mesajul

miercuri, 2 decembrie 2015

Mesaje recente ale lui Isus prin Maria Julianna



8 Noiembrie 2015, acasă, Isus spune...

“Copiii Mei! În vremuri apropiate, va avea loc o prigoană a creştinilor de o amplitudine nemaivăzută. Doar încrederea şi credinţa în Mine va fi singura voastră scăpare. Împotriviţi-vă satanei cu toată credinţa şi, încrezându-vă în Mine, aruncaţi-vă în braţele Mele pe care le-am deschis pentru voi pe Cruce şi uniţi-vă cu Mine, cu Răstignitul, în fuga voastră, în strâmtorarea voastră şi dacă trebuie în martiriul vostru.
Micuţii Mei dragi, pe care i-am salvat cu preţul Sângelui Meu, v-am pregătit un loc minunat în Împărăţia Mea! Nu vă fie frică de cei care omoară trupul dar nu pot face nimic altceva! Bucuraţi-vă şi vă veseliţi în acea zi atunci când sufletul părăseşte învelişul de ţărână, deorece atunci vă înălţaţi la Mine în slava Mea. Mă veţi vedea pe Mine faţă în faţă şi vă veţi ocupa locul în Rai, pe care Tatăl Meu l-a pregătit pentru voi dintru veşnicie. Micuţii Mei dragi, pregătiţi-vă, pentru că această zi este foarte aproape. Vă binecuvântez pentru loialitate, statornicie şi mărturie.
Rămâneţi mereu în Iubire faţă de Mine! Primiţi binecuvântarea Mea, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

15 noiembrie 2015. În timpul Adoraţiei, Isus spune…

Dragii Mei copii! Timpul este aproape! Curând vă veţi vărsa sângele pentru Mine. Nu vă fie frică! Eu întotdeauna sunt cu voi. Vă voi da curajul, puterea şi credinţă puternică să daţi mărturie cu vitejie şi să vă daţi viaţa pentru Mine. Vă transform în eroi, în sfinţi. Martiriul este un mare har. De pe acum fiţi recunoscători pentru asta! Cântaţi-Mi cântare de bucurie şi rugaţi-vă în fiecare zi Te Deum Laudamus! În Rai vă aşteaptă o asemenea fericire în a cărei frântură ar muri trupul vostru fragil.

Micuţii Mei! Această lume este trecătoare cu bucuriile şi necazurile ei. Dar sufletul este veşnic şi nemuritor. De acesta să aveţi grijă. Este totuna când muriţi. Este important doar unde merge sufletul când părăseşte învelişul de ţărână. Eu M-am pogorât la voi din braţele Tatălui. Pe Cruce, pentru voi toţi v-am obţinut mântuirea veşnică. Depinde în exclusivitate de voi, dacă o câştigaţi sau nu. Dacă Mă urmaţi pe Mine, pe calea sfinţeniei evanghelice şi rămâneţi statornici până la moarte, vă mântuiţi. Eu vă chem pe toţi la viaţa veşnică. Aici pe pământ, la renunţarea de sine, la purtarea crucii, iar în Împărăţia Mea la slava veşnică.

Copiii Mei! Astazi încă aveţi posibilitatea alegerii. Decizia este în mâinile voastre. Moartea este doar o clipă şi este neprevăzută, vine pe neaşteptate. Apoi, viaţa voastră se încheie şi se decide soarta voastră veşnică. Veţi fi judecaţi pe baza faptelor voastre. Dacă nu există în voi iubire, ci ura este cea care vă conduce, veţi ajunge în iad, unde veţi primi înapoi acelaşi lucru pe care l-aţi dat altor oameni. Dar dacă faptele voastre sunt conduse de iubire, atunci veţi câştiga mântuirea, veţi fi părtaşi la fericirea veşnică.
Micuţii Mei! Duşmanul Meu vă ispiteşte acum mai mult ca în oricare veac. Ştie că timpul lui este foarte scurt şi în curând va fi aruncat în străfundurile iadului. Dar până atunci vrea să ducă cu el cât mai multe suflete la osânda veşnică. Face toate astea pentru că vă urăşte şi este invidios că voi puteţi intra în Rai, de unde el, din cauza nesupunerii lui, a fost alungat. El este marele mincinos, tatăl minciunii. Niciodată nu staţi de vorbă cu el! Nu-i perminteţi să vă chinuiască! Aşează în faţa voastră o oglindă denaturată. Vă înfăţişează păcatul a fi frumos şi bun, iar sfinţenia vieţii a fi rea şi plictisitoare. Ohh, dar ce fericiţi sunt cei care trăiesc în sfinţenie! Au parte mereu de tovărăşia Mea şi experimentează prezenţa Mea iubitoare. Sunt nespus de fericiţi cei care se pleacă la pieptul meu asemeni pruncilor şi se încred in Mine necondiţionat. Satana nu poate chinui asemenea suflete. Seninătatea este un musafir permanent. Acestea într-adevăr trăiesc cele opt fericiri. Sunt fericiţi în toate situaţiile vieţii, deoarece Eu sunt deasupra oricărei suferinţe şi strâmtorări şi Eu sunt ţelul lor final şi Fericirea veşnică.

Micuţii Mei! Este o fericire nespusă a umbla cu Mine pe calea crucii a vieţii voastre, chiar şi atunci când suferiţi. Am spus: jugul Meu este dulce şi povara Mea este uşoară. Asta înseamnă: dacă luaţi asupra voastră jugul Meu, atunci Eu sunt cel care vă conduc pe calea mântuirii, care este nespus de dulce, deoarece ştiţi ce vă aşteaptă la capătul drumului vostru şi năzuiţi nespus să vedeţi Lumina Feţei Mele. Povara Mea este uşoară. Asta înseamnă că nu primiţi o cruce mai mare mare sau mai grea decât puteţi duce. Ba mai mult, dacă obosiţi, atunci vă iau în braţe şi răcoriţi şi cu puteri reînnoite vă continuaţi drumul. Nu vă fie teamă să Mă lăsaţi a pătrunde în vieţile voastre! Nu vă fie teamă să-Mi abandonaţi Mie viaţa voastră! Eu nu vă privez de nimic bun. Vă iau doar păcatele voastre care, ca nişte munţi se ridică înaintea voastră, tocmai pentru a nu putea păşi pe calea ce duce la mântuire. Faceţi o curăţenie generală în sufletul vostru! Căiţi-vă şi spovediţi-vă păcatele! Mâncaţi Trupul Meu şi beţi Sângele Meu pentru a avea viaţă veşnică, ca să vă îndumnezeiţi în Mine, ca să vă uniţi cu Mine, ca Eu să trăiesc în voi şi voi în Mine, pentru ca deja nu voi să fiţi cei care trăiţi ci Eu să trăiesc în voi! Atunci veţi fi desăvârşiţi, veţi purta în voi Chipul Meu. Oriunde mergeţi Eu voi radia prin voi pacea şi iubirea Mea. Oamenii simt prezenţa Mea. Pace şi fericire va fi în voi şi în jurul vostru. Ohh…dacă oamenii ar şti şi ar crede ce Dar şi Comoară sunt Eu pentru ei aici în această vale de lacrimi! Atunci preoţii Mei nu ar mai prididi să spovedească şi să împărtăşească oamenii, deoarece cu toţii ar fi însetaţi de Mine şi M-ar vrea pe Mine.

Micuţii Mei dragi! Vestiţi acestea lumii! Să se întoarcă la Mine, să Mă cunoască şi să Mă urmeze! Eu sunt deasupra întregii lumi. Eu sunt veşnic. Mereu îl caut pe cel pierdut şi cu harurile Mele îl chem la Mine. Îi vorbesc sufletului ca să îl duc în fericirea Mea, în Biserica Mea fondată de Mine, cea Universală=Catolică, ca acolo, prin sacramentele Mele, să-l întăresc şi să-l mântuiesc.

Copiii Mei! Dacă primiţi o cruce, niciodată să nu vă răzvrătiţi, pentru că aceasta duce la mântuire! Îmbrăţişaţi-o ca pe un dar primit de la Mine! Mulţumiţi pentru ea pentru că împreună cu Mine împărtăşiţi purtarea crucii, deoarece prin ea puteţi intra în viaţa veşnică.