mesajul

joi, 17 decembrie 2015

Mesaj de la Sfânta Fecioară Maria dat prin Maria Magdalena



Liturghie pe platoul Sf. Anna cu participarea a 500 de credincioşi

15.12.2015

Aniversarea a 71 de ani de la aşezarea pietrei de temelie a capelei Sf. Anna

Am văzut îngerii care au înconjurat platoul Sf. Anna înălţându-şi privirile spre Cer pentru că mijloceau pentru noi. Sfânta Fecioară, împreună cu câţiva îngeri s-a pogorât la noi şi ne-a binecuvântat. În mâna îngerilor se aflau bucăţi de stâncă şi le-au aşezat în cerc în mijlocul platoului.

Sfânta Fecioară: Aceste bucăţi de stâncă reprezintă Biserica. În curând Biserica voastră maghiară se reînnoieşte, fiindcă, datorită evenimentelor ce vor veni, credinţa multora se va trezi. Rugaţi-vă copiii mei, fiindcă Tatăl vostru contabilizează fiecare rugăciune a voastră şi le întoarce în beneficiul naţiunii voastre. A început deja să reverse haruri, şi conducătorii voştri sunt primii cărora le dăruieşte deoarece au pentru voi o responsabilitate ieşită din comun. Copiii mei, cel rău urlă de mânie şi face totul pentru a distruge comunităţile voastre de ispăşire. Nu cedaţi ispitelor şi atacurilor lui, ci fiţi puternici în credinţă, nădejde şi iubire! Prin voi, Fiul meu, salvează mulţimea de suflete, iar de vă împuţinaţi, atunci veţi parcurge şi mai greu încercările. Vă port în inima mea de mamă, pe voi şi pe preoţii voştri sfinţiţi, pentru care mă rog neîncetat în Ceruri, pentru a rămâne statornici în slujire până la capăt. Micuţii mei, bucuraţi-vă şi fiţi recunoscători pentru păstorii voştri întrucât ei, cu toţii, şi-au dedicat viaţa pentru voi. Indiferent cum trăiesc, voi întotdeauna să-i priviţi ca pe un dar. Lui Dumnezeu cu toţii îi sunteţi dragi şi vă iubeşte pe fiecare fără nici o excepţie. Şi voi să iubiţi pentru ca prin iubire să se înfăptuiască Împărăţia cerurilor printre voi, care formează o punte între pământ şi cer. Această iubire şi unitate va grăbi triumful meu, după care cu toţii năzuiţi. Acest triumf nu se va înfăptui aşa cum vă închipuiţi voi. Vizionarii voştri primesc multe mesaje şi viziuni, a căror mare parte sunt formate din simboluri. Triumful meu va fi asemănător triumfului Fiului meu. Voinţa lui Dumnezeu se împlineşte, în ceea ce priveşte ţara voastră, întrucât la El totul este cu putinţă. Încredeţi-vă în puterea Lui, care este deasupra oricărei naţiuni!”

Sfânta Fecioară mi-a arătat că în interiorul cercului format din bucăţile de stâncă s-a iscat un foc, ale căror văpaie se ridicau tot mai sus. Când acestea au ajuns la o anumită înălţime, bolta cerului s-a deschis şi focul iubirii Sfintei Treimi a fost trimis pe pământ, iar cele două focuri s-au unit. În timpul unirii s-a format un foc de culoarea curcubeului şi, peste puntea formată din foc, a zburat Duhul Sfânt sub forma unui porumbel, ca şi cum ar sfinţi această uniune. După aceea, îngerii au luat din acest foc şi au împărţit multe haruri preoţilor, apoi au zburat şi în jurul Europei pentru a ajuta naţiunile care erau în nevoi.

Sfânta Fecioară, cu ochii în lacrimi, a spus: “Ca mamă, planul meu este, ca prin intermediul Ungariei să salvez Europa care s-a clătinat în credinţa ei şi s-a îndepărtat de Bunul Dumnezeu. O, Europă, port creştinismul tău în Inima mea Neprihănită! Ai dat lumii mulţi sfinţi întrucât tu eşti leagănul creştinismului! Te ajunge din urmă prigoana, dar asta nu va însemna pierzania ta, ci slava ta. Pe cruce, Fiul meu, suferă şi pentru tine, nu a uitat de tine, aşa cum nu am uitat nici eu.”
Sfânta Fecioară şi-a întins mâna spre mine şi mi L-a arătat pe Cristos răstignit ce plutea deasupra Europei, al cărui Preţios Sânge, curgea în picuri asupra naţiunilor. Maica noastră cerească mi-a spus aşa: “ Acum, Europa îşi va lua partea din suferinţa Fiului meu, prin asta se vor purifica şi se vor reînnoi acele naţiuni pentru care se roagă mulţi.”