mesajul

luni, 12 martie 2018

Mesajele Ceresti de la Nusfalau – martie 2018


Mesajul Sfintei Fecioare Maria
3 Martie 2018, Muntele Sfintei Treimi, Nusfalau

Dragi copii, ma bucur impreuna cu voi si sunt recunoscatoare pentru voi, ca ati raspuns la chemarea mea si in aceste conditii dificile.
          Dragi copii, va rog sa-mi oferiti toate greutatile pe care le aveti, desigur toti au cruci. Dragi copii veniti cu totii, aveti nevoie de har. In fiecare zi cand va rugati in acest Post Mare, sa luati in mana crucea Fiului Meu sa meditati asupra celor 5 Rani si indrazniti sa cereti multe haruri. Sa cereti in primul rand harul de care voi aveti nevoie. Oferiti toate suferintele voastre pentru pace in lume sa nu inceapa al III-lea razboi, ca oamenii sa simta chemarea mea, sa se converteasca.
          Dragi copii, ca niciodata este nevoie de rugaciunea voastra, de ispasirea voastra, de venirea voastra aici. Nu va fie frica de incercari si in aceasta zi multora le-a fost frica de vreme si data trecuta am spus : va aduc pe palme si va duc inapoi pe palme. Sa nu va fie frica, va acopar cu mantia mea, orbesc pe cel Rau si nu va avea putere asupra voastra dar, rugati-va, rugati-va, rugati-va, veniti si ispasiti. Acest loc de pelerinaj este unic, este locul de pelerinaj al ultimilor timpuri unde vor veni pelerini din lumea intreaga, aveti mare nevoie de acest loc.
          Veniti si va rugati si ispasiti ca prin noi sa se reverse harul asupra intregii omeniri, prin voi sa auda oamenii Cuvantul Domnului. Domnul este cel care va cheama, eu mijlocesc pentru voi in continuare, ma rog impreuna cu voi si ispasesc impreuna cu voi. Sunt mama voastra iubitoare. Dac-ati sti cat va iubesc ati plange de bucurie, ati plange de bucurie. Nu puteti sa va inchipuiti micutii mei, cat de mare nevoie avem unul de altul, in acest Post Mare si in urmatoarele timpuri. Daca se poate va rog nu lipsiti niciodata, puneti la o parte toate lucrurile lumesti. Acum voi sunteti cei mai importanti ca sa va rugati sa oferiti toate suferintele voastre ca ispasire pentru pacea lumii.
          Copiii mei, priviti la Crucea lui Isus, El a acceptat pentru voi moartea si ultima picatura de sange a jertfit pentru voi. Spuneti din toata inima – voi acceptati acel 1% pe care vi-l cere Fiul meu? Veniti in fiecare luna cat mai multi si ispasiti pentru ca lumea are mare nevoie, este mare nevoie de rugaciune, de post, de ispasire, de reconciliere, de deplinatatea iubirii.
          Zambiti celor pe care-i intalniti si iubiti-i pe toti asa cum sunt ei pentru ca si pe voi va iubeste Dumnezeu asa cum sunteti, cu toate slabiciunile voastre. Sa nu uitati copiii mei, aceasta flacara care este in mana voastra va face lumina in viata voastra. Crucea lui Isus pe care si voi trebuie sa o purtati, veti vedea copiii mei, ca va aduce roade.
          Veti experimenta ca ceea ce faceti pentru preamarirea lui Dumnezeu, pentru salvarea sufletului vostru si al altora, nu va fi in zadar. In scurt timp Domnul se va preamari in acest loc, in aceasta comunitate si in viata voastra. Acum Sfanta Treime prin mine va binecuvanteaza cu harul de a trai cat mai bine Postul Mare.
          Multumesc ca ati raspuns chemarii mele. Amin.

Mesajul Tatalui Ceresc
4 Martie 2018, Muntele Sfintei Treimi, Nusfalau

          Dragi copii, sunt recunoscator pentru voi, sunt recunoscator ca m-ati onorat cu prezenta voastra, multumesc pentru darul vostru, veti vedea, de fiecare data veti primi haruri unice. In acest Post Mare as vrea sa-mi daruiti viata in totalitate. M-as bucura daca va incredintati total Mie. Va rog micutii mei nu va ingrijorati pentru nimic. Eu am ales acest loc de pelerinaj, nu va ingrijorati nici o clipa, pentru ca Eu il duc inainte cu Spiritul Sfant. Voi nu trebuie sa faceti decat acel 1%, sa spuneti de fiecare data da-ul vostru: faca-se voia Ta Tata Ceresc in toate. Nu va fie frica pentru anotimp si viitorul este in mana mea.
          Permit atatea greutati, atatea cruci omenirii, doar cat poate suporta. Partea mai grea eu o duc. Va cer sa priviti spre cruce. Sfantul meu fiu a acceptat-o, a acceptat Calea Crucii, a acceptat sa fie Rastignit si sa-si dea ultima picatura de sange si prin asta a rascumparat lumea. Va rog sa acceptati si voi acel 1%. In fiecare zi cand faceti Calea Sfintei Cruci, sa meditati asupra suferintei lui Isus. Ganditi-va la ranile Lui, ganditi-va la biciuirea Lui, ganditi-va ca El a suferit si suportat toate pentru voi. El cu inima curata a iubit oamenii, cu inima curata a iubit pe Tatal si vointa Lui. Indrazniti sa primiti si sa acceptati si voi, veti primi putere. Ori de cate ori veniti in acest loc, primiti putere pentru crucile voastre, oricat de greu vi s-ar parea. Toate sa le acceptati si sa le oferiti. Incercati sa acceptati totul cu iubire. Iubirea va vindeca, iubirea va purifica, iubirea va elibereaza de toate negativitatile.
          Priviti albul zapezii, este un dar pentru voi acest vesmant alb, sa plecati de aici cu un suflet alb ca zapada. Aceasta spiritualitate alba, sa o duceti in familiile voastre si sa le spuneti, Tatal Ceresc si pe voi va iubeste, si pe voi va asteapta, si pe voi vrea sa va purifice in acest Post Mare prin Spiritul Sfant. Acum va  binecuvantez cu harul trairii cat mai bine a acestui Post Mare. Nu uitati ca eu ma bucur pentru voi si va iubesc asa cum sunteti. Amin.