mesajul

miercuri, 9 decembrie 2015

Muntele Sfintei Treimi - decembrie 2015



2015 (2016) - ANUL IUBIRII – DECEMBRIE
“Să ducem Iubire acolo, unde nu există iubire!”
A 135-a întâlnire de rugăciune lângă Nuşfalău, pe Muntele Sfintei Treimi
Din Sfânta Scriptură să medităm din Evanghelii copilăria Pruncului Isus.
Mottoul lunii: „Pruncule Isus, ne bucurăm că te-ai născut!”
Intenţia comună de rugăciune: ne rugăm pentru creşterea iubirii reciproce.
Sarcina noastră concretă va fi: vrem să fim iniţiatorii iubirii în cazurile când întâlnim mânie.
N.B. Vă dorim tuturor, chiar şi duşmanilor, un Crăciun Binecuvântat şi un An Nou fericit.

Învăţătura Sfintei Fecioare pentru luna decembrie 2015


„Dragii mei copii ispăşitori! Copilul meu ales, care primeşte mesajele de la Mine a trăit următorul caz la începutul preoţiei sale. Ca toate familiile şi toți preoţii, s-a pregătit şi el în suflet cu iubire pentru sărbătoarea Iubirii. Având multe aşteptări în inimă, s-a gândit că dacă dă iubire, atunci va primi iubire. Din păcate nu s-a întâmplat aşa. Din cauza slăbiciunilor omeneşti, înainte de a celebra Liturghia de Crăciun, a avut parte de multe jigniri și replici lipsite de iubire. Sufletul său s-a întristat şi s-a revoltat. A întrebat: „Cum se poate, ca nici măcar de sărbătoarea Iubirii să nu trăim iubirea? Am învăţat multe în viaţa religioasă, dar iubirea cel mai puţin?” În timp ce fiul meu mergea la Liturghie – era un drum lung pe jos până la biserică – sufletul său plângea, lăcrima de durere. Pe la mijlocul drumului a primit o revelaţie interesantă! A primit în suflet mesajul: „Pe lângă bucurii, de Crăciun aparţin şi crucile!” Până la biserică s-au derulat în faţa sa evenimentele! Prima dată s-a gândit la Fiul meu Sfânt, la Pruncul Isus, care a acceptat pentru întreaga omenire lipsa de adăpost, frigul fizic şi sufletesc, mirosul neplăcut al staulului, compania animalelor, răutatea oamenilor… Pruncul Isus nu s-a minunat şi nu s-a scandalizat de comportamentul lipsit de iubire al oamenilor, de răutatea oamenilor. Din momentul naşterii Sale Pruncul Isus a acceptat şi a oferit totul din iubire faţă de Tatăl Ceresc şi faţă de întreaga omenire, pentru mântuirea lumii. Zâmbetul dumnezeiesc a rămas în inima Sa şi pe chipul Său în ciuda împrejurărilor triste. Copilul Meu ales s-a pus apoi în situaţia Mea şi a lui Iosif. Oare ce înseamnă pentru o mamă (şi pentru un Tată adoptiv) să-şi nască bebeluşul în asemenea împrejurări? Şi Iosif a acceptat circumstanţele şi a făcut tot ce a putut în acea situaţie de neînțeles. În inimile amândurora au rămas: pacea, bucuria şi iubirea. În adâncul sufletului am primit învăţătura Spiritului Sfânt: „Învăţaţi să acceptaţi şi să oferiţi totul pentru salvarea omenirii.” Colaborarea cu opera mântuiri a început de atunci în vieţile noastre. Copilul meu ales vedea totul cu alţi ochi când a intrat în biserică. Luminiţele aprinse îi aminteau de lumina Raiului! Cântecele de Crăciun semănau cu cântecele minunate ale Corului de Îngeri. Prin Pomul de Crăciun, prin bomboane şi prin atmosfera cerească copilul meu a primit „adevărata experienţă a primului Crăciun”. Copilul Meu ales s-a pregătit cu o altă predică pentru „Liturghia de Crăciun”, dar ştia deja despre ce anume trebuie să depună mărturie!
 Cu siguranţă au fost şi în vieţile voastre asemenea cazuri. Poate în familia sau comunitatea voastră aţi experimentat lipsa de iubire. Aţi acceptat-o și aţi oferit-o în primul rând pentru purificarea propriului suflet? Adevăraţii ispăşitori, ispăşesc şi pentru alţii. Înainte de Crăciun vă spun că este foarte bine dacă trăiţi o viaţă religioasă, dar dacă din faptele şi cuvintele voastre lipseşte iubirea, atunci sunteţi doar un chimval răsunător. Dacă în viaţă învăţaţi iubirea, o purtaţi în interiorul vostru şi o daţi mai departe, atunci viaţa voastră are un rost!!! Şi iubirea se învaţă cu preţul sacrificiilor. Să învăţaţi să iubiţi primii, fără aşteptări. Să-L vedeţi pe Pruncul Isus în semeni pentru că El este prezent în ei. Iubiţi-vă duşmanii, rugaţi-vă pentru persecutorii voştri. Trebuie să ştiţi că toate virtuţile trebuie să le cereţi de la Dumnezeu de parcă ar depinde totul de El; totodată trebuie să le puneţi în practică de parcă ar depinde totul de voi. Dacă le trăiţi bine pe ambele, atunci veţi zbura înainte în viaţa spirituală, mai ales în iubire.
Ar fi foarte bine dacă v-aţi decide înainte de Crăciun:Începând de astăzi vreau binele tuturor şi nu vreau răul nimănui! Eu am voie doar să fiu bun şi să iubesc!!! Oamenii vor recunoaşte că sunteţi discipolii Pruncului Isus dacă trăiţi iubirea reciprocă!”
În încheiere vă spun că a trăit un sfânt în trecut care avea atâta iubire, încât iarna când a ieşit în zăpadă aceasta s-a topit în jurul său!!! Urmaţi-l în iubire! Dacă veţi reuşi să trăiţi astfel, veţi avea Crăciunul și înainte de sărbători, și pe parcurs şi după!!!
Astăzi vă binecuvântează Sfânta Treime împreună cu Pruncul Isus, cu Mine şi cu Sfântul Iosif, cu iubirea înflăcărată a Pruncului Isus!”

Temă de casă pentru luna decembrie:
“PREGĂTIŢI-VĂ PENTRU BINECUVÂNTAREA SPECIALĂ A SFINTEI FAMILII DE CRĂCIUN !!!”


RETROSPECTIVA LUNII NOIEMBRIE 2015

A FOST MESAJUL SFINTEI FECIOARE:
„Dragii mei trandafiraşi albi! Vă mulţumesc că aţi răspuns din nou la chemarea mea. Sunt recunoscătoare pentru prezenţa voastră. În această lună vă cer să învăţaţi în mod conştient iubirea. În această lume dură şi rece, să luminaţi prin exemplul vostru bun şi prin iubirea voastră. Cu privire la ispăşirea voastră jertfelnică, sufletele din Purgator au ajuns mai aproape de ţel. După ispăşirile comune, de luni – marţi – miercuri să nu neglijaţi rugăciunea de ispăşire şi postul pentru conducătorii voştri spirituali. Mă bucur pentru voi şi vă iubesc!”

CE NE-AU TRANSMIS SFINŢII LUNII NOIEMBRIE NOUĂ, CARE VREM SĂ AJUNGEM ÎN RAI, FĂRĂ A TRECE PRIN PURGATOR?
Sfântul Martin de Porres„să trăiţi în iubire nemărginită, în smerenie şi rugăciune.”
Sfântul Carol Borromeu„să acceptaţi cu smerenie atenţionarea celor dragi şi voi să vă atenţionaţi cu iubire unii pe alţii.”
Sfântul Albert cel Mare„să fiţi recunoscători şi pentru cel mai mic dar a lui Dumnezeu.”
Sfânta Margareta de Cortona„nu cu vorba voastră, ci în primul rând cu exemplul vostru bun să-i schimbaţi pe cei din jur.”
Sfânta Cecilia„să aveţi o spiritualitate de misionar, ca prin exemplul vostru bun şi vorba voastră înflăcărată să cunoască cât mai mulţi Iubirea lui Dumnezeu!”
Sfânta Gertruda„să nu vă temeţi să vă oferiţi viaţa în totalitate pentru cei din Purgator. Pentru asta însuşi Isus vă va răsplăti, iar sufletele salvate vor fi recunoscătoare pe veci!”
Sfântul Columban„mama mea a visat când era însărcinată cu mine că poartă sub inimă SOARELE. Asta a fost vocaţia mea de-alungul vieţii! Am fost un Soare, care a revărsat pentru alţii căldură, iubire, viaţă, lumină.”
„Fi Sorişorul lui Isus, şi nu castraveciorul lui murat!”

MĂRTURIA UNEI FETE DESPRE MOARTEA BUNICII SALE:
Bunica mea a avut un accident vascular cerebral. Lângă ea am experimentat că există moartea plină de har. Ea a fost pregătită pentru întâlnirea cu Dumnezeu! Pe lângă medici şi preotul a făcut totul pentru ea. Înainte de moartea ei am ţinut-o de mână permanent. M-a surprins faptul că niciunul nu ne temeam de moarte. Din privirea ei se revărsa putere şi iubire. După ce şi-a dat ultima suflare, întregul ei trup strălucea. Înainte de a muri m-a strâns pentru ultima dată de mână şi mi-a spus: „Fetiţa mea, nu uita niciodată că eu te iubesc foarte mult!” Această declaraţie plină de har m-a însoţit pe parcursul vieţii! După moartea bunicii mele am învăţat să trăiesc mai frumos, să-L apreciez mai mult pe bunul Dumnezeu, pe Sfânta Fecioară şi mai ales să trăiesc permanent în iubire!

Privire în viitor pentru luna ianuarie 2016
·      În ianuarie programele de ispăşire vor avea loc în zilele de 1 – 2 – 3 şi 7 de la ora 13.
·      Prima sâmbătă (2 ianuarie) vom sărbători aniversarea izvorului tămăduitor prin procesiune.
·      Vă dorim din tot sufletul să rămâneţi perseverenţi şi în următoarele novene! Veţi vedea, că mai devreme sau mai târziu vor apărea roadele în belşug, în primul rând în viaţa noastră.
·      Cu o spiritualitate de misionar să aducem la ispăşire măcar o persoană.
Vă mulţumim pentru donaţiile voastre în interesul Muntelui Sfânt. Dumnezeu să vă răsplătească!!!