mesajul

joi, 9 martie 2017

Mesaj de avertizare, de la Sfânta Fecioară, din data de 24 februarie 2017, dat prin Emilia

Mesaj Ceresc de la Sfânta Fecioară
24 februarie 2017, la biserică, după Sfânta Liturghie

Convorbire cu Sfânta Fecioară

Eu: Draga mea Mamă Cerească, Regina inimii mele, Regina Păcii, Îi mulţumesc Sfintei Treimi că mai eşti aici cu noi, că mai ţine perioada de har. Dar aşa cum te privesc văd că eşti tare tristă, scumpa mea Mamă. Bănuiesc că suferi foarte mult din cauza noastră, a răutăţii noastre. Iartă-ne, Măicuţă dragă. Nu ştiu ce să mai fac ca oamenii să se întoarcă la Dumnezeu, să asculte de mesajele cereşti, să lase căile rele şi să se convertească. Nu mai ştiu, Măicuţă dragă, ce să mai fac. Încerc totul ca să pot ajuta cât mai multe suflete, să le atenţionez şi să le salvez de la osânda veşnică, să ajut pe bieţii oameni, pe bieţii mei fraţi. 
Măicuţa mea dragă, ai vrea să transmiţi ceva?

Sfânta Fecioară: Fiica mea dragă, într-adevăr sunt foarte tristă...Isus este însetat după suflete, dar sufletele sunt oarbe, sunt surde, sunt înceţoşate de întuneric, de răutate, ură, invidie…fiind puţine suflete curate. Cel rău este atât de înfuriat, zilele fiindu-i din ce în ce mai puţine şi din această cauză face tot posibilul ca să distrugă cât mai mult, să atragă cât mai multe suflete şi să le împingă la osândă. 

Fiica mea dragă, nu voi mai fi aici multă vreme, dar acesta va fi decis doar de Dumnezeu…Sufăr mult şi plâng şi nu mai ştiu ce să fac…fiindcă încet, timpul de har se scurge, aşa cum a mai spus şi Tatăl Ceresc că nu mai acceptă altă amânare, aceasta este ULTIMA AVERTIZARE.
ACUM ORI NICIODATĂ!!! Spune fraţilor tăi că ori se convertesc acum, ori nu vor mai avea timp. Să ia în serios aceste avertizări şi să se întoarcă în braţele iubitoare ale lui Dumnezeu, să-L accepte pe Scumpul Meu Fiu ca Mântuitor, ca Ajutător…să iubească, să ţină poruncile şi să meargă înainte pe calea ce duce la mântuire. Dacă nu vor face acestea acum, va fi prea târziu…şi degeaba vor plânge şi se vor văita…va fi prea târziu!

Odată, totul se va sfârşi. Şi binele şi răul. Acestea să le spui copiilor mei…că eu îi aştept pe toţi cu iubire ca să-i ajut şi să-i eliberez din ghearele celui rău, dar şi ei trebuie să dorească aceasta din inimă, să o ceară, să se căiască sincer şi atunci vor reuşi şi va fi bucurie şi pace în inima lor.

Dar oamenii trebuie să dorească asta şi atunci eu pot ajuta. Să-şi predea inima pe deplin lui Dumnezeu, nu doar pe jumătate, ci pe deplin, fiindcă doar atunci îi pot elibera din ghearele celui rău şi să se căiască din toată inima.

Aceasta să spui dragilor mei copii. Eu îi aştept şi îi ajut cu mare iubire pe toţi. 
Îţi mlţumesc fiica mea. Îţi mulţumesc pentru iubirea ta. Cei din Ceruri sunt alături de tine, se bucură şi te iubesc. Nu-ţi fie teamă ci ajută sufletele aşa cum poţi şi te va aştepta o fericire veşnică în Paradis. La aceasta să te gândeşti şi la asta să-i îndemni şi pe ceilalţi copii ai mei.

Îţi mulţumesc fiica mea dragă. Fii binecuvântată.
Te iubesc şi fii binecuvântată!
Îţi mulţumesc.