mesajul

joi, 26 ianuarie 2017

Mesaj urgent de la Tatăl Ceresc – 22 ian. 2017



 ora 7 - 7:20 

    După ce m-am rugat înainte şi am cerut lui Isus să mă lumineze mereu, să mă îndrume, să nu permită ca cel rău să mă păcălească, să mă ducă în eroare, etc....nevrând să-i provoc suferinţă din cauza greşelilor, etc...Eu nu vreau decât să îndeplinesc voinţa Divină şi nu  vreau să accept nimic dacă nu este voinţa Celor din Cer, indiferent despre ce ar fi vorba. Am întrebat cum de m-au ales pe mine, cea mai nevrednică? Şi am mai spus că dorinţa mea cea mai fierbinte este să fiu vrednică de misiunea mea şi să încerc să fac tot ce îmi cer Cei de Sus.

    Şi în timp ce mă rugam am avut o viziune interioară cu Tatăl Ceresc care suferea, plângea şi a spus: “Sunt gata  să pedepsesc omenirea.  Nu mai suport să văd mulţimea păcatelor, răutatea ajungând la cote inimaginabile. Ce să mai fac pentru voi? (scriam plângând) Maria, Fiica Mea cea dragă, suferă cumplit şi plânge într-una. Isus, Fiul Meu cel drag suferă şi El pentru  toate batjocurile, insultele, nerecunoştina şi răutăţile oamenilor. Lucifer, zi de zi câştigă tot mai multe suflete...zilnic căzând mii de suflete în infern. Cerul geme de durere din cauza sufletelor pierdute. 

ULTIMUL AVERTISMENT!!! 

    Nu mai accept nici o amânare. Se apropie sfârşitul răului....

    Îţi multumesc pentru că mă iubesti sincer, draga Mea copilă şi încerci să îndeplineşti voinţa Mea. (scriam plângând) Te voi întări şi mai mult cu haruri multe, te voi curăţa şi te voi apăra de toţi duşmanii tăi. Nu voi mai permite să te rănească cel rău, îi voi nimici pe toţi duşmanii tăi şi te voi ajuta să-ţi îndeplinesti misiunea pe acest pământ.
Fii binecuvântată! Te iubesc.”

 La sfârşit am întrebat: “Să transmit acest mesaj?”
Iar răspunsul a fost: “Poţi să-l transmiţi cu curaj.”
Plângând, i-am mulţumit Tatălui Ceresc pentru tot. 

Mesaj primit de Emilia M.