mesajul

sâmbătă, 30 iunie 2018

Niciodată până acum, de la Crucificarea Mea încoace, Creștinătatea nu a îndurat o asemenea persecuție

Mesajul (1334) din Cartea Adevărului

Miercuri, 06 mai 2015, la ora 22:31.

Multiubita Mea fiică, Lacrimile Mele curg în valuri mari în acest moment când Cuvântul Sfânt al lui Dumnezeu este rupt în bucăți.
Iubirea pentru Mine, Isus Cristos, s-a risipit și spiritul Bisericii Mele s-a ofilit într-atât încât curând va deveni nimic altceva decât un deșert. Va deveni lipsit de viață și numai adevărata credință din Biserica Mea va mai ține ritmul constant al bătăilor Inimii Iubirii Mele, în timp ce orice lucru care o înconjoară va deveni uscat, și ultima picătură de viață îi va fi stoarsă.
Niciodată până acum, de la Crucificarea Mea încoace, Creștinătatea nu a îndurat o asemenea persecuție cauzată de disprețul pentru Cuvântul lui Dumnezeu.
Tot ceea ce este considerat sacru în Împărăția Tatălui Meu din Cer este decimat de om, a cărui inimă nu mai simte iubirea pentru Creatorul Său, Dumnezeu cel Preaînalt. Cei care Îi rămân credincioși Lui și care Îl iubesc și Îl prețuiesc pe El, vor simți Suferința Sa în inimile lor ca pe o sabie care străpunge și produce o mare suferință, dar nu ucide. Cei cu adevărată iubire față de Dumnezeu nu vor putea să se separe de El deoarece ei sunt legați de El cu un cordon ombilical care nu poate fi rupt.
Dumnezeu, prin Milostivirea Sa, îi va distruge pe dușmanii Săi care încearcă să fure sufletele celor care au numele scris în Cartea Vieții. Timpul Meu aproape că este asupra voastră.
Să nu renunțați niciodată la speranță, să nu disperați, atunci când asistați la lucrările dușmanului Meu și vedeți viteza cu care viclenele lui căi nelegiuite sunt acceptate de sufletele care nu bănuiesc nimic. Eu sunt în primul rând Dumnezeul Mult-răbdător și Milostivirea Mea va fi revărsată din abundență peste rasa umană printre flăcările Iubirii Mele. Aceste flăcări vor insufla celor care s-au depărtat de la Mine o reînnoire a credinței în Mine, și îl vor distruge pe satana și pe fiecare demon și înger căzut care țin ostatice acele sufletele care îmi aparțin Mie, dar s-au separat de Mine.
Timpul Meu va sosi, însă nu înainte ca lumea să vadă semnele prezise în Cartea Revelațiilor și în Cartea Adevărului. Nu vă temeți de Mine. Pregătiți-vă pentru Mine. Respingeți falsele promisiuni făcute de dușmanii Mei. Rămâneți întotdeauna fideli Cuvântului Meu. Dușmanii Mei nu vor face niciodată parte din Împărăția Mea. Iubiții Mei credincioși, inclusiv cei care Mă vor chema în timpul Avertismentului, nu vor muri niciodată. Căci a lor este Noua Împărăție – Împărăția Mea – Cea promisă Mie, Mesia, Regele tuturor timpurilor – o lume fără de sfârșit.
Poate că acesta este un timp al confuziei, al divizării, al tristeții și al dorinței celor care Mă reprezintă pe acest pământ – de a proclama Adevărul. Dar să știți aceasta: Eu sunt Adevărul. Adevărul nu moare niciodată. Împărăția Mea este veșnică și voi, iubiții Mei copii, Îmi aparțineți Mie. Stați aproape de Mine. Eu vă voi conduce la moștenirea voastră de drept. Încredeți-vă în Mine. Ascultați-Mă în aceste mesaje – Cartea Adevărului. Ea este Darul lui Dumnezeu pentru voi, ca astfel voi să nu uitați niciodată Promisiunea Mea de a veni din nou să-i judec pe cei vii – cei în viață pe pământ, cât și pe cei care au murit întru Harul Meu.
Eu vă voi arăta acum semne de tot felul, pretutindeni în lume. Cei care sunt binecuvântați cu Darul Duhului Sfânt vor ști că acestea v-au fost trimise vouă din Porunca Preaiubitului Meu Tată.
Mergeți în Pace. În aceste timpuri ascultați-Mă pe Mine numai prin aceste mesaje.
Eu vă iubesc cu pasiune pe toți și v-am revendicat ca fiind ai Mei. Nici un om să nu încerce să fure nici măcar un suflet de la Mine pentru că va suferi chinurile veșnice pentru faptele sale.
Al vostru Isus