mesajul

luni, 25 iunie 2018

Marturia unei catolice, care s-a convertit prin mesajele primite de Maria Divinei Milostiviri (MDM)


Iată, printre altele, ce ”efecte” au mesajele MDM:
(mărturie primită de la ”un ostaș al Rămășiței” și postată cu acordul autorului)

Povestea convertirii mele

Numele meu e M. și sunt din România.
Aceasta este o povestire adevărată despre cum Isus mi-a schimbat viața. Eu cred acum că fiecare convertire este de fapt un miracol! Cea mai bună decizie pe care am luat-o vreodată a fost aceea de a-L urma pe Isus.
Pentru început, aș vrea să vă împărtășesc despre mine, cea ”veche”: am fost botezată în Biserica Ortodoxă și copilă fiind mi-am însoțit uneori mama, care e catolică, la Liturghie. Ca familie, noi nu ne-am practicat credința iar la biserică ne-am dus foarte rar!

Privind în urmă, cei treizeci și doi de ani trăiți până în momentul convertirii au fost un dezastru. Am încălcat toate cele Zece Porunci trăindu-mi viața în nepăsare ca și când Dumnezeu nu ar exista. N-am realizat că în tot acest timp am fost orbită de Satana. Nu eram conștientă, în păcătoșenia mea, că Îl ofensam pe Dumnezeu. Ceea ce știam însă, era că viața mea devenise mizerabilă!
2012 a fost pentru mine un an de criză, cu multe probleme profesionale și financiare. Mă simțeam prinsă într-o capcană. Lucrurile mergeau din rău în mai rău. Bunul meu prieten din Germania avea probleme similare și discutam mult despre cum am putea să ni le rezolvăm.

În iunie 2013 am luat decizia să mă duc mai des la Liturghie, Duminica. Îmi cădea bine, chiar dacă știam prea puține despre credința catolică. În tot acest timp am continuat să duc aceeași viață lumească și plină de păcat, căci nu știam altceva.
Mulți dintre prietenii mei erau protestanți, unul fusese catolic dar se convertise la protestantism. Când eram împreună, Dumnezeu devenise de acum principalul subiect al unor lungi conversații. În acea perioadă începusem să caut adevărul. Îmi agasam prietenii cu întrebările mele și protestanții, după cum știți, au multe vederi optimiste legate de Creștinism iar acestea mi-au atras atenția. Ei m-au invitat la biserica lor și eu am acceptat să mă duc. Mi-au oferit multe cărți, literatură creștină, să citesc inclusiv ceva scris de Joel Osteen și mi-am dat seama că se străduiau să mă convertească la protestantism.

În adâncul inimii știam că ceva nu e în regulă așa că am început să citesc Biblia dar înțelegeam prea puțin și aveam o senzație ciudată în stomac care mă făcea să mă simt rău. Am continuată să deschid Biblia la întâmplare cu toate că aveam în continuare acea senzație neplăcută și adesea voiam să o las baltă după câteva minute. Căutam o poveste a cuiva care să semene cu a mea, și nu găseam. Totul îmi părea prea ”profund” pentru a putea înțelege ceva.

Lucrurile au luat o turnură pozitivă când într-o zi am început să citesc Cartea Apocalipsei. A fost foarte derutantă pentru mine, era ca și cum aș fi încercat să citesc în limba chineză. Și atunci mintea mi-a fost străfulgerată de o idee și anume să caut pe Internet interpretări legate de cele citite. Răsfoind diferite pagini web am găsit niște rugăciuni minunate și le-am descărcat pentru a le citi mai târziu. Legat de aceste rugăciuni erau niște informații referitoare la o Carte a Adevărului. Am început să citesc mesaj după mesaj ... nu mă mai puteam opri. Am absorbit ca un burete tot ce citeam și nu mă mai săturam. Rugăciunile erau și ele atât de frumoase. Pentru prima dată am fost convinsă că inima mea era atinsă de ceva Măreț. Nu puteam sta fără mesaje nici măcar o zi.

După ce am găsit această profeție, Cartea Adevărului, am început să împărtășesc totul cu bunul meu prieten din Germania și l-am întrebat dacă am putea de acum să ne transformam viețile trăind așa cum o cere Dumnezeu. Răspunsul lui a fost că ar trebui să fiu atentă, nu cumva să devin fanatică în credința mea.

Am continuat să citesc fiecare mesaj din Cartea Adevărului deoarece credeam că fiecare cuvânt provine din Cer. Am început să mă rog rugăciunile pe care le iubesc. Am învățat despre credința mea Catolică din Cartea Adevărului și nu cum te-ai aștepta să se facă în mod normal. Am început să învăț despre Rozar, Spovedanie, Liturghie, Sfânta Împărtășanie, Milostivirea Divină, despre iubirea necondiționată a lui Dumnezeu față de fiecare copil al său, indiferent de religie sau crez. Mă simțeam ca și cum dintr-o dată aș fi devenit moștenitoarea unei neprețuite mine de aur. Voiam să strig lumii, în gura mare, despre Cartea Adevărului!

Liturghia zilnică a devenit regulă pentru mine. Am început să fac o listă cu toate păcatele din viața mea și să mă duc la Spovedanie. Mă rugam acum zilnic Rozarul și Cruciada de rugăciune. Am învățat despre sora Faustina și minunatul dar al Milostivirii Divine și rugăciunea Coroniței. Am început să citesc și viețile sfinților de la care am învățat multe.

Cu toate că inima mea înflorea, simțeam totuși o tristețe imensă pentru cum îmi trăisem viața de dinaintea convertirii. Nu am cuvinte să exprim cât de rușine îmi era. Știam că iubirea și iertarea lui Isus au învins toate păcatele mele odată cu marea Sa Jertfă pe Cruce. Voiam să spun oricui și tuturor despre ce efect a avut Cartea Adevărului asupra mea, mai ales mamei mele. Am vorbit despre această Misiune a Salvării tuturor preoților pe care îi cunoșteam. Acum, cred că multă lume m-a ascultat din politețe, căci adesea mi se părea că vorbesc cu pereții.
Am continuat să-i citesc mesajele, prin telefon, prietenului meu în speranță că într-o zi și cu el se va întâmpla ceea ce mi s-a întâmplat mie. Și sunt bucuroasă să vă spun că, între timp, și el a avut parte de o convertire, și-a întocmit o lungă listă cu păcate comise în întreaga viață și s-a spovedit pentru prima oară în 32 de ani. Când am aflat această veste bună m-am emoționat profund și am fost fericită până la lacrimi pentru el. Mi-a mărturisit că după spovedanie s-a simțit extrem de liber. Domnul nostru lucrează într-un mod pe care noi nu-l putem înțelege.

Internetul mi s-a părut un mod excelent pentru a deveni parte activă a Misiunii de Salvare, căci prin el am putut să împărtășesc povestea convertirii mele și astfel să încurajez și alți membri ai acestei misiuni. Dumnezeu și-a format Rămășița Armatei pentru ca ostașii ei să se înmulțească și să se roage pentru convertirea omenirii, de aici și denumirea grupurilor Cruciadei de rugăciune – Isus pentru omenire. Deși aceasta e lucrarea lui Dumnezeu, El are nevoie de noi ca să ne rugăm. Liturghia, Rozarul, Coronița Milostivirii Divine, Pecetea Dumnezeului Celui Viu, Rugăciunile și Litaniile Cruciadei, timpul petrecut în fața Sfântului Sacrament, spovedirea păcatelor noastre la preot - toate acestea ne sunt cerute prin mesaje. Suntem în lupta pentru suflete. Lupta se duce în Cer între Dumnezeu și Satana, între Îngeri și demoni. Nu există nici avioane, nici tancuri, vase de război sau arme... doar Rugăciune.

În acest an (2017) în iunie va fi a treia aniversare a convertirii mele. An de an, credința mea în Dumnezeu continuă să evolueze, să devină mai profundă. Acum mi-e drag să mă rog Rozarul și chiar am început să fac eu însămi rozare, ca să-i ofer la rândul meu ceva Maicii Domnului. Cred cu adevărat că suntem într-o Misiune pentru Dumnezeu, care nu poate eșua.

Cred că prin Cartea Adevărului Dumnezeu ne pregătește pentru a Doua Venire Glorioasă a Lui Isus Cristos. Și aș dori să subliniez o chestiune foarte importantă: am încercat din răsputeri să spun oamenilor despre Cartea Adevărului, au fost mai multe ocazii în care aceeași oameni s-au întors la mine spunându-mi că alții i-au convins că Maria Divinei Milostiviri este un profet fals. Oamenii cred toate minciunile scrise pe Internet despre ea. Oamenii cred că dacă un preot sau un teolog, pe care ei îl plac, nu crede în revelații și le cere să nu creadă nici ei, acesta are dreptate. Eu cred că oamenii ar trebui mai întâi să se roage pentru a fi ghidați de Duhul Sfânt și apoi să își urmeze propria inimă în ceea ce privește aceste profeții. Să se roage pentru darul Discernământului așa cum n-au mai făcut-o niciodată. Profeții adevărați au fost și vor fi atacați și persecutați întotdeauna. Așa s-a întâmplat și cu Isus, care a fost condamnat pe nedrept la moarte tocmai de marii preoții și de propriul popor, acuzat fiind că este un profet fals, care vorbește și vindecă cu puterea celui rău. Cum e posibil ca doi preoți serioși să nu cadă de acord asupra aceleiași profeții autentice? 

Pot să vă spun că Dumnezeu vorbește poporului său prin Maria Divinei Milostiviri și eu simt că nici un preot, episcop sau cardinal nu ar putea să-mi schimbe părerea în ce privește Cartea Adevărului. Am auzit vocea lui Isus prin aceste mesaje și ele mi-au oferit o mare consolare.

În final, mărturisesc în mod sincer că, convertirea mea s-a produs tocmai prin faptul că am descoperit Cartea Adevărului. Citind aceste mesaje am avut parte de cunoștințe și înțelepciune și am primit haruri uriașe prin Rugăciunile Cruciadei pe care continui să le spun zilnic. M-am schimbat complet, am trecut de la o viață deprimantă, în păcat, la una în care simt în fiecare moment speranța și bucuria de a trăi pentru Isus și Maria.

Aștept cu nerăbdare A Doua Venire a lui Isus și momentul în care am să vă întâlnesc pe toți în Noul Paradis, unde sper să ajung prin harul lui Dumnezeu.

Cu sinceritate, uniți în Cristos,
M.