mesajul

joi, 31 martie 2016

Va fi mare bucurie peste tot. Aceasta va dura 100 de zile



Mesajul (897) din Cartea Adevărului

Vineri, 30 august 2013 la ora 20:24

Prea iubita Mea fiică, te rog asigură-te că toate națiunile aud Profețiile Mele, pentru ca să se poată pregăti pentru minunatul Pământ reînnoit – Noul Paradis. Fiecare copil al Lui Dumnezeu are drept la moștenirea sa și la fel cum s-ar pregăti pentru o nuntă extraordinară, trebuie să înceapă pregătirile pentru această Zi Măreață.

Îi chem pe evrei, musulmani și creștini, dar și pe cei de oricare altă credință, să Mă asculte acum. Nici unul dintre voi nu va rămâne neatins de răutățile anticristului. Însă dacă vă pregătiți de acum, veți deveni imuni la suferința pe care el o va pricinui lumii, dacă luați Pecetea Dumnezeului Cel Viu și o păstrați în casele voastre. 

Când vi se face cunoscut Cuvântul Lui Dumnezeu, Cuvântul cel Adevărat, trebuie să vă opriți și să ascultați, căci acesta vă va conduce către Porțile Noului Paradis și către Noul Pământ. Acest Nou Paradis vă așteaptă și va deveni casă pentru miliarde de suflete, inclusiv pentru cele care așteaptă în Purgatoriu și în Ceruri. Eu îi voi uni pe toți cei care au inimile deschise spre Poruncile Lui Dumnezeu și ei vor simți Dragostea Milostivirii Mele.

Vă rog, nu vă temeți de această Zi, căci ea vă va aduce multă fericire, pace și bucurie. Împărăția Mea vă va uimi prin frumusețea ei uluitoare. Mulți dintre voi se tem de Mesajele Mele, deoarece ei cred că A Doua Venire înseamnă moartea – sfârșitul. Însă aceasta este o presupunere greșită.

Aceia dintre voi care vin la Mine de bunăvoie, necondiționat, cu smerenie și iubire, nu vor trece prin durerea morții fizice. Ci, într-o clipită, vă veți afla în noul vostru mediu. La început veți fi șocați și veți privi repede în jur ca să-i găsiți pe cei dragi vouă. Voi salva atât de multe suflete încât voi veți fi cu familiile voastre, inclusiv cu cei pe care îi iubiți și care sunt deja cu Mine în Ceruri, și cu cei pe care îi voi elibera din focurile Purgatoriului.

Va fi mare bucurie peste tot. Aceasta va dura 100 de zile. Noul Meu Paradis va avea doar o religie, Noul Ierusalim, unde Eu voi fi adorat zilnic. Toate vor fi în uniune cu Voia Sfântă a Tatălui Meu. Vor fi douăsprezece națiuni, dar numai o singură limbă, căci nu voi permite diviziunea.

Voi numi lideri și în nici o națiune nu va fi lipsă de hrană, apă, locuințe sau viață. Nu va fi moarte, căci Eu  le voi da Viată Veșnică tuturor celor care intră aici. Toate națiunile vor conlucra pentru a răspândi Cuvântul Lui Dumnezeu, iar fericirea, care e imposibil de obținut azi pe Pământ, va fi una din cele mai Mari Daruri pe care Eu vi le voi oferi. Veți fi foarte iubiți și Mă veți iubi așa cum vă iubesc Eu.

Mulți dintre voi vă veți întâlni cu generații ale familiilor voastre din secolele trecute. Generațiile vor continua și voi îi veți vedea pe fiii și fiicele voastre căsătorindu-se și având copii perfecți ai Lui Dumnezeu – fiecare binecuvântat cu Haruri deosebite. Va fi numit un Cap al Bisericii Mele iar numele său este Petru, căci am promis că el va forma Biserica Mea pe Pământ. Și astfel, în Noul Paradis el va conduce Biserica Mea.

O, de aș putea să vă arăt ceea ce vă așteaptă ați plânge cu lacrimi de bucurie și v-ați zbate să ajungeți la aceste Porți. Așadar vă rog pe toți, ignorați tentativele care vor să vă oprească din drumul spre Viața Veșnică. Ignorați-i pe cei care vă spun că Eu nu exist. Nu le dați crezare celor care folosesc Sfântul Meu Cuvânt pentru a vă convinge că nu Eu vă vorbesc acum prin aceste Mesaje.

Trebuie să luptați pentru ca tuturor să vă fie dată aceasta moștenire glorioasă, căci niciun om nu are dreptul să îi nege altuia această măreață moștenire care aparține absolut fiecărui om, oricât de înnegrit i-ar fi sufletul. Eu vă dau uneltele prin care să Îmi aduceți sufletele de oriunde, pentru ca împreună să putem distruge lucrarea satanei și să ne mutăm repede în Noua Lume.

Pacea Mea să fie cu voi.

Al vostru, Isus.