mesajul

sâmbătă, 13 februarie 2016

Muntele Sfintei Treimi - februarie 2016



2016 - ANUL IUBIRII – FEBRUARIE
“Să ducem Iubire acolo, unde nu există iubire!”
A 137-a întâlnire de rugăciune lângă Nuşfalău, pe Muntele Sfintei Treimi

Din Sfânta Scriptură să citim în fiecare zi măcar un capitol.
Mottoul lunii:Întrucat aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut!”
Intenţia comună de rugăciune: să ne rugăm toată luna pentru vindecarea bolnavilor.
Sarcina noastră concretă va fi: să vizităm bolnavii.

Învăţătura Sfintei Fecioare pentru luna februarie 2016

„Dragii mei copii ispăşitori! În luna bolnavilor vreau să vă învăţ din nou prin copilul meu ales. Într-o zi ploioasă el a întâlnit o femeie și pe copilul ei. Copilul era mic și cu greu putea să o ajute pe mama lui, care era bolnavă şi slăbită de puteri. La imboldul Spiritului Sfânt fiul meu ales a ajutat femeia să ajungă acasă. El a primit în somn o învăţătură pe viaţă legat de cele întâmplate. A visat că dintr-o biserică ieşea Isus Cristos cu barbă şi îmbrăcat într-o haină lungă albă. Văzându-L pe Isus, copilul Meu și-a făcut examenul de conştiinţă pentru că nu ştia de ce i-a apărut Isus. Isus l-a privit şi i-a arătat o ladă murdară de noroi de pe un pod din apropiere. Atunci copilul Meu şi-a amintit de fapta bună pe care a făcut-o în ziua precedentă.  Cel mai mare dar pentru el a fost că Isus i-a mângâiat mâna cu care a făcut fapta bună. După aceea Isus i-a spus doar atât: „Mulţumesc că M-ai ajutat!!!” Când copilul Meu a întrebat unde, Isus a arătat spre lada unde a ajutat-o pe femeia bolnavă. După cele întâmplate copilul Meu ales s-a minunat pe faptul că el a ajutat un om şi totuşi Isus a considerat că l-a ajutat pe El. După aceea şi-a amintit de o frază din Sfânta Scriptură, care este mottoul acestei luni: „Întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut!” Aceste cuvinte le va rosti Isus la Judecata de apoi.
Încercaţi să puneţi în practică în această lună aceste cuvinte ale lui Isus pentru că sunt adevăr, şi cel care trăieşte sau nu conform acestor cuvinte va avea parte de răsplată veşnică sau pedeapsă veşnică.
Acum Sfânta Treime vă binecuvântează prin Mine cu iubirea serioasă a aproapelui!”

Temă de casă pentru luna februarie:
“RABDĂ ŞI SUFERĂ PENTRU ISUS FĂRĂ SĂ TE PLÂNGI!!!

RETROSPECTIVA LUNII IANUARIE 2016

A FOST MESAJUL SFINTEI FECIOARE:
„Dragii mei trandafiraşi albi! Am venit la voi cu mare iubire şi vă mulţumesc că aţi răspuns la chemarea Mea. Azi sărbătorim cu voi, împreună cu toţi Cei din Ceruri, cu ocazia aniversării apei tămăduitoare. Împreună cu voi încep şi Eu novena mare care este foarte importantă pentru voi. Nu uitaţi că şi anul acesta mă bazez pe voi, iar Eu ispăşesc împreună cu voi şi nu voi lipsi de la ispăşiri. Astăzi vă cer să fiţi perseverenţi până la capăt. Reînnoiţi-vă ’Da-ul’ şi luaţi mult mai în serios tot ceea ce vă cer: sacramentalele, rugăciunea, postul, spovada, împărtăşania, Sfânta Liturghie (în fiecare zi dacă se poate). Acest an va fi diferit faţă de cei de până acum. ’Va fi anul marilor schimbări!’
Vă întreb: ’Mă iubiţi oare din inimă? Vreţi oare ca acest loc să se construiască conform Planurilor lui Dumnezeu?’ Vă rog să fiţi altruişti în privinţa Muntelui Sfintei Treimi. Să-l ajutaţi şi să veniţi aici ca la voi acasă. „Cel care dă mai mult primeşte mai mult!” Voinţa Sfintei Treimi este ca pe muntele Sfintei Treimi să se construiască cât mai repede Casa Reconcilierii, pentru că în curând vor veni aici pelerini din întreaga lume.
Dragii mei copii, astăzi aţi primit toate harurile de care aveţi nevoie conform Voinţei Lui Dumnezeu. Să folosiţi şi să răspândiţi în continuare apa tămăduitoare. Fiecare să bea din apa tămăduitoare şi să duceţi şi acasă familiilor voastre. Sfinţiţi casa voastră. Puteţi să le daţi şi animalelor voastre să nu se înbolnăvească. Să o folosiţi în orice scop bun.
Sfânta Treime vă binecuvântează prin Mine cu o spiritualitate altruistă!”

Surpriza Sfintei Fecioare a fost că la Casa Fecioarei Făcătoare de Minuni ne-a aşteptat cu vreme bună şi jocul soarelui. Ne-a încurajat să mergem înainte tot aşa!!!
Cerem în continuare pentru vindecarea părintelui Csilik şi pentru conducătorii comunităţii: rugăciune – post – Sfinte Liturghii, în zilele de luni – marţi – miercuri dacă puteţi. Mulţumim pentru sacrificii şi ajutoare. Nu uitaţi, noi vă iubim şi ne bucurăm pentru voi.

Privire în viitor pentru luna martie 2016
·      În martie programele de ispăşire vor avea loc în zilele de 3 – 4 – 5 – 6 de la ora 13.
·      În Postul Mare, din 1 până în data de 9, apoi luni – miercuri – vineri să postim renunţând la carne.
·      În Postul Mare să ne rugăm Calea Crucii măcar vineri, dacă se poate împreună cu familia sau comunitatea spirituală. Să ne spovedim! Vă dorim un Post Mare plin de haruri!
·      Ne mai rugăm pentru intenţia ca încă în vieţile noastre să se realizeze unitatea dintre creştini şi să sărbărim cu toţii împeună Sărbătoarea Învierii Domnului nostru!  
                           
                                                      Mesajele le primim lângă Nuşfalău, pe Muntele Sfintei Treimi, prin intermediul  pr.Janos Cs. şi al V.Ilona
Mesajele  de la Nuşfalău  în limba română  le găsiţi pe internet  la adresa : www.muntelesfinteitreimi.ro