mesajul

luni, 8 februarie 2016

Ultimul mesaj din ianuarie 2016, dat nouă prin Maria Julianna de către Domnul Isus



30 ianuarie 2016. În timpul adorației, Domnul Isus spune...

”Dragii Mei copii, aleși ai Inimii mele! Pregătiți-vă! Prigoana e aici. Vă vor ataca din ascunziș. Totul este deja pregătit. Trăiți pregătiți de moarte! Nu vă fie teamă de cei care pot ucide trupul dar nimic altceva nu pot face. Mărturisiți-Mă pe Mine în fața acestora, care cred că slujesc lui Dumnezeu dacă vă ucid pe voi. Bucurați-vă deoarece în clipa morții veți veni la Mine în Rai. Aceasta va fi ziua voastră de naștere pentru Cer. Voi doar să fiți pregătiți sufletește! Trăiți curați, ca sfinții! Restul...încredeți-vă în Mine! Acceptați martiriul, pentru că astfel slăviți Sfânta Treime, și în Ea, pe Mine, Cel care Mi-am vărsat Sângele pentru voi.
Micuții Mei, nu este mai mare sluga decât Stapânul său! Dacă Eu am fost prigonit și pe voi vă vor prigoni. Dacă au vărsat Sângele Meu și pe al vostru îl vor vărsa. Bucurați-vă și vă veseliți în acea zi! Cântați psalmi de slavă, fiindcă acolo unde sunt Eu, veți fi și voi. Veți vedea slava Mea și veți fi părtași la ea pentru veșnicie. Acceptați crucile, umilirile precum și Eu le-am acceptat pentru voi, în mod nevinovat. În măsura în care vă identificați cu Mine în încercări, în acea măsură veți avea parte de slava Mea.
Copiii Mei, ochi nu a văzut, urechi nu au auzit, inima omului nu poate pricepe ceea ce tatăl Meu v-a pregătit dintru veșnicie. Toată suferința de pe pământ nu poate fi măsurată (comparată) cu o singură clipă de slavă din Paradis. Nici în cele mai îndrăznețe vise ale voastre nu vă puteți închipui ceea ce vă așteaptă dincolo. Viață veșnică, fericire veșnică. Voi șterge toate lacrimile din ochii voștri.
Micuții mei! Trăiți sfânt! Aunci mare va fi răsplata voastră în ceruri. Pentru asta vă binecuvântez cu iubirea ce se revarsă din inima Mea, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Spirit.

Dragii Mei copii! Nu comiteți păcat! Tot ceea ce vă acuză conștiința voastră, vine de la satana. Ceea ce nu ați vrea să vi se facă, nici voi să nu faceți altora. Dacă-i răniți pe alții, voi înșivă veți vedea paguba, deoarece veți primi înapoi la fel.

Micuții Mei! Iubiți-vă unii pe alții! Dumnezeu v-a creeat pe fiecare ca să trăiți în iubire. Sunteți fericiți doar dacă dați și acceptați iubire. Iubirea este mai importantă pentru sufletul vostru decât aerul pentru trupul vostru. Fără iubire, sufletul este mort. V-am dat iubirea ca poruncă de căpătâi pentru a fi fericiți deja aici pe pământ și pentru a cîștiga viața veșnică. În Rai există doar iubire. În cel care nu există iubire, nu poate intra în Împărăția Cerurilor. Tatăl meu l-a creeat pe fiecare om din iubire, pentru ca și voi să-I întoarceți iubirea și, în El, să vă iubiți unii pe alții. Dacă trăiți astfel, satana va fi neputincios în fața voastră.

Micuții Mei! Acceptați cuvântul Meu! Rugați-vă pentru a putea trăi în iubire! Dacă cineva are o plângere împotriva voastră, cereți-i iertare și reparați păcatele voastre! Nimeni să nu îi provoace pagubă altuia, deoarece dincolo va trebui să plătească cu o dură suferință. Iertați-vă unii pe alții și rugați-vă unii pentru alții, chiar și pentru dușmanii voștri! În rugăciunea Tatăl nostru v-am învățat: și ne iartă nouă greșelile noastre, precum și noi iertăm greșiților noștri. Dacă voi iertați oamenilor ceea ce au greșit împotriva voastră, atunci și Tatăl vă va ierta păcatele. (Matei 6; 12, 14-15)
Copiii Mei, Trăiți în permaneță pregătiți! A sosit ceasul. Curând va trebui să stați în fața scaunului Meu de judecată. Acolo, în fața voastră, se va derula întreaga voastră viață. Va trebui să dați socoteală pentru tot. Fiecare își va lua răsplata sau pedeapsa conform faptelor sale. Dumnezeu nu poate fi mințit. Satana este mincinos. El este tatăl minciunii. Să nu îl credeți! Nu stați de vorbă cu el! Pentru asta vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh.”