mesajul

joi, 17 mai 2018

Mesaje ceresti in 5 si 6 mai 2018 pe Muntele Sfintei Treimi


Mesajul Sfintei Fecioare, Muntele Sfintei Treimi, 5 Mai 2018

Dragii mei copilasi, nu va puteti imagina cat de mare este recunostinta in inima mea, ca si astazi ati spus „da”, chemarii mele, in aceasta luna Mai, consacrata mie, cand veniti aici la mine ca sa asezati totul in mantia mea sfanta, gandurile, problemele voastre, lucrurile pe care nu le puteti intelege sau nu le puteti rezolva.
          Va rog, copilasii mei, nu va ingrijorati de nimic, nu va ingrijorati de viitor, incercati sa traiti bine timpul prezent. Asezati totul in mantia mea si sa credeti ca absolut totul duc in fata Sfintei Treimi. Implor in genunchi Sfanta Treime, sa rezolve problemele voastre la momentul oportun. Voi doar fiti atenti la mine si nu va ingrijorati de nimic. Daca puneti in practica mesajele mele, veti vedea ca multimea harurilor se va revarsa asupra voastra, asupra bisericii, asupra lumii. Aveti incredere in ajutorul meu de mama. Nu va ingrijorati nici o clipa. Va rog acum, copilasii mei, linistiti-va. Multi sunteti plini de ingrijorare, sunteti plini de rani, dar sa nu va temeti pentru ca eu sunt cu voi, nu va temeti pentru ca eu va iubesc, va iubesc ca pe copiii mei si mijlocesc in fiecare zi pentru voi.
          Astazi, dati-mi mie fiinta voastra cu trupul si sufletul, asa cum a facut acum 17 ani fiica mea (vizionara), mi-a daruit toata fiinta ei. Asta va cer si voua acum. Permiteti-mi sa va conduc eu cu iubirea mea si atunci veti vedea marea schimbare in viata voastra. Sa nu incercati voi singuri sa schimbati totul caci nu veti reusi. Cu ajutorul meu totul va merge altfel, veti vedea pentru ca eu mijlocesc in fata Sfintei Treimi si Sfanta Treime stie de ce aveti voi nevoie si veti primi totul la momentul oportun.
          Nu va temeti de razboaie, nu va temeti ca Biserica va fi nimicita de cel rau, pentru ca nu va putea fi distrusa de puterile iadului daca ispasiti si postiti. Veniti cu pretul jertfelor, dragii mei copii, este foarte serios ce va spun, va mangai cu iubirea mea materna. Luati si mai in serios vocatia voastra de ispasire, daca vreti ca pacea si iubirea sa se nasca in lume prin voi. De aceea sa luati in serios ceea ce va cer, este mare nevoie de voi, este mare nevoie de locurile de pelerinaj alese de Dumnezeu. Nici voi si nici eu nu le-am ales, Sfanta Treime a ales aceste locuri, eu doar mijlocesc pentru voi, pentru da-ul vostru, pentru toate locurile de pelerinaj, ca tot mai multi oameni sa ispaseasca, sa accepte postul, pentru ca iadul cel rau vrea sa rastoarne lumea. Daca voi veti face ceea ce va cer, nu se va intampla acest lucru, ce se va intampla va fi spre binele vostru. Dumnezeu va permite atatea greutati in vietile voastre, care sunt spre binele vostru…………

Mesajul Tatalui Ceresc, Muntele Sfintei Treimi, 6 Mai 2018

          Dragi copii iubiti, prin prezenta voastra in aceasta zi imi stergeti lacrimile, plang pentru omenire pentru ca este „coapta” ca si Sodoma si Gomora pentru pieire. Privind ispasirea voastra, vin cu indurare azi, voi imi daruiti si pricinuiti dragostea. Voi nu trebuie sa faceti altceva decat sa iubiti, sa duceti mesajul Meu in lumea intreaga, sa puneti samanta cea buna. Veti vedea ca multimea de suflete va va urma. Eu v-am creat din iubire si acest loc l-am creat din iubire, toti cei care ati venit, Eu v-am chemat din iubire, ca sa simtiti ca Eu sunt Tatal vostru, sa simtiti iubirea si caldura Mea, sa simtiti ca am nevoie de voi dragi copii si sa simtiti ca si voi aveti nevoie de Mine.
          Sa credeti, ca fara Mine nu puteti inainta in viata spirituala, fara Mine nu puteti face nici un pas, aveti nevoie de Mine. Aveti curaj sa va incredintati Mie.
          Sunt unii care au venit pentru prima data, Eu v-am chemat personal, sa nu uitati niciodata aceasta zi, ca iubirea Tatalui Ceresc v-a chemat aici si sa nu fie prima si ultima data cand veniti aici. Sa faceti seria de novene, va astept sa va deschideti inimile, as vrea sa va vindec sufletul si trupul, ranile pe care le-ati primit de-a lungul timpului. Va rog, dati-mi ranile voastre, dati-mi totul, trupul si sufletul vostru, vi le daruiesc inapoi purificate. In scurt timp va veni vremea purificarii si pe voi v-am ales pentru aceasta misiune ca sa salvati suflete. Trebuie sa fiti „pescari” de suflete. Puneti deoparte toate lucrurile lumesti, toate sunt trecatoare, toate raman pe pamant, dar sufletul o sa vi-l cer cand va veni timpul. Cel mai mult o sa va doara omisiunile, evitati-le, puneti pe primul loc sufletul.
          Sa aveti curaj sa vorbiti despre Domnul, sa aveti curaj sa vorbiti despre Iubirea si Indurarea lui, pentru ca Eu sunt Tatal vostru iubitor si indurator, care asteapta pocainta voastra care va iarta si asteapta ca si voi sa va iertati. In primul rand sa va iertati pe voi, dupa aceea va fi mai usor sa iertati, asa cum iert si Eu. Lasati-ma sa va vindec, sa ma simt bine in inima voastra, lasati sa aprinda inima voastra impreuna cu a Mea, lasati micutii mei.
Doresc sa plecati cu inima curatata, pentru ca Eu ma bucur foarte mult ca ati venit, ati adus jertfa si-mi oferiti jertfa si ispasirea voastra. Permiteti-mi sa va iubesc.
Voi mame, voi tati, invatati de la mine ca Eu sunt iubire, aceasta iubire sa o duceti in casele voastre si spuneti-le: Tatal Ceresc te iubeste, te asteapta asa cum esti. Sa nu-ti fie rusine ca esti asa cum esti pentru ca Eu te-am creat. Eu va dau haruri in fiecare zi, in fiecare ceas, in fiecare minut, in fiecare clipa. Tatal nu mai lacrimeaza, deja zambeste, pentru ca vede inima voastra, vede ca v-ati deschis inima si nu va temeti de El. Ati vazut ca El este Iubire, el este Regele Iubirii si doreste sa fie in fiecare zi Regele inimii voastre.
Acum Tatal Ceresc va binecuvanteaza prin mine cu harul deplinatatii, al pocaintei si al iubirii. Multumesc ca ati raspuns la chemarea mea.