mesajul

luni, 26 martie 2018

MESAJUL DAT DE DOMNUL ISUS LUI WILLIAM COSTELLIA - 18 MARTIE 2018


MESAJUL NR. 764

Geneza 41: 53-57 Iosif a explicat Visul Faraonului cu cei 7 ani bogaţi şi cei 7 ani de foamete.

Lumea este în mare pericol; vremea necazului este aproape; Lăsați luna Mai să fie semnul pentru pașii ce vor aduce schimbări - Roma va cădea și va naște Schisma - Casa Regală a Angliei - o mare tragedie - 7 ani de necaz vor izbucni - Duşmanul Meu va ajunge în curând în mijocul atenției, pe măsură ce economiile Națiunilor se vor prăbuși - Pregătiți-vă gospodăriile.

WILLIAM:  Isus a venit după Liturghie înainte de Expunerea Sfântului Sacrament. Isus a stat la început, în fața Tarbernacolului - puțin deasupra lui - apoi s-a mutat la Altar unde a fost expus Sfântul Sacrament. El era îmbrăcat tot în negru și purta o mantie violetă peste Umerii Săi, cu patrafir roșu, ca un Preot. Sfânta Sa Inimă  era expusă, dar teribil de sfâşiată. Isus mi-a zâmbit, dar pe fața Lui era durere. El m-a Binecuvântat și a spus următoarele: 

DOMNUL NOSTRU: "Fiul Meu mult iubit: Pacea să fie cu tine! Am venit astăzi, să te rog să le spui copiilor Mei că lumea este în mare pericol. Vremea Marelui Necaz este aproape. Lăsați luna Mai să fie indicatorul direcției pentru pașii ce trebuie facuți spre a aduce multe schimbări. Roma va cădea și va produce Schisma. Casa Regală a Angliei va avea o Mare Tragedie și oamenii vor vedea cum vor fi dezlănțuiți cei șapte (7) ani de Necaz; se vor desfăsura acum pe deplin, conform Cuvintelor Mele date prin Profeții cei Vechi și Noi.” "I-am spus fiicei mele, M.D.M. (Maria Divinei Milostiviri) cum se vor desfăsura lucrurile începând cu decembrie 2012. Numărati apoi anii - șapte (7) ani de Îndurare, apoi șapte (7) ani de Necaz. Luați în considerare bine ce vreau să spun, dragi copii. Duşmanul Meu va ajunge în curând în mijocul atenției, în timp ce Națiunile se vor prăbuși în economiile lor, ceea ce va duce la ceea ce I-am spus fiicei mele M.D.M. pe 16 mai 2012 și tuturor Profeţilor şi Vizionarilor Mei mulţi din lume.”
"Vin schimbări mari, dragii Mei copii. Luați aminte la Cuvintele Mele. Aveți un timp foarte limitat pentru a vă pregăti gospodăria cu hrană, apă, medicamente și metode de încălzire. "

 “Rugați-vă, rugați-vă, dragii Mei copii, în special pentru fiii Mei Preoți, care vor trece printr-un un creuzet de suferință, deoarece li se va cere Jurământul de Credință. Fiți pregătiți, pentru că voi veni ca “un hoț în noapte.”

"Pace, copii mei! Pace vă dau vouă ! Rugați-vă mult și, din nou, trimit Binecuvântările Mele pe Imaginea Mamei Mele Preasfinte a Mântuirii, pictată pentru venerație de o prețioasă fiică a Mea. Faceți-o cunoscută. "
"Eu sunt Isus al vostru - rugați-vă copii, rugați-vă!"

WILLIAM:  Apoi Isus a vorbit despre chestiuni personale.

Sursa: http://littlepebble.org/2018/03/19/message-764-18-march-2018/