mesajul

sâmbătă, 1 aprilie 2017

De voi va depinde totul

-Mai deunăzi ţi-am spus,
Că o să ai ceva de scris.
-Doamne, nu eu, Tu hotărăşti,
Când vrei lumii să-i vorbeşti.

Creionul în mână se învârte,
Să scrie ale Tale cuvinte.
E bine de la început,
Să ştiu al cui e cuvânt,

Ca lumea să înţeleagă,
Că nu-s vorbe de pe stradă.
Vorbeşte Tatăl sau Fiul,
Şoapta trimisă prin Duhul?

-E Tatăl ce stă ascuns,
Nu departe, în cer sus,
Ce pe Fiul L-am trimis,
Singurul ce M-a văzut,

Când pe cruce a strigat,
De El crezând că am uitat.
Eu nu uit şi totul pot,
Şi să ştiu, şi ca să văd.

La voi Mă uit pe pământ,
Şi ce spun, Eu nu vă mint.
Cum jos au pregătit totul,
Şi Eu sus pregătit Semnul.

Fiul stă, mereu aşteaptă,
Ca să ridic mâna dreaptă,
Înspre voi ca s-o îndrept,
Semnul să coboare jos.

Aşteptaţi de ceva timp,
Însă Eu şi de mai mult,
Totul a fi împlinit,
Ce vouă am făgăduit.

Cât despre Semn am vorbit!...
A trecut binişor timp.
Poate unii nu iau în seamă,
Tot spunând mereu coboară.

Nu uitaţi şi ţineţi minte,
Că v-am spus, ca hoţul vine.
Cum nu ştii de cel pe stradă,
Cum fură sau intră în casă,

Nu ştiţi de unde, nici când,
Hoţul poate apare oricând.
El nu ştie, când spun Eu,
Că ascultă glasul Meu,

Ca atunci în Bethleem,
L-am trimis la voi din cer.
Acum, nu de magi, păstori,
Ci văzut de-ntregul norod.

Încă e martie, e bine,
S-a mai liniştit prin lume,
Din revolte şi ca vreme,
Că vor veni alte semne,

Cu artificii, lumini,
Şi în cer ca pe pământ,
Cum pe întrerupător apeşi,
O scânteie declanşezi,

Apoi lumina se aprinde,
Aşa înspre voi ea vine.
Ce spectacol de lumină,
Va fi noaptea în plină ziuă!

Nu toţi aţi fost pe la moară,
Şi nu toţi ştiu ca să cearnă,
Însă acum o să vă arăt,
Cum în sită am să vă port,

Şi în stânga, şi în dreapta.
Dar încă nu e Pedeapsa,
Că înainte cu ceva zile,
Soarele se va aprinde, stinge.

V-am spus că din timp vă anunţ,
Ca voi să fiţi pregătiţi,
În acele şapte nopţi, zile,
Cât crucea pe cer rămâne.

O veţi vedea, nu atinge,
Va fi un mister, minune.
Nu puteţi gândi acum,
De cum o să fie atunci.

Ce n-aveţi, să faceţi rost,
Că va fi mare potop,
De trei nopţi şi de trei zile,
Care nu se va întrerupe.

Deci, după cele şapte nopţi, zile,
Asta o să se întâmple:
Din lumină face beznă,
Şi o să fiţi ca în gheenă,

Dar să nu uitaţi vă spun,
Să nu vă aflaţi pe drum.
Cât pe cer Crucea rămâne,
Mergeţi acasă din lume.

Cine vrea mai poate încă,
În ţară, acasă să ajungă.
Este timp, este destul,
Să nu rămâneţi pe drum.

Soarele o să se plimbe,
În jurul lui se va învârte.
Ce spectacol, ce frumos, 
Vă va anunţa pe toţi!

Urmează aşa să fie,
De nu azi, poate fi mâine.
De voi va depinde totul,
Unde veţi trăi potopul:

În lume sau ţara voastră,
Cu familia acasă.
Cobor binecuvântări din cer,
Cu haruri să vă salvez,

Să treceţi prin ce urmează,
Să ne întâlnim dimineaţă,
Eu cu voi şi voi cu Mine,
De vreţi să vă fie bine.

luni, 27.03.2017, ora 21,00 A Ciobanu