul (Rusia-n.t.) va prelua puterea și va conduce invazia Europei sub semnele din soare și din lună, pe care Fiul meu le-a permis pentru ca poporul său să se trezească, dar cum poporul său nu se trezește, pămîntul se va crăpa ici și colo și se va zgudui într-o țară sau alta. Chiar și pămîntul care nu s-a cutremurat niciodată va fi surprins.
Marea se va revărsa de mai multe ori pe pămînt acumulînd suferință umană fără ca oamenii să reușească să se salveze, iar copiii mei vor suferi. În fața prăbușirii economiei, foametea va înfățișa un om care va înceta să fie om, luptînd cu furie ca să supraviețuiască.

Eu sînt disprețuită, voi nu vreți să ascultați apelurile mele… Nesupunerea continuă prin a nu consacra Rusia Inimii mele imaculate și din această cauză durerile nașterii încep cu suferința umanității, ceea ce am repetat de atîtea ori acestei generații.

Copiii mei nu ascultă apelurile mele și refuză să-l întîlnească pe Fiul meu în Sfintele Scripturi și în cunoașterea Cuvîntului său, cu o inimă sinceră și umilă; ei sînt proști, proști pentru că neagă ceea ce nu cunosc, și din mîndrie, ei pot cădea pradă înșelăciunii satanei.

Biserica adormită a Fiului meu nu predică despre Avertisment ca act de îndurare a Fiului meu. În schimb, el este negat și  respins și iată de ce Fiul meu avertizează ceea ce se va întîmpla prin instrumentul său, atunci cînd propriii săi frați neagă veridicitatea apelurilor mele.

Eu sînt o Mamă misionară, chem și avertizez, comunic și explic ca cei care au urechi să asculte și să se convertească.

Copiii mei preaiubiți ai Inimii Mele imaculate, timpul trece sub privirea indiferentă a umanității. Ea va fi luată prin surprindere de Voința Divină care nu a fost ascultată.
Pămîntul va arde ca fînul uscat la soare, focul va arde hrănit de marea ignoranță a omului care a adus-o cu sine negînd existența răului și ascunzînd omului Adevărul. Trăind supus plăcerilor mondene acestea îl derutează. Cînd răul lucrează în gîndirea omului, el utilizează idei și comportamente improprii ființei umane inspirînd omului fapte rele și acțiuni.

Copii preaiubiți, satana știe că nu poate pierde nici o secundă și demonii se năpustesc asupra omenirii, deoarece sînt conștienți că nu au decît puțin timp pentru a-i duce pe oameni la pieire.

Copii, ajutați-mă! Acționînd împotriva voinței divine se deschide ușa satanei pentru ca acesta să intre în viața celui care îi permite.
Nu-i permiteți! Opriți-vă, căiți-vă și reîntoarceți-vă la Fiul meu!

Amintiți-vă că „Se distruge poporul meu pentru că nu are cunoaștere.“ (Osea 4:6)
Cunoașterea vă dă autoritatea de a nu cădea în ignoranță. Cel care cade și are cunoaștere acționează împotriva Voinței Divine, astfel încît el trebuie să curme înclinările sale rele care îl ofensează îndoit pe Fiul meu.

Preaiubiții Inimii mele Imaculate,
Rugați-vă pentru Spania, omul va avea de suferit.            
Rugați-vă pentru Japonia, ea se va zgudui.
Rugați-vă pentru Statele Unite, ele vor fi zguduite.
Rugați-vă pentru Anglia, ea va plînge.

Copii preaiubiți ai Inimii mele Imaculate,
Timpul trece! Cîte avertismente am dat umanității!... Numai unii din voi se apropie de mine, alții se îndepărtează de frică că anunțurile mele se îndeplinesc și că satana profită de aceasta pentru a-i face să piară mai mulți, Eu nu vă aduc frica ci pregătirea și cunoașterea pentru a nu continua în ignoranță.

Iubiți-vă unii pe alții ca frați…
Nu uitați că Fiul meu va separa grîul de neghină…
Nu vă distrugeți reciproc, Inima mea suferă pentru aceasta…
Nu fiți din aceia care nu-i iubesc pe frații lor și care au uitat porunca iubirii aproapelui…

Fiecare este un misionar al păcii, numai cei care se lasă prinși de cel rău otrăvesc inima fraților lor.

Copiii mei, rugați-vă, vulcanul Etna va fi cauza unei alerte.

Uniți-vă, respectați-vă, nu-l răniți pe Fiul meu.
Inima mea, Steaua Dimineții, luminază calea tuturor. Veniți la mine ca eu să vă îndrum spre Fiul meu.

Binecuvîntarea mea rămîne totdeauna asupra fiecăruia dintre copiii mei. Vă iubesc.
Sfînta Mamă, Maria.

Bucură-te, imaculată Marie, concepută fără păcat.
Bucură-te, imaculată Marie, concepută fără păcat.
Bucură-te, imaculată Marie, concepută fără păcat.