mesajul

luni, 26 martie 2018

MESAJ DE LA DOMNUL ISUS CRISTOS PRIN LUZ DE MARIA - 15 MARTIE 2018


Mult iubiții Mei copii:

VĂ IUBESC PE TOȚI …

ÎI IERT PE TOȚI CEI CARE SE CĂIESC ȘI SE DEDICĂ ÎN MOD SERIOS ÎNDREPTĂRII.

Îl iubesc pe păcătosul care se căieşte.

Îi iubesc pe aceia care se străduiesc să continue pe Calea Mea împotriva adversităților.

Îi iubesc pe credincioșii care își depășesc ego-ul uman pentru a ajunge la seninătatea necesară a celor care sunt cu adevărat copiii Mei.

Îi iubesc pe cei milostivi, pe cei umili, pe aceia care nu sunt defăimători ai fraților lor.  

Îi iubesc pe aceia care acționează după Exemplul Meu.

Îi iubesc pe aceia care continuă pe cale fără să se oprească din cauza obstacolelor.

Îmi plac oamenii înțelepți care caută pacea peste tot, nu permit ideilor și faptelor altora să le împiedice și să le perturbe inimile.

Câți dintre voi judecați Cuvântul Meu pe baza influențelor mediului vostru și a preferințelor voastre, aruncând în vânt cu judecățile voastre nepotrivite. Copiii Mei respectă și cercetează Cuvântul Meu cu mare seriozitate, conștiență, autenticitate, imparțialitate și astfel găsesc Cuvântul Meu de iubire, Cuvântul Meu de avertizare.

Cuvântul Meu de avertizare.

Cuvântul Meu de chemare la convertire a omului.

Cuvântul Meu de unitate în Poporul Meu.

Cuvântul meu de caritate pentru copiii Mei.

Cuvântul Meu în fața păcatului ce este comis acum și care Mă ofensează grav.

Cuvântul Meu care atrage atenția asupra căii morale.

Cuvântul Meu de speranță pentru o viață mai bună, ce dezvăluie imoralitatea și denunță răspicat păcatul.

Cuvântul Meu ce cheamă continuu la unitate și fraternitate.

Cuvântul Meu ce indică Umanității responsabilitatea asupra viitorului său, cauzat de acte improprii.

Cuvântul Meu care urmărește cursul acelora care, prin propria lor voință, au fost înlănțuiți de păcat.

Cuvântul Meu ieşit din Gura Mea din Milă față de Umanitatea adormită.

Cuvântul Meu care nu ofensează, nu se învechește, nu se oprește și nu este limitat.

Cuvântul Meu, care este adevărat și drept, și netezeşte calea celor ce vor să continue, nu cu putere umană, ci conform Voinței Mele (din dorinţa) de a evita păcatul.

Sunt întristat de cei care, considerându-se înțelepți, aruncă ofense în vânt sau către copiii Mei care suferă de ignoranță și, prin urmare, merg după cuvintele ce li se par intelectuale, chiar dacă acestea sunt cele mai absurde – odată ce sunt spuse -.

Sunt întristat de cei care judecă Cuvântul Meu și îl etichetează ca infamie sau amenințare sau că ar avea originea de la Profetul Meu preaiubit (adică nu sunt de origine supranaturală, ci umană – n tr.).

Sunt întristat de cei care dețin poziții înalte în Biserica Mea și, ca și în trecut, judecă "a priori" ceea ce ar deschide ochii celor care au nevoie de insistența Cuvântului Meu pentru ca ei să poată decide să se pocăiască.

Deplâng numărul copiilor Mei care sunt confuzi și se îndepărtează de Biserica Mea,pentru a se alătura ideologiilor false care îi conduc spre abis.

Sunt mâhnit deoarece copiii Mei s-au îndepărtat de Mine și de Mama Mea.

Deplâng disprețul copiilor Mei față de ceea ce le amintește de "Împărăția Mea".

Mă mâhnește disprețul față de Avertismentele Mele, care nu sunt amenințătoare, ci sunt date cu iubire pentru ca umanitatea să își poată lua măsuri de precauție.

PREAIUBITUL MEU POPOR, ACUM PE PĂMÂNT  SE GĂSEŞTE CULMEA LIPSEI DE CREDINȚĂ, A LIBERALISMULUI, A IMORALITĂȚII, A RENEGĂRII MELE, A ACCEPTĂRII PĂCATELOR, A PIERZANIEI SUFLETELOR ȘI A UCIDERII DE INOCENȚI, IAR ACESTEA ȚIN ACTIV IADUL CARE PREGĂTEȘTE MONSTRUOZITĂȚI ȘI MAI MARI.

Planul dibolic se desfășoară în continuare fără ca ai Mei copii Mei să-l analizeze conștient. Diavolul are nevoie ca pe Pământ să nu existe inocenți, deoarece el detestă inocența, el vomită înaintea inocenței și, prin urmare, el are nevoie să o interzică.

Preaiubitul Meu Popor:

PACEA GENEREAZĂ PACE, DISCORDIA GENEREAZĂ DISCORDIE. CEI CE SUNT COPIII MEI, CARE CREEAZĂ PACE, ÎȘI DOMINĂ IMPULSURILE, JUDECĂȚILE ȘI IARTĂ.

Copiii Mei ar dori să fie mai aproape de Mine, însă fără să renunțe la aroganța lor ...

Nu aceasta este calea care duce la Mine; această cale nu este o plimbare grațioasă a celor care simt că sunt mai buni decât semenii lor; nici a celor care sunt nerăbdători și nemiloși.

Cât de mulți oameni se pregătesc să meargă la război ca să-i răstoarne pe aceia pe care îi consideră slabi; uneori [fac asta] chiar cu cei mai puternici decât ei!

POPORUL MEU, NU VREAU SĂ UIȚI ACEST CUVÂNT AL MEU:

CEL CARE ȘI-A CONSTRUIT UN EDIFICIU SOLID, NIMIC NU-L VA ÎNVINGE. ATACURILE SUNT INEFICIENTE CÂND ÎN INTERIORUL COPIILOR MEI CLĂDIREA ESTE SOLIDĂ …

IAR BISERICA MEA ESTE SOLIDĂ IAR RĂUL NU VA BIRUI ASUPRA BISERICII MELE (Mt 16:18)

Poporul Meu preaiubit, nu știți dacă această Chemare a Mea este ultima pe care o veți citi.

Niciun om nu poate fi sigur că mâine va trăi. Din acest motiv, reiterez chemarea Mea de a nu păcătui, de a nu cădea în fața răului și de a împărtăși acest Cuvânt al Meu, care nu contrazice ceea ce este deja scris în Sfânta Scriptură.

Vă protejez cu acest Cuvânt. Pământul este amenințat de soare până când va aduce tehnologia Pământului la colaps. Razele soarelui vor aduce o nouă boală pentru om în psihicul său și asupra pielii sale. Vă spun să nu vă expuneți la soare, pentru protecția voastră.

Vă invit să vă rugați pentru Ecuador, acesta va fi zguduit.

Columbia Mă jignește grav și nu se pocăiește, ci păcătuiește și mai mult. Va continua să sufere.

Guatemala suferă din cauza colosului său iar pământul ei se va zgudui.

Diavolul luptă împotriva femeilor, iar bărbații vor putea ucide femeile.

O NOUĂ ŞTIRE VA LĂSA LUMEA FĂRĂ DISCERNĂMÂNT …

Preaiubiții Mei, acestea sunt momente de discernământ pentru voi. Nu vă despărțiți de Mine, primiți-Mă, rugați-vă și nu cădeți în ispite.

PREGĂTIȚI-VĂ CUM SE CUVINE PENTRU SĂPĂMÂNA MARE. SE VOR PRODUCE EVENIMENTE MARI, DAR COPIII MEI ÎȘI VOR PĂSTRA CREDINȚA ÎN SFÂNTA TREIME ȘI ÎN PREASFÂNTA MEA MAMĂ.

VĂ BINECUVÂNTEZ. VĂ VOI ELIBERA DE ORICE ATAC, VENIȚI LA MINE (Mt 11:28).

Vă iubesc.

Al vostru Isus.