mesajul

duminică, 25 martie 2018

Agonia Mea din Grădina Ghetsemani o retrăiesc din nou, iar durerea și suferința Mea s-au dublat



Mesajul (449) din Cartea Adevărului
Miercuri, 30 mai 2012, la ora 15:30

Fiica Mea prea iubită, suferința pe care ți-o provoacă ție cei cărora le lipsește adevărata umilință, însă pretind că vorbesc în Numele Meu, va crește acum.

Nu asculta nici o altă voce în afara de a Mea. Nu-i lua în seamă și nu le răspunde celor care Mă insultă.

Ei au permis ca prin mândria lor omenească să Mă blocheze și apoi, ca și cum asta nu ar fi fost de ajuns, Mă și persecută.

A Doua Mea Venire va fi asemenea cu evenimentele petrecute în timpul Primei Mele Veniri pe pământ.

Cuvântul Meu Sfânt va fi pus la îndoială, criticat, renegat și apoi respins.

Primii care mă vor respinge vor fi acele suflete care sunt ale Mele și care Mă iubesc cel mai mult. Ele vor sta în prima linie, ca să arunce prima piatră.

Trăiesc din nou agonia Mea din Grădina Ghetsemani, iar durerea și suferința Mea s-au dublat.

Am suferit pentru păcatele omenirii, nu numai pentru cei care au trăit în acel timp ci și pentru cei care Mă resping astăzi. Cei care Mă reneagă astăzi Mă rănesc și mai mult pentru că Eu am murit pentru păcatele lor. Ei nu au învățat nimic.

Apoi, cei care M-au batjocorit și Mi-au străpuns ochiul cu spinul cel mai ascuțit al Coroanei de Spini, sunt reprezentanții Bisericii Mele pe Pământ.

Ei nu vor accepta a Doua Mea Venire sau avertismentele pe care Eu le dezvălui acum.

Sufletele umile sunt cele care, ca niște copii înfometați, sorb fiecare cuvânt rostit de buzele Mele.

Însă cei hrăniți cu cunoștințele Adevărului Învățăturilor Mele, întorc capul și privesc în altă parte.

Umilința nu mai există în sufletele multora dintre urmașii Mei și astfel, ei vor fi în imposibilitatea de a dobândi harurile Mele speciale.

Până când nu veți deveni mici în ochii lui Dumnezeu, nu veți putea să Mă auziți pe Mine.

Până când nu veți respinge mândria și aroganța, nu veți simți puterea Duhului Sfânt.

Dacă Mă respingeți astăzi, atunci voi bateți primul cui în încheietura mâinii Mele.

Când voi, slujitorii Mei sfințiți, respingeți Cuvântul Meu Sfânt, dat vouă acum, bateți al doilea cui în încheietura mâinii Mele.

Pe acele suflete sărmane care nu au nici un interes față de Învățăturile Mele sau față de Mântuirea dăruită lumii prin Moartea Mea pe Cruce, nu va fi cine să le conducă.

Ei sunt victimele aici. Ei nu au fost conduși la Mine. Lor le este refuzată șansa de a se pregăti pentru a Doua Mea Venire.

Acum îi chem pe toți discipolii Mei să se pregătească. Lupta între cei credincioși va începe curând. O parte dintre ei nu numai că vor renega aceste mesaje, dar vor încerca să le interzică.

Cealaltă jumătate le va folosi pentru convertirea celorlalți.

Sufletele simple, pierdute, care nu Mă cunosc deloc, Mă vor cunoaște în timpul Marelui Avertisment, când le voi revela Adevărul.

Lor le va fi mai ușor să vadă adevărul decât acelora care spun că Mă iubesc și totuși mă renegă.

De aceea trebuie să vă rugați pentru acele haruri care vă vor permite să Mă vedeți și să Mă auziți pe Mine, pentru a vă pregăti pentru a Doua Mea Venire.

Să nu credeți niciodată că vă va fi ușor să Mă urmați cu adevărat, mai ales în aceste Timpuri din Urmă.

În aceste timpuri, venerarea în tăcere a Cuvântului Meu Sfânt nu va mai fi suficientă.

Veți fi ca niște recruți din armată. Va trebui să vă antrenați, să vă reînnoiți sufletele și să veniți la Mine prin Sacramente, pentru a fi destul de puternici și curajoși ca să răspândiți Cuvântul Meu Sfânt.

Răspândirea rugăciunilor Mele, ale Cruciadei de Rugăciune, va fi prima voastră îndatorire.

Voi, armata Mea, veți conduce cea mai mare Cruciadă a Misiunii Mele Sfinte pe care a văzut-o vreodată Pământul. Veți fi puțini la început dar numărul vostru va crește până la 20 de milioane.

Rugăciunile și suferințele rămășiței Bisericii Mele pot fi suficiente ca să salveze toată omenirea.

Să nu uitați niciodată că rugăciunile voastre pot salva sufletele cu păcatele cele mai grave, așa mare putere are rugăciunea. Pregătiți-vă deci, ca să vă uniți.

Pregătiți-vă bine pentru că se vor depune eforturi ca să fiți opriți. Acceptați insultele brutale pe care le vor arunca asupra voastră.

Să știți că vor folosi toate argumentele ca să vă oprească din misiunea voastră. Trebuie să știți că eu vă îndrum, vă conduc și vă întăresc.

Trebuie să mai știți că voi, Armata Mea, veți fi răspunzători de salvarea a milioane de suflete.Suflete care altfel nu ar mai fi avut nici o speranță.

Lăsați ca Iubirea Mea să vă atingă sufletele și să vă unească cu Mine, Iubitul Vostru Isus.

Lăsați-mă să vă acopăr cu Sângele Meu Sfânt și să vă dăruiesc Darurile Mele care să vă ajute să-Mi rămâneți credincioși, astfel ca, oricât de puternică este ispita, să nu renegați niciodată Chemarea Mea adresată vouă acum.

Vă binecuvântez pe voi toți, Armata Mea puternică.

Vă voi conduce pas cu pas în drumul vostru spre Noua Eră a Păcii.

Iubitul Vostru Mântuitor,
Salvatorul Omenirii,
Isus Cristos


Sursa: http://profetieavertisment.ro/mesaje/449/agonia-mea-din-gradina-ghetsemani-o-retraiesc-din-nou-iar-durerea-si-suferinta-mea-s-au-dublat/