mesajul

joi, 10 decembrie 2015

Mesajul din 7 decembrie dat de Domnul Isus Mariei Julianna



7 decembrie 2015. În timpul adoraţiei, Domnul Isus spune...

 “Dragii Mei copii! Inima Mea sângerează pentru voi. Mulţi citesc degeaba mesajele Mele, dar cu toate acestea tot trăiesc în păcat de moarte.

Copiii Mei! Din această cauză vă aşteaptă o judecată şi mai aspră, deoarece v-am dat harul viziunii clare, dar voi totuşi rămâneţi împietriţi în păcatele voastre. Aveţi grijă, moartea vine subit şi dacă vă găseşte în păcat, vă damnaţi fără scăpare.

Micuţii Mei! Duşmanul Meu a pregătit deja totul pentru a ucide pe cât mai mulţi dintre voi. Vă atenţionez dinainte. Trăiţi în permanenţă pregătiţi! Timpul se scurge rapid. Năpasta vă va lovi subit. Întoarceţi-vă la Mine, până ce aţi mai primit timp pentru asta!  S-ar putea ca mâine să fie prea târziu.

Micuţii Mei! Copiii Mei răscumpăraţi prin Sângele Meu! Credeţi cuvintele Mele, încredeţi-vă în Mine deoarece Eu vă vreau doar binele. Toţi cei care Mă dispreţuiesc pe Mine, cuvintele Mele şi nu se încred în Mine, îl alege pe satana, cel care îi împinge la osândă pe toţi cei care îl aleg pe el.

Dragii Mei copii! Vă implor, vă rog, părăsiţi păcatele voastre! Spovediţi-le cât mai curând şi apoi primiţi-Mă în Sfânta Eucharistie, în sufletele voastre curate! Doar cu Mine şi prin Mine vă puteţi mântui! Fără Mine veţi cădea pradă focului veşnic. Mă rog pentru voi la Tatăl Meu, dar nu pot decide în locul vostru deoarece trebuie să respect liberul vostru arbitru. Convertiţi-vă cât mai repede! Atunci veţi sta sub protecţia Mea puternică, iar satana va fi nepuncios faţă de voi. Vă binecuvântez cu binecuvântarea întăritoare a iubirii nemărginite a Inimii Mele, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Spirit.”

Întărire din Sfânta Scriptură: Mc 4, 11-12: ...iar El le-a spus: „ Vouă vă este dat misterul Împărăţiei lui Dumnezeu, celor din afară toate li se spun în parabole, pentru ca de privit să privească, dar să nu vadă, de ascultat să asculte, dar să nu înţeleagă; ca nu cumva să se întoarcă şi să li se ierte”.