mesajul

miercuri, 16 decembrie 2015

Superbe învăţături despre Sfânta Fecioară Maria prin vizionara Maria Magdalena (1)



Superbe învăţături despre Sfânta Fecioară Maria revelate tinerei vizionare Maria Magdalena, explicând unele nume date de Biserică Sfintei Fecioare, în litania lauretană:

Poarta Cerului
 Duminică, 14.10.2012

A apărut în faţa mea Ierusalimul Ceresc aşa cum este descris şi în Cartea Apocalipsei. Un oraş construit din aur pur şi pietre preţioase şi am mai văzut cum Sfânta Fecioară conduce sufletele copiilor ei în acest oraş.
Tatăl Ceresc: „Copiii Mei, cereţi Preasfintei Mele Fiice să mijlocească pentru voi harul statorniciei, ca odată, cu ajutorul ei, să intraţi şi voi în Ierusalimul Ceresc. Luaţi în considerare faptul că vocaţia voastră este să trăiţi Ierusalimul Ceresc, deja din timpul vieţii voastre pământeşti, ca în gând, să trăiţi în Paradis. Aşadar dacă înviaţi cu Cristos, căutaţi cele de sus, acolo unde Cristos stă de-a dreapta Tatălui! Oare cine ar putea să ridice spre Cer gândurile voastre pământeşti? Nu e altcineva decât Maria cu frumuseţea şi bunătatea ei. În Crez, adesea mărturisiţi: cred în împărăşirea sfinţilor. Câţi oameni sunt în lume care nu gândesc de loc atunci când rostesc aceste cuvinte, sau de fapt nu înţeleg că şi acestea fac un apel la viaţa din Cer.
În afara casei voastre pământeşti mai restrânse, mai aveţi şi o alta; Biserica care constă din comunitatea sfinţilor. Pe pământ, voi sunteţi membri ai Bisericii. Dincolo, în veşnicie, comunitatea sfinţilor populează două mari locuri: Purgatorul (Locul de purificare) şi Paradisul. Cel din urmă este locul unde sufletele şi-au primit deja răsplata şi se bucură de vederea Sfintei Treimi; iar primul este locul unde sufletele trebuie să-şi plătească datoriile înainte de a intra în fericirea veşnică. Harul este cel care susţine comunitatea sfinţilor. Printre ei nu există diferende entice, de rang social pentru că sunt una cu Mine. Exersaţi învăţătura comunităţii sfinţilor şi începeţi să trăiţi în Cer încă de pe pământ, vorbind cu cei din Cer. Dacă gândurile voastre sunt îndreptate către oştirile nevinovaţilor celor din slava veşnică şi către cei din Purgator (nevinovaţi sunt şi cei din locul de purificare care suferă doar pentru păcatele lor trecute), atunci şi sufletul vostru se va transforma şi vă eliberaţi mai uşor de sub povara păcatelor trupeşti.
    Este foarte important să ştiţi că Maria este Poarta Cerului. Dacă ţineţi la Sfânta Fecioară, atunci întotdeauna veţi fi în faţa porţii Paradisului. Iar când va bate ceasul, atunci nu trebuie să faceţi altceva decât să apucaţi clanţa şi puteţi intra, chiar dacă nu imediat în fericirea veşnică, dar măcar în antecameră, în Purgator. Din nefericire, mulţi trăiesc în întuneric şi resping ajutorul Meu. Pentru voi, Sfânta Fecioară vă oferă o siguranţă. Ea este poarta. De aceea rezistaţi cu loialitate faţă de ea pe parcursul întregii voastre vieţi şi atunci, în ceasul morţii, puteţi intra şi voi în Rai.”

Tradafir Tainic
Joi, 18.10.2012

    A apărut în faţa mea Sfânta Fecioară într-o frumuseţe cerească strălucitoare şi ne-a spus: “Copiii mei, eu sunt trandafirul tainic. Cu siguranţă v-aţi gândit deja, de ce Maica Biserică îmi conferă acest titlu frumos. În gând, luaţi în mână un trandafir frumos şi analizaţi-l mai îndeaproape! Dacă îl priviţi în întregul lui, veţi vedea că este de o frumuseţe desăvârşită, iar dacă îl desfaceţi în petale, veţi vedea că fiecare petală în sine este o capodoperă. Nu există pe pământ artist care să poată imita frumuseţea, culoarea, forma, conturul delicat, textura fină şi parfumul minunat al unei petale de trandafir. Este o capodoperă a Creatorului. Iar într-o tufă de tradafiri se găsesc sute de astfel de petale. Aşadar mă puteţi numi un tradafir şi în sensul că eu, nu sunt o minunăţie doar în întregime şi sunt alcătuită din frumuseţe. Darurile minunate, privilegiile, virtuţile divine şi morale sunt tot atâtea petale de trandafir încântătoare.
Luaţi pe rând aceste petale! Zămislire neprihănită, plină de har, fără de păcat, smerenie desăvârşită; darurile Duhului Sfânt: înţelepciune, ştiinţă, bun sfat, curaj, evlavie şi frica de Dumnezeu; virtuţi dumnezeieşti: credinţă, nădejde, iubire; virtuţi morale: putere, deşteptăciune, măsură, dreptate şi nenumăratele virtuţi care însoţesc acestea şi toate celelalte, fără să lipsească nici măcar una. Da, pentru că acest trandafir are toate petalele, nu a lăsat să cadă niciuna.

    Când am apărut Bernadettei la Lourdes, picioarele mele goale au fost împodobite cu câte un tradafir de aur. Un astfel de tradafir minunat sunt şi eu, fără nicio veştejire. Aici pe pământ, trupul meu neprihănit, preasfânt, nu a fost scutit de obligativitatea morţii, deşi s-a manifestat doar prin separarea sufletului şi nu prin putreziciunea trupului. De altfel am fost scutită şi de celelalte urmări ale păcatului strămoşesc.
            Dar această mare frumuseţe a mea, nu cumva să aibă  asupra voastră o influenţă descurajatoare! Să vă spuneţi, că în această privină nu puteţi să mă imitaţi! Oare nu ar fi comic ca micul bănuţel, toporaşul sau floarea de nu-mă-uita, nu ar dori să frumoase, doar pentru că trandafirul este mai frumos ca ele?
Şi sufletul vostru este o minuată operă de artă a lui Dumnezeu şi atunci când străluciţi în lumina harului, slujiţi spre minunăţia tuturor oştirilor cereşti, exact aidoma sfinţilor care, chiar dacă găsesc că trandafirul este mai frumos, sunt capabili, pe deplin, să se minuneze de micuţele flori de camp. Sufletul vostru are o valoare mai mare decât întregul univers material. Care este preţul lui? Priviţi la Sfântul meu Fiu, care pe cruce şi-a vărsat fiecare picătură de sânge pentru voi! Asta este valoarea voastră! Atât sunteţi de importanţi! Aşadar îngrijiţi asiduu petalele sufletului vostru! Priviţi, nu cad oare, nu se veştejesc oare? Şi dacă da, atunci faceţi să crească altele.
Ce înseamnă expresia Trandafir Tainic? Printre harurile mistice, la cel mai înalt grad se situează căsătoria spirituală în care, Dumnezeu păşeşte într-un legământ lăuntric trainic cu sufletul omenesc şi voinţa omului se contopeşte perfect cu Voinţa lui Dumnezeu, respectiv se sudează, se uneşte în flacăra fierbinte a iubirii dumezeieşti. La mine, această căsătorie sufletească a fost atât de perfectă, ca la nimeni niciodată, întrucât rodul acestui legământ a fost Sfântul meu Fiu. Am trăit în acest legământ pe parcursul întregii mele vieţi pământeşti. Voinţa mea, nu ar fi putut devia nici măcar milimetric faţă de Voinţa lui Dumnezeu, nici măcar în mijlocul celor mai înspăimântătoare suferinţe sufleteşti, nici la piciorul crucii. Aici, inima mea, aproape că a sângerat de moarte, dar nu aş fi putut putut protesta. Dumnezeu aşa a vrut, aşadar eu am putut doar să repet întruna: în toate să se împlinească sfânta Voinţă a lui Dumnezeu.
            O mare parte a sfinţilor mărturiseşte că viaţa spirituală nu se prea poate închipui fără oarecare haruri mistice. Nu, prin aceste haruri mistice ei nu se referă la viziuni, stări de extaz şi altele de acest gen, ci rugăciunea liniştită, contemplarea supranaturală. La acest nivel vrea Domnul să vă ridice şi pe voi, dacă dispuneţi de condiţiile necesare pentru o viaţă spirituală mai înaltă, de exemplu dacă dispuneţi de acea străduinţă de a trăi o viaţă spirituală mai profundă. Dar indiferent de sunteţi dintre cei care contemplă sau nu, în viaţa voastră spirituală trebuie să ajungeţi la acel apogeu în care sufletul vostru să se unească în iubire cu Dumnezeu, iar voinţa voastră trebuie să se contopească perfect cu Voinţa Lui. Iar dacă la asta se adaugă şi circumstanţa că această dorinţă de contopire nu este doar ceva vremelnic, care se reînnoieşte din când în când, ci devine pe deplin o a doua natură a voastră, atunci, ce mai este nevoie pentru a se înfăptui şi la voi acea căsătorie sufletească? La ce ar mai fi necesare, de exemplu, viziunile, extazele şi alte asemenea haruri ieşite din comun, pe care Dumnezeu obişnuieşte să le dea unora, când are anumite planuri cu acestea?
Iată, dacă mă urmaţi pe calea Trandafirului tainic, ce uşor vă va fi să atingeţi cele mai înalte haruri mistice.”

 Chivotul Legii

Vineri, 19.10.2012

    Duhul Sfânt :  Copiii Mei, acum Eu vă predau o meditaţie despre Sfânta Fecioară, ca Arcă a Legii Noului Testament. Mai întâi citiţi în Vechiul Testament cum a fost construit acest sfânt Chivot al Legii. “Să facă o arcă din lemn de salcâm; lungimea ei să fie de doi coți și jumătate, lățimea de un cot și jumătate și înălțimea de un cot și jumătate. S-o acoperi cu aur curat: s-o acoperi pe dinăuntru și pe dinafară și să-i faci un chenar de aur de jur împrejur. Să torni pentru ea patru verigi de aur și să le pui la cele patru colțuri ale ei: două verigi de o parte și două verigi de cealaltă parte. Să faci niște drugi din lemn de salcâm și să-i acoperi cu aur. Să introduci drugii în verigile de pe laturile arcei ca să poată fi purtată arca; drugii să rămână în verigile arcei și să nu fie scoși din ele.
Să faci un capac al ispășirii din aur curat; lungimea lui să fie de doi coți și jumătate și lățimea lui de un cot și jumătate. Să faci doi heruvimi din aur, să-i faci din aur masiv. Să-i faci la cele două capete ale capacului ispășirii; să faci un heruvim la un capăt și un heruvim la celălalt capăt ale capacului ispășirii; să faceți heruvimii la cele două capete ale lui. Heruvimii să fie cu aripile întinse deasupra acoperind cu aripile lor capacul ispășirii și cu fețele lor întoarse una spre alta; heruvimii să aibă fața întoarsă spre capacul ispășirii.
Acolo mă voi întâlni cu tine; voi vorbi cu tine de deasupra capacului ispășirii, dintre cei doi heruvimi care sunt pe chivotul mărturiei și îți voi da toate poruncile mele cu privire la fiii lui Israel.” (Exod 25,10-15.17-20. 22)
Aşadar iată acesta a fost acel chivot, centrul cinstirii lui Dumnezeu şi totodată cel mai sfânt, care este o prefigurare a Sfintei Fecioare. Apoi, la porunca Tatălui Meu, Moise a pus în chivot cele două table de piatră ale Legii, un vas umplut cu mană şi toiagul înflorit a lui Aron. Acest chivot era purtat de leviţi înaintea mulţimilor când erau în pustie, iar de campau era aşezat în Cortul legământului, în partea total acoperită cu văluri, în Sfânta Sfintelor.
După ocuparea Tărâmului făgăduit, locul chivotului era întotdeauna centrul cinstirii lui Dumnezeu. Regele David l-a dus sus pe muntele Sion, Solomon i-a construit un templu măreţ.  Şi acolo a stat timp de secole în Sfânta Sfintelor, în spatele vălurilor, în templul din Ierusalim, iar cei doi drugi de lemn s-au curbat în spatele vălurilor, pentru ca să poată fi văzut de afară prezenţa lui. Deoarece în spatele vălurilor putea intra doar marele preot şi acela doar o dată pe an în ziua marii purificări. Probabil cu toţii ştiţi ce mare cinstire a cerut Tatăl Meu faţă de chivotul Legii şi cum au fost pedepsiţi cu moarte imediată cei care au luat prea simplu aceste lucruri.
Apoi, după ce babilonienii au luat în totalitate independenţa statului evreu şi au ocupat Ierusalimul, profetul Ieremia a reuşit să salveze chivotul. În secret, l-a dus pe muntele Nebo şi l-a acuns într-o peşteră. Odată cu sfârşitul robiei, evreii care s-au întors acasă, însă nu l-au mai putut găsi. Prin asta Tatăl Meu a vrut să pregătească poprul evreu pentru apariţia chivotului noului legământ.
Aţi auzit în mai multe rânduri cu ce grijă şi cu atotoputernicie deplină validă a pregătit Tatăl noul său chivot al legii,. Ştiţi, Neprihănita Zămislire i-a furnizat materialul nobil şi l-a îmbrăcat pe dinăuntru şi pe dinafară cu măiestria Lui desăvârşită cu aurul plinătăţii harului. L-a împodobit cu dubla coroană a virginităţii şi a maternităţii şi aşa mai departe. Acum, îndreptaţi-vă atenţia la ce a aşezat Tatăl în acest chivot.  
Chivotul legii vechiului legământ cuprindea doar simboluri: tablele de piatră a celor Zece Porunci, vasul cu mană şi toiagul înflorit care i-a conferit lui Aron demnitatea de mare preot. În Noul Legământ, după vestirea îngerului, se află acolo însuşi Decalogul, însăşi mana dătătoare de viaţă şi însuşi veşnicul mare preot. S-a întrupat în el a doua persoană a Dumnezeirii, Cuvântul Tatălui, Autocunoşterea, Conceptul, Gândul, propria Imagine în oglindă. Aşadar însuşi adevărul nemărginit, din care poate fi citit nu doar Decalogul, ci tot ce este necesar pentru îndrumarea vieţii spirituale în înalt. Acolo se află adevărata mană, pâinea vieţii, care este chemată nu doar pentru a hrăni până la moarte pelerinii Tărâmului făgăduinţei, ci să le asigure viaţa veşnică. Acolo se găseşte adevăratul mare preot, intermediarul dintre Dumnezeu şi om.
Aşadar această sfântă arcă a legii ascunde în ea nespuse comori şi sunt păstrate pentru voi. Sfânta Fecioară nu îndreaptă atenţia voastră asupra ei însăşi, ci asupra Sfântului ei Fiu. Ea vrea să vi-L dea pe Isus. Aşadar când voi mergeţi la ea, când vă rugaţi, când o cinstiţi, ea vi-L întinde pe Copilul ei Dumnezeiesc, şi se străduieşte să vă facă a cunoaşte valoarea Lui. Privirea israeliţilor nu a rămas pierdută  asupra exteriorului chivotului, în acele rare ocazii când au putut vedea tronul Dumnezeirii în el, ci L-au adorat pe Dumnezeu când s-au prosternat în faţa lui. Asemănător sunteţi şi voi. Numai că pe voi, fireşte că, în afară de cinstirea Sfintei Fecioare ca şi chivot viu al legii, vă leagă  şi cea mai duioasă iubire filială şi vă simţiţi fericiţi la picioarele ei atunci când vi-l întinde pe Fiul ei.

 Maică Preacurată
Duminică, 21.10.2012

Padre Pio: “Copiii mei, astăzi vă voi vorbi despre minunata îmbinare a castităţii şi maternităţii Sfintei Fecioare. Ea a fost pe deplin castă nu doar trupeşte şi ci sufleteşte.Gândiţi-vă ce înseamnă castitate sufletească. Aceasta este una dintre cele mai frumoase însuşiri ale sufletului, cu condiţia că este aurită de har şi este însoţită de smerenie. Pentru că nu este nimic ceea ce să-l înjosească mai mult pe om la nivelul animalelor, ca instinctele simţurilor opuse acestei viruţi. Este ca un şuvoi murdar ce inundă în inchipurea omului şi umple cu imagini abjecte templul lui Dumnezeu (trupul omenesc). La opusul acestuia, ce frumos este sufletul unui copil nevinovat în care încă nu s-au trezit aceste insticte şi-n a cărui imaginaţie nu există nimic din acestea.
            Dar la copii, motivul acestei curăţii este nedezvoltarea trupească şi lipsa de cunoaştere care, mai ales la copiii mici, privează puritatea de orice merit. Castitatea unui trup matur, fie al unei femei sau bărbat, este mult mai înaltă, aşa cum a fost de pildă la Sfânta Tereza, al cărei suflet a fost păstrat curat, prin harul lui Dumnezeu, într-o asemenea măsură încât ea nu a avut nici măcar o ispită de acest fel. Acea circumstanţă de a nu şti aceste lucruri, nu mai erau la ea  necunoaşterea copilărească, ci mai degrabă un mare merit în măsura în care dorinţa curăţiei caste a împiedicat-o să caute după aceste lucruri sau să se intereseze despre ceea ce ar fi putut întina sufletul ei alb ca zăpada. Ştia atât cât a avut nevoie.
            Aşa a fost şi Sfânta Fecioară. Întrebarea pe care i-a adresat-o îngerului – “ Cum va fi aceasta, din moment ce nu cunosc bărbat?” (Lc 1, 34) – ne arată îndeajuns că nu era neştiutoare. A cunoşte sau a nu cunoşte bărbat, era la evrei o expresie uzuală, care însemna a fi o femeie căsătorită sau a fi fecioară. Nici mai mult nici mai puţin. Şi Sfânta Fecioară ştia că un copil se naşte în cadrul unei căsătorii. Aceasta i-a fost de ajuns. La ce i-ar fi trebuit să-şi însuşească alte noţiuni care să-i pângărească sufletul ei atât de pur. A fost plină de har şi astfel nu putea să ajungă la sufletul ei nimic necurat. A parcurs viaţa pământească fără să fi observat implicaţiile înjositoare, animalice ale acestora. Sufletul ei era atât de minunat îmbogăţit  şi în privinţa cunoaşterii, dar această cunoaştere s-a îndreptat către lucrurile divine; în gândirea ei, lucrurile materiale nu au ocupat prea mult loc, iar în ceea ce priveşte cele necurate, chiar nimic. Cufundaţi-vă în contemplarea castităţii sufletului ei curat!
            Primăvara devreme, de mergeţi în natură, florile vă încânta privirile. Micul ghiocel îşi scoate capul de sub stratul de zăpadă. Iar apoi, când omătul se topeşte, apare micuţul bănuţel, apoi floarea galbenă a untişorului, apoi dediţeii mov, crinii, iar de Rusalii apar frumoşii trandafiri de migdal (Prunus triloba). Ia priviţi la cei din urmă! Sunt plini de frumuseţe şi dintr-o dată, ca printr-o vrajă, petalele cad şi apare învelişul fructului. Floarea a fost fecundată: şi în loc, a apărut fructul. Aidoma este şi la om. Cu preţul virginităţii, femeia trebuie să plătească pentru maternitate. Să nu spuneţi că schimbul nu este avantajos, deoarece şi maternitatea este ceva sublim, pentru că femeia este înveşmântată într-o altfel de glorie, cu condiţia să fie alipită  harulului şi smereniei. Şi totuşi ce păcat, că nu-şi poate păstra şi  strălucirea de dinainte, castitatea. Dar iată, că Atotputernicul, i-a acordat Sfintei Fecioare acest mare privilegiu.  „Duhul Sfânt va veni asupra ta și puterea Celui Preaînalt te va umbri; de aceea, sfântul care se va naște va fi numit Fiul lui Dumnezeu. (Lc 1,35). Sfânta Fecioară a rămas pe deplin nealterată,  strălucirea castităţii nu a fost umbrită nici măcar pentru o clipă, ci a fost înconjutată de o altă minunată coroană de lumină: cea a maternităţii şi pedeasupra cea a Mamei a lui Dumnezeu! O astfel de minune nu s-a mai întâmplat niciodată şi nici nu se va mai întâmpla. Nici Atotputernicia Dumnezeiască nu ar fi fost capabilă s-o înzestreze pe fiica cea mai dragă cu o frumuseţe mai mare decât a făcut-o prin aceasta. Expresia, „Femeia îmbrăcată în soare” (Ap. 12,1) i se potriveşte perfect, deoarece privirea limitată a omului nu este capabilă a se uita la ea fără să se minuneze.
Literatura universală are cunoştinţă de două mari sentimente fireşti. Primul, este dragostea bărbatului pentru a fată castă pe care vrea s-o ducă la altar spre a-i fi soţie. Al doilea, iubirea pătimasă a copilului pentru mama sa. Şi primul sentiment poate fi curat şi nobil, iar al doilea este aşa prin natura lui firească. Aşadar eu vă vorbesc aici despre sentimente curate. Şi iată, că Domnul, în Sfânta Fecioară, a întrunit ambele sentimente, deoarece ea este modelul castităţii şi totodată cea mai sensibilă şi dulce mamă. Daţi-i inima voastră, fără nicio reţinere! Iubiti-o ca pe cea mai curată Fecioară şi ca pe cea mai scumpă mamă!