mesajul

marți, 14 martie 2017

Adoraţia la Sfântul Sacrament

Rugaţi-vă ca adoraţia la Sfântul Sacrament să ajungă din nou în prim plan şi ca adoraţia perpetuă să se înfăptuiască în cât mai multe locuri

Marţi, 14 februarie 2017

Printre lacrimi de Sânge, Isus s-a rugat la Tatăl: “Tată, Îmi asum orice pentru suflete. Mă predau, de bună voie, cu totul Ţie pentru ca să îi salvez. Mă avânt în luptă cu întreaga lume a tenebrelor, fiindcă fiecare suflet este preţios pentru Mine, oricât de mare le-ar fi păcatul. Tată, ai grijă de cei aleşi ai Mei!”. Cei 12 apostoli stăteau lângă Isus, iar Sfântul Petru, păstrătorul cheilor Raiului, s-a întors către mine şi mi-a spus: Ai auzit oare rugăciunea Mântuitorului? Iată, fiecare copil al Bisericii va avea parte de încercări serioase. A început adunarea la un loc a Sfintei Rămăşiţe. Mulţi vor trebui încă să dea mărturie de loialitatea lor. Aveţi grijă, fiindcă cel rău bănuieşte cine sunt scrişi în Cartea Vieţii şi va întreprinde totul ca aceste suflete să se şteargă de acolo. Nu vă mai plângeţi pe voi înşivă şi nici împrejurările în care trăiţi! Acum a sosit timpul să vă învingeţi orice slăbiciuni şi să începeţi o nouă viaţă în Cristos. Depuneţi orice efort ca voinţa voastră să devină puternică şi să rămâneţi statornici în credinţă! Sunt trist fiindcă văd din Paradis cum creştinătatea se contopeşte cu falsele concepte ale lumii stricate. Doar despre puţini oameni se poate spune că ştiu ce este bine şi care este calea care duce către bine, şi care poate fi atinsă doar prin Isus Cristos.

Omenirea trebuie să ispăşească. Consideraţi ispăşirea ca o purificare benevol asumată prin care puteţi plăti datoriile cauzate de păcatele voastre. Pe lumea cealaltă toată lumea este obligată să-şi plătească datoria, dar şi pe Pământ există posibilitatea acesta.

Sfântul Petru m-a condus la Roma şi am păşit în basilica ce îi este consfinţită. Altarul era înconjurat de întreaga oştire cerescă şi de mulţimea de martiri, a căror număr creşte mereu în zilele noastre. Moise şi Noe, care aparţin vechilor patriarhi, se rugau în faţa tablelor legii sparte (simbolul celor Zece Porunci), ce erau aşezate în faţa altarului. Am auzit că mijloceau pentru creştinătate. Pe neaşteptate a apărut Tatăl Ceresc şi mi-a vorbit aşa: “ În curând, Biserica Mea va zace în ruine, dar prin Fiul Meu o voi reclădi. Toţi cei care Mă iubesc şi slujesc cu o credinţă vie legile Mele, fără a le încălca grav, le voi păstra locul şi nu-i va ajunge din urmă Mânia Mea Sfântă. Îmi pun toată speranţa în Fiul Meu, prin El revărs toate harurile asupra omenirii. El este jerfa desăvârşită şi legământul încheiat cu Mine este veşnic şi de neclintit. Cel care Îl urmează pe El cu credinţă, nădejde şi iubire, nu are de ce să-i fie teamă. Sfintele Mele legi sunt veşnic valabile. Cel care nu vrea să Mă accepte ca singur Domn şi Dumnezeu, acela se pierde. Voi, fiii Mei, /Moise şi Noe/ sunteţi aleşii Mei. La vremea respectivă v-am încredinţat conducerea poporului Meu şi Canaanul. Iată, pedeapsa stă în prag. Răspunderea pentru păcate este inevitabilă.

Imediat ce jertfa Fiului Meu va fi modificată prin dipoziţii omeneşti, de acolo încolo nu va mai fi îndurare ci doar dreptate. Euharistia este izvorul tuturor harurilor, Biserica trăieşte prin Ea. Vreau ca să se ispăşească păcatele comise împotriva Euharistiei, care se tot înmulţesc în lume. Cel care-L răneşte pe Fiul Meu, pe Mine Mă răneşte, întrucât noi doi suntem una. Cea mai mare supărare pentru Inima Mea Părintească este cauzată de păcatele comise împotriva Euharistiei.  Însă Îmi produce o mare bucurie când îi văd pe oameni că participă la Adoraţie, sau când le organizează ca să se adune cât mai mulţi copii ai Mei. Adevăr vă spun, tuturor copiilor Mei că, după Sfânta Liturghie, Adoraţia reprezintă cel mai mare har.  Mergeţi în faţa Fiului Meu şi adoraţi-L mai presus de orice. Cu astfel de adoraţie sfântă veţi primi harul de a sluji Sfânta Treime cu şi mai mare dăruire şi mai presus de orice să puteţi învinge ispitele satanei. Lumea pământească este plină de adorarea satanei. Atunci când Îl adoraţi pe Fiul Meu, puterea satanei scade şi se ciobeşte şi adorarea lui. Iar prin prosternarea voastră exprimaţi în faţa Mea că sunteţi gata să vă abandonaţi Mie. Sfinţii au fost fericiţi când au putut petrece ore întregi cu Fiul Meu, doar în doi. Nici nu au perceput trecerea timpului întrucât timpul petrecut cu Fiul Meu este sfânt şi tuturor le este spre folosul sufletesc. Rugaţi-vă ca Adoraţia Euharistică să ajungă din nou în prim plan şi să se înfăptuiască în cât mai multe locuri adoraţia perpetuă! “


Maria Magdalena