mesajul

joi, 3 decembrie 2015

Ultimele mesaje ale Domnului Isus prin Maria Julianna



22 noiembrie 2015. Acasă, în ora îndurării de sărbătoarea Cristos Rege, Isus spune…

Micuţii Mei! Acum în mod special este nevoie de rugăciune continuă pentru că războiul izbucneşte cu furie. Satana şi acoliţii săi, demonii, au acoperit lumea şi dacă ar fi posibil, ar fura toate sufletele, chiar şi pe cele alese, ca să le impingă la osândă. Vă spun din nou: singura voastră putere şi siguranţă este rugăciunea spusă cu credinţă. Aceasta să fie fapta voastră cea mai importantă a vieţii. Pentru asta întotdeauna să aveţi timp. În timp ce munciţi, sau de exemplu, în timp ce aşteptaţi un autobuz şi orice clipă să o trăiţi fiind în prezenţa Mea! Eu locuiesc acolo în cea mai ascunsă cămăruţă a sufletului vostru şi întoteauna sunt atent la voi. Zi şi noapte vă chem, întotdeauana sunt în ajutorul vostru. Am spus: fără Mine nimic nu puteţi face şi de asemenea am mai spus că Eu sunt viţa iar voi sunteţi mlădiţele. Cel care rămâne în Mine aduge rod bogat, dar cel care se retează de la Mine, acela se usucă şi este aruncat în foc.

Micuţii Mei dragi! Rămâneţi în credinţa vie, care fără de fapte este moartă. De aceea exersaţi iubirea curată şi altruistă faţă de semeni, a cărei roade sunt faptele bune. Să nu fie important pentru voi cine ce spune despre voi şi nu asta să motiveze faptele voastre, ci doar Mie să vreţi  a corespunde şi să faceţi asta ţinând legile Mele.  Sunt plăcute în faţa Mea, un gest de iubire, o rugăciune, o cerere spusă cu smerenie, sau chiar o ascultare într-un lucru cât de inocent sau mic. Niciodată să nu vreţi a fi pe placul oamenilor, ci doar lui Dumnezeu. Mai bine acceptaţi moartea decât să tăgăduiţi legile Mele şi să vă supuneţi vanităţilor omeneşti.
Eu am luat asupra Mea păcatele voastre şi am murit pentru voi pe cruce. Fără aceasta niciunul dintre voi nu s-ar mântui. Până ce am trăit pe pământ, am suferit mereu ispite şi am experimentat cât de slab este omul. Am avut parte de toate ispitele de care omul poate avea parte pe acest pământ. De aceea am spus: fiţi sfinţi, pentru că Eu sunt sfânt. Aţi primit voinţă proprie şi raţiune. Puteţi să vă împotriviţi ispitei dacă vreţi. Dacă voi nu consimţiţi, nu veţi comite păcatul. Tot aşa: dacă voi vreţi, atunci vă puteţi ruga şi puteţi deveni sfinţi.
Întărire din Sfânta Scriptură: Mc 9, 33

22 noiembrie 2015. Acasă, în timpul orei îndurării, Isus spune…
Aceasta îi transmit lui X (un preot – n. tr.): Dragul Meu copil! Cere în permaneţă harul vederii clare! În fiecare zi să te rogi Sfântului Duh pentru a-ţi arăta calea! Să nu treacă nici o zi fără asta, iar pe lângă aceasta roagă-te zilnic rugăciunea Sfântului Arhanghel Mihail! Pregăteşte-te, pentru că trebuie să lupţi în fiecare clipă a vieţii tale împotriva intrigilor satanei, deorece întotdeauna el este treaz pentru a-i ataca pe preoţii Mei, a-i doborî şi, prin păcat, a-i face inofensivi şi astfel putând să fure multe-multe suflete. De aceea am cerut să vă rugaţi în continuu, deorece şi satana vă atacă în continuu, mai ales pe copiii sfinţiţi Mie. De aceea Biserica vă dă breviarul, Sfânta Liturghie, rozarul, deorece rugăciunea este puterea voastră. Eu sunt pentru voi izvorul de putere şi apărarea voastră. Întotdeauna cere asupra ta, a celor dragi, şi asupra întregii creaţii, Preasfântul Meu Sânge vărsat pentru voi, pentru că acolo unde se află Sângele, acolo demonii nu îndrăznesc să pătrundă. Iar Tatăl Meu, vă priveşte prin Sfântul Meu Sânge vărsat şi astfel supărarea Lui se domoleşte. Cereţi Mamei Mele să vă acopere cu mantia Născătoarei de Dumnezeu, care este ocrotirea sfinţilor îngeri.
Fiul Meu! Roagă-te pentru ca să te pot scăpa pe tine şi pe fraţii tăi preoţi de dorinţa deşartă a slavei! Asta poate fi atins doar dacă eşti profund smerit şi întotdeauna te supui legilor Mele. Deşi te-am rânduit să faci mult bine şi planul Meu veşnic cu tine este ca să salvezi o mulţime de suflete, dar pentru toate acestea să mă slăveşti întotdeauna pe Mine, Mie să îmi mulţumeşti şi nimic să nu îţi atribui ţie însuţi, doar slăbiciunile tale. Am spus Sfântului Ieronim, atunci când de Crăciun, la iesle, a îngenunchiat în faţa Mea şi Mi-a oferit întreaga muncă, ştiinţă, străduinţă. Atunci, Eu, micul prunc din iesle, am prins viaţă şi i-am spus: „Toate acestea Eu ţi le-am dat.” La care Ieronim a început să plângă amarnic şi cu o profundă umilinţă a întrebat: „Domnul meu drag, atunci eu ce îţi pot da?” La care Eu zâmbind am răspuns: „Dă-Mi păcatele şi slăbiciunile tale, deorece doar acestea sunt ale tale!”
Micul Meu copil! Te iubesc foarte mult! Cer şi de la tine să trăieşti în sfinţenie şi să fii sfânt deja aici pe pământ! De aceea am murit pentru tine pe Cruce şi te aştept cu braţele deschise în lăcaşul veşnic. Te petrec pe parcursul întregii tale vieţi. Voi fi oriunde şi oricând cu tine. În toate te poţi bizui pe iubirea şi ajutorul Meu providential. Niciodată nu te părăsesc. E adevărat că lupta pare grea, dar împreună cu Mine vei fi capabil de orice, deoarece nu tu lupţi, ci Eu lupt cu tine şi prin tine. Eu am nevoie doar de consimţământul tău şi voi face un sfânt din tine.
Fiul Meu! Fii pregătit, deoarece duşmanul Meu te va ataca tot mai mult! Dar să nu îţi fie frică! Scăparea ta este în Inima Mea milostivă. Locuieşte acolo şi mereu vei găsi refugiu! Îţi cer doar ca întotdeauna şi în orice împrejurare să te împotriveşti ispitei! Atunci l-ai şi învins pe duşmanul Meu şi vei fi preotul Meu sfânt şi vor fi mântuite toate sufletele ce îţi sunt încredinţate. Vei fi părintele spiritual al foartor multe suflete.
Fiul meu! Rămâi mereu un copilaş, încrede-te deplin în Mine. Fii un mic bebeluş în braţele Mele şi mai presus de orice încrede-te în Mine. Crede că te iubesc, că vreau binele tău şi că niciodată nu te voi lăsa singur! Te iau de mână şi te ţin în braţele Mele. Mă îngrijesc de tine şi te călăuzesc. Dacă trăieşti aşa, atunci viaţa ta va fi doar bucurie, vei fi senin chiar şi în încercări, deoarece trăieşti cele opt fericiri şi vei experimenta că Eu Sunt Dumnezeu, cel care stă deasupra a toate. Te voi ocroti cu iubirea Mea, te acopăr cu Sângele Meu Sfânt, te umplu de virtuţile Mele dumnezeieşti şi aşa te binecuvântez cu binecuvântarea Mea întăritoare pentru marea luptă, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”
Întărire din Sfânta Scriptură: Evrei 8,8 “Spune Domnul” 10”…voi pune legile Mele în mintea lor şi le voi scrie în inima lor. Eu viu fi Dumnezeul lor, iar ei vor fi poporul Meu.”