mesajul

joi, 10 mai 2018

Cardinalul Burke: Francisc riscă schisma


Cu toate că mesajele o pomeneau în 2013, cine ar fi crezut atunci că în Biserica Catolică se va pune vreodată problema unei schisme? Iată că în 2018 o spun chiar cardinalii.

Cardinalul Burke: Francisc riscă schisma

Papa Francisc nu poate să permită ca o conferință episcopală sau un episcop să facă ceva ce contravine doctrinei și practicii credinței, a spus Cardinalul Raymond Burke într-un interviu cu filosoful austriac Thomas Stark, la Gloria.tv.

Burke a calificat ca fiind "absurdă" propunerea ca protestanților germani să "li se permită" să primească Sfânta Împărtășanie.

El speră că Francisc va corecta acest lucru: "Altfel, Biserica Romano-Catolică o va termina în aceeași situație precum confesiunile protestante care se înmulțesc din ce în ce mai mult".

În plus, Burke a comentat negareae recentă a existenței iadului și a nemuririi sufletului uman, menționând că nu a existat o corecție adecvată din partea Sfântului Scaun.

Potrivit lui Burke, ar fi fost necesar să se spună că Francisc "reafirmă ceea ce Biserica a învățat dintotdeauna despre ultimele lucruri".

Potrivit lui Burke, situația actuală din Biserică riscă "o schismă".



Citate din mesajele primite de Maria Divinei Milostiviri: 

”Masoneria s-a infiltrat în Biserica Mea de pe pământ si în curând, schisma, după cum a fost prezisă, va crea diviziuni și neliniște printre slujitorii Mei credincioși.” (mesajul din 13 februarie 2013)

”Timpul în care schisma va fi evidentă este aproape și deja, la Roma, se resimte o neliniște teribilă. Când Duhul Sfânt se va ciocni cu spiritul răului, o linie va despărți, la mijloc, formând două tabere. Marea diviziune va coborî foarte repede.” (mesajul din 14 martie 2013)

”În curând, mulți dintre voi vor vedea în mod clar lucrurile despre care v-am avertizat. Schisma va fi dură și va urma un război între Adevăr și minciuni. Va duce la prăbușirea Bisericii Catolice, până când aceasta va semăna cu un morman de pietre, dar Unica Biserică Adevărată va rămâne în picioare, pentru că slujitorii Mei credincioși vor mări Rămășița Armatei Mele. Ei vor lupta cu îndârjire până la sfârșit pentru a apăra Cuvântul lui Dumnezeu.” (mesajul din 02 mai 2013)

”Schisma din Biserica Mea va fi fragmentată în mai multe etape. Prima etapă va fi când doar cei care Mă cunosc cu adevărat și înțeleg Adevărul din Sfintele Evanghelii vor hotărî că ei nu pot, în numele Meu, să accepte minciuni. A doua etapă va avea loc atunci când oamenilor li se vor refuza Sfintele Sacramente în forma lor consacrată. A treia etapă va fi când Bisericile Mele vor fi fost pângărite, iar atunci slujitorii Mei consacrați vor înțelege în sfârșit Adevărul conținut în Cartea Apocalipsei.” (mesajul din 20 octombrie 2013). 

Mesaje de pe site-ul: http://profetieavertisment.ro/