mesajul

marți, 31 ianuarie 2017

Mesaj de la Sfanta Fecioara Maria prin fratele franciscan David Lopez

 Marți 21 septembrie 2010

Revelațiile fratelui David Lopez despre Marea Incercare și despre cele trei zile de întuneric, SUA (14 august).

          Fratele David Lopez este un frate franciscan care a trăit în SUA mulți ani și are un mic spital în orașul WESLACO, Texas, unde oferă găzduire și asistență clandestinilor. Fratele David Lopez este responsabil de persoanele care suferă de paralizii cerebrale și care au dificultăți de vorbire. Pe 14 august 1987, în timp ce era în pelerinaj la Medugorje, a primit un mesaj de la Sfânta Fecioară Maria legat de cele 3 zile de întuneric și de Marea Încercare.

Mai jos este o traducere din limba engleză a unui articol publicat în ”Buletin webline a Colinei din Medugorje” în august 1992. Acest articol a fost scris și tradus personal de fratele David Lopez.

Frate David Lopez, cum de v-ați hotărât să publicați acest mesaj al Sfintei Fecioare Maria?

     Am scris mesajul Sfintei Fecioare Maria pe 11 septembrie 1987, după ce am evitat aproape 1 lună. Am încercat să renunț la publicarea acestui mesaj și m-am dus la directorul meu spiritual, iar el mi-a spus să-l scriu, dar eu nu l-am scris. Pe 11 septembrie 1987 am mers la Sfantul Anton în Texas cu câteva zile mai repede pentru a ajuta la pregătirile pentru venirea Papei Ioan Paul II. Prietenii mei m-au dus la sanctuarul din Czestochowa, unde m-am rugat în fața Preasfântului Sacrament expus în capelă. La ora 11.40 am avut senzația că Dumnezeu îmi spunea să merg în partea principală a bisericii (capela sfântului Sacrament este aproape de partea principală a bisericii). Am mers deci și am început să mă rog rozariul în fața ioanei cu Sfânta Fecioară Maria de la Guadalupe. Era ora 11.45 când fără nici un motiv mi-am înălțat ochii și am văzut că statuia a prins viață. Statuia mi-a arătat câteva lucruri particulare ale prietenilor mei și mi-a atras atenția asupra faptului că nu am făcut ce mi s-a cerut. Apoi a spus: ”Vreau ca tu să scrii mesajul pe care ți l-am dat la Medugorje înainte ca să-l uiți; și vreau ca tu să iei pentru acesta aprobarea episcopului”. Eu m-am gândit așa: ”dacă ce mi-ai spus despre prietenii mei este adevărat, eu vreau să scriu mesajul în tăcere”.

     Am vorbit cu prietenii mei despre ceea ce Sfânta Fecioară mi-a spus despre ei, și totul era adevărat. Așa că nu am avut nici o scuză și m-am hotărât să scriu mesajul.

     După 2 săptămâni am mers la episcop (episcopul John Joseph Fitzpatrick care nu mai este responsabil de dieceza din Texas) și i-am arătat ce am scris sperând că nu mă va crede și nu-mi va da aprobarea, dar acest lucru nu s-a întâmplat. El a spus: ”David aceste cuvinte nu sunt noi; acest mesaj nu este al tău și nu trebuie să te salvezi doar pe tine, acest mesaj este pentru lumea întreagă și nu trebuie să oprim publicarea acestor cuvinte; dar fii atent că nu toți vor accepta și înțelege cu siguranță aceste cuvinte care nu conțin erori doctrinare, spirituale și morale”. Fratele David a explicat că episcopul nu a dat o aprobare oficială acestui mesaj.  
    
     Pe 14 august 1987, când eram la Medugorje, am avut privilegiul să fiu în camera aparițiilor în același timp când Sfânta Fecioară Maria apărea vizionarilor, și am avut plăcerea să încredințez vizionarilor rugăciuni și articole religioase pe care diferite persoane mi le dăduseră. Chiar dacă acest privilegiu era mare, nu era la fel de important în raport cu revelația pe care Sfânta Fecioară mi-o dăduse. După apariție vizionarii mi-au spus că Sfânta Fecioară vroia să vorbească cu ei pe muntele Crucii (Krizevac). Mai târziu, în acea noapte, multe persoane i-au însoțit pe vizionari pe munte. Eu nu am mers, dar la ora 2 dimineța am mers. Am mers cu prietenul meu Don Eduardo Villa. Urcatul muntelui a fost foarte dificil pentru mine. În timp ce urcam am recitat cele 15 decade ale rozariului. Prietenul meu a continuat să urce singur. Am urcat 2 ore. Când prietenul meu a coborât de pe munte a participat la o sfânta liturghie în limba engleză în biserica Santiago și apoi s-a întors la familia care ne găzduia. Mai târziu prietenul meu s-a întors pe munte și eu am rămas acasă singur.

     Dimineața când am urcat pe munte am auzit că Sfânta Fecioară le-a spus vizionarilor că în sărbătoarea Bune Vestiri, o dată foarte specială, cei care au stat aproape de camera apariției au primit haruri și daruri speciale. Când eram în camera mea și meditam asupra acestor lucruri recitând în același timp cele 15 decade ale rozariului am simțit o voce în interiorul meu care mi-a spus:” Ce motiv ai să nu te întorci?”

     În familia care ne-a primit era un taximetrist care mi-a spus :”Nu lua alt taxi, te duc eu unde vrei și nu trebuie să plătești.” I-am spus Sfintei Fecioare :”Dacă șoferul se întoarce atunci o voi face, altfel nu.” Taximetristul a sosit în timp și m-a întrebat dacă vreau să merg la canonica (camera aparițiilor). I-am spus că da. Având câțiva prieteni am obținut un loc privilegiat și m–am așezat lângă fereastra camerei apariției și am început să mă rog rozariul cu mulțimea. La ora 18.00 i-am văzut pe vizionari intrând în camera aparițiilor. Ne rugam al 4-lea mister de durere când mi-am pierdut cunoștința. Nu am mai văzut și nu am mai auzit pe nimeni. Am simțit prezența Sfintei Fecioare. Am auzit vocea Ei dulce și am înțeles că-mi vorbea în limba engleza, dar nu reușeam să o văd.

     Cuvintele mesajului și impresia avută a fost de teamă față de mine, dar nu de ce am auzit, ci de responsabilitatea pe care Sfânta Fecioară mă obliga să o accept, pentru că știam că mesajul pe care mi-l comunicase implica  datoria de a-l aduce la cunoștință altora și eu nu voiam să trăiesc o viață de persecuție așa cum văzusem la alți profeți. Am refuzat să ascult și am continuat să spun rozariul dar Ea continua să-mi vorbească și nu-mi permitea să mă rog. Când am terminat m-am ridicat în grabă, șoferul m-a dus acasă. Am început să mă rog cu voce tare pentru că nu voiam să ascult vocea interioară chiar dacă știam că experiența era reală. După 30 minute a venit prietenul meu și i-am povestit ce mi s-a întâmplat. El m-a întrebat dacă am citit cartea ”CELE 3 ZILE DE ÎNTUNERIC”, o carte despre care eu nu auzisem. Deci tu îmi spui: ”imi descrii exact ce este scris în acea carte”.

     Trebuie să explic că, cuvintele scrise mai sus sunt cuvintele exacte ale mesajului pe care Sfânta Fecioară mi le-a dat, în timp ce partea a doua cuprinde impresiile mele și informații ulterioare ale Sfintei Fecioare față de ce se va întâmpla.

MESAJUL SFINTEI FECIOARE MARIA

     ”Nu vă fie teamă de cele 3 zile de întuneric care vor coborî pe pământ pentru că dacă veți trăi mesajul Meu și veți continua să aveți o viață de rugăciune interioară veți fi avertizați de o voce interioară cu 3 zile, cu o săptămână înainte ca acestea să aibă loc. Copiii Mei trebuie să continue să se căiască de păcate și să se roage mai mult. Trebuie să aveți apă sfințită, obiecte religioase binecuvântate și o devoțiune specială pentru Preasfânta Inimă a lui Isus, lăsând mereu o lumină de ”veghe” înaintea lui. Trebuie să vă satisfaceți exigențele de bază pentru viață și să fiți mai puțin dependenți de bunurile materiale. Preoții trebuie să se preocupe nu doar de viața lor de rugăciune interioară, ci să dezvolte și viața de rugăciune interioară a parohienilor lui. De asemenea trebuie să evite pe cei ce vorbesc de revoluție și rebeliune. Aceștia sunt discipolii anticristului. Sunt tristă pentru persoanele religioase din occident care au renunțat la semnele lor de consacrare. Acestea mai mult decât alții vor fi ispitite de satana și nu vor fi în stare să reziste atacurilor fizice și spirituale. Trebuie să vă întoarceți la o viață de sfințenie și ascultare față de Cristos, Fiul Meu. Nu vă fie teamă de nimic și de nimeni. Căutați refugiul în iubirea față de Dumnezeu prin rugăciune, prin citirea Sfintei Scripturi și primirea sacarmentelor. Eu voi fi cu voi în momentele de dificultate și copii Mei pot avea încredere în Mine pentru a găsi un refugiu sigur.

     Cei care luptă pentru a-și depăși păcatele personale nu trebuie să dispere pentru că Dumnezeu va lua în considerare dorințele lor și încercările lor de a-și depăși păcatele. Mergeți în pacea lui Dumnezeu.”

Fratele David a notat și alte informații primite de la Sfânta Fecioară.
În timpul celor 3 zile de întuneri nu va fi lăsat în infern nici un diavol. Toți vor fi pe pământ. Atunci va fi atât de întuneric încât nu vei putea să-ți vezi mâinile. Atunci cei ce nu sunt în stare de har vor muri de teroare din cauza demonilor ce vor veni. Sfânta Fecioară mi-a spus să închid toate ușile și geamurile și să nu răspund celor ce strigă de afară. Cea mai mare ispită a diavolului va fi să imite vocea celor dragi ai noștri. Mi-a spus:” Vă rog să nu ascultați pentru că aceia nu sunt cei dragi ai voștri, demonii încearcă să vă aducă de partea lor”. În ceea ce privește locul în care trăiesc, la începutul celor 3 zile vor fi persoane care vor căuta să traverseze râul (Rio Grande) dar nu vor reuși căci nu vor putea vedea fiind astfel traumatizați și vor muri în stare de păcat. Sfânta Fecioară mi-a spus că Dumnezeu a ales câteva persoane care vor fi martiri la începutul celor 3 zile de întuneric, dar nu trebuie să ne fie teamă. Dumnezeu le va da lor perseverența și după martiriu, îngerii vor lua trupul și sufletul lor în cer.

     Sfânta Fecioară insistă ca noi să-l rugăm pe Dumnezeu ca aceste zile să nu fie iarna, și femeile să nu fie însărcinate pe punctul de a naște, căci dacă se întâmplă în gerul iernii, aceste zile se vor simți mai intens. Nu vor exista mijloace de încălzire, iar femeile însărcinate nu vor avea îngrijiri medicale. Mi-a dat 2 haruri pe care nu pot să le spun nimănui.

    Sfânta Fecioară mi-a spus:” Oamenii nu trebuie să meargă în căutarea semnelor și nu trebuie să caute o dată. A fost un om care a predicat o dată exactă a celor 3 zile de întuneric. Când am întrebat-o pe Sfânta Fecioară de această profeție Ea mi-a spus: ”atenție la cei ce dau date, dacă data ar fi cunoscută, oamenii s-ar schimba ca un răspuns pentru acea dată și nu din iubire pentru Dumnezeu”. Mi-a psus că vor fi 72 ore de întuneric și modalitatea de a număra orele va fi ceasul mecanic pentru că nu va fi electricitate.

     După această purificare va fi primăvară, totul va fi verde și curățit, apa va fi cristalină și cea de la robinet, nu va mai exista contaminarea apei, a aerului sau a râurilor. Lucrul cel mai frumos este că oamenii vor trăi în natură și nu vor munci pentru a supraviețui ci vor trăi în iubire și susținere reciprocă.

   Căința și caritatea astăzi duc la aceste lucruri ce vor veni. Zilele de obscuritate vor fi foarte dificile pentru persoanele singure și pentru părinți. Părinții trebuie să-i învețe pe copii să se roage. În timpul orelor de întuneric, rugăciunea copiilor va face minuni.

MESAJ PENTRU PREOȚI

   ”Ei au responsabilitatea de a vorbi de aceste evenimente tuturor parohienilor lor dându-le lor putere, convertire și spunându-le să nu le fie teamă. Ei au obligația de a transmite aceste mesaj și de a nu le fie teamă căci mesajul a fost revelat multor sfinți și nu putem pierde timpul ignorându-l. Ei trebuie să facă orice efort pentru a-i învăța pe oameni să devină și să se roage. Trebuie să-i învețe să nu se preocupe de bunuri materiale (bani, putere, muncă) pentru că nu merită. Ei trebuie să predice despre cum să ne pregătim pentru moarte. Este important să predicăm despre lucrurile finale pentru ființa umană: moartea, dreptatea, paradisul și iadul.

   Să predice despre conștientizarea păcatului, mai ales a celui de moarte cu consecințele lui mortale. Dumnezeu preferă o convertire din iubire, dar dacă este necesar și din teamă. Dumnezeu acceptă orice convertire și ne primește pentru că ne iubește și vrea mântuirea noastră. Din iubire sau din teamă, tot ce contează este să ne îndreptăm spre El. Preoții au obligația de a călăuzi persoanele prin exemplul vieții lor și oferirea lui Cristos.

MARELE SEMN CARE PRECEDE ORA ÎNCERCĂRII

     Înainte de Marea Încercare va fi un semn. Vom vedea pe cer o cruce mare roșie într-o zi cu cer senin fără nici un nor. Rosu reprezintă Sângele lui Isus, dar și sângele martirilor aleși de Dumnezeu în zilele de întuneric. Această Cruce va fi văzută de toți creștinii, păgânii, ateii, etc, și de toți care sunt ”gata” (unele persoane nu vor fi auzit de Evanghelie, dar au vocea lui Dumnezeu înscrisă în conștiința lor) și vor fi călăuziți de Dumnezeu la Cristos. Aceștia vor primi harul de a interpreta semnificația crucii.


Traducere: sr. Raluca