mesajul

marți, 28 martie 2017

Mesajul Domnului Isus din 13 februarie 2017 prin Maria Julianna

13 februarie 2017.  Acasă, în ora Îndurării, Domnul Isus spune...

“Dragii Mei copii! Acestea sunt ultimele ocazii când mai sunt printre voi. Vor sista Prefacerea şi odată cu aceasta, însăşi Sfânta Liturghie va fi exilată din biserică, fiindcă acolo unde nu este Prefacere nu mai poate fi vorba de Sfântă Liturghie. Dar nu vă fie frică: întotdeauna voi rândui preoţi loiali care Mă iubesc din toată inima şi în ascuns vor celebra Sfânta Liturghie şi vor da Sfintele Sacramente, Sfântul Meu Trup şi Sânge, copiilor Mei, celor care cred în Mine.
Copiii Mei! A sosit timpul. Duşmanul Meu a plănuit şi a pregătit totul din timp. Se împlineşte ceasul apostaziei. Semnele se văd dinainte. Cel mai mult mă doare că mulţi cad în capcană şi se osândesc, deşi Eu le dau toate harurile, le vorbesc în adâncul sufletului lor, îi atrag la Mine, însă ei preţuiesc mai mult faptul de a corespunde oamenilor acestei lumi, decât să ţină legile lui Dumnezeu.
Copiii Mei! Pregătiţi-vă. Ceasul e aici!  În curând vă vor prigoni şi vă vor duce în robie şi vă vor vărsa sângele din cauza credinţei voastre.
Dragii Mei copii! Aşa cum a sosit ceasul Meu, în grădina Ghetsemani, atunci când am spus da Voinţei Tatălui Meu, Mântuirii pentru care m-am născut pe această lume, tot aşa vă spun acum şi vouă să spuneţi da prigonirii şi exilului pentru Mine. Aşa să împărtăşiţi soarta Mea, ca în ceasul morţii să aveţi parte şi de slava Mea, fiindcă doar acela se mântuieşte, cel care Îmi rămâne loial până la moarte. Raiul a fost creat pentru cei care-L  iubesc pe Dumnezeu. Pentru aceasta vă binecuvântez cu iubirea nemărginită ce se revarsă din Inima Mea, cu binecuvântare întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”


Întărire din Sfânta Scriptură: Col 1,25: “Cuvântul lui Dumnezeu” 24: “Acum mă bucur de suferinţele mele pentru voi şi împlinesc, în trupul meu, lipsurile necazurilor lui Cristos, pentru Trupul Lui, adică Biserica.”