mesajul

miercuri, 30 martie 2016

Mulți Papi au fost prizonieri în Sfântul Scaun, înconjurați de grupuri masonice



Mesajul (424) din Cartea Adevărului

Luni, 07 mai 2012 la ora 18:19


Fiica Mea prea iubită, bisericilor Mele din lume le spun următoarele:

Să știți că voi fi mereu de partea voastră, atâta timp cât mărturisiți Preasfântul Meu Cuvânt.

Bisericii Mele Catolice îi spun: cu toate că ați cauzat durere, ca urmare a păcatelor, să știți că Eu nu vă voi părăsi niciodată, deși ați păcătuit. Dar trebuie să știți aceasta:
 
Credința voastră în Mine nu este atât de puternică precum ar trebui să fie. Voi nu mă mai iubiți așa cum ați făcut-o odinioară.
Toată averea pe care ați acumulat-o a dus la o distanțiere între Mine, Cristos Salvatorul, și copiii obișnuiți a lui Dumnezeu.

Ați escaladat culmi atât de înalte încât Eu nu am mai putut ajunge până la voi pentru a vă oferi mâna Mea spre salvarea de la putreziciunea voastră interioară.
Petru al Meu, pe a cărui stâncă ați fost clădiți, v-a învățat adevărul. Și voi ce ați făcut?
 
Ați construit ziduri groase de piatră în jurul vostru.
 
Aceasta a dus la o lipsă de comunicare între voi și cei cărora trebuia să le dați Trupul și Sângele Meu astfel ca sufletele lor să fie hrănite.

A fost pierdut respectul cuvenit în administrarea Preasfintei Mele Euharistii, atunci când ați degradat prezența Mea.
 
Atunci când Conciliul Vatican II a declarat reguli noi, ele au fost introduse de către aceste forțe malefice masonice ce se aflau pe coridoarele voastre. 

Ei au prezentat cu viclenie noi modalități de a administra Sfânta Mea Euharistie, care sunt jignitoare pentru Mine.

Învățăturile voastre așa numite tolerante, au proclamat o serie de minciuni, inclusiv refuzul de a recunoaște puterea Sfântului Arhanghel Mihail.

El este ocrotitorul Bisericii împotriva lui satana. Aceste forțe aflate printre voi au știut acest lucru. De aceea au oprit toate rugăciunile care solicită ajutorul său înainte de Sfânta Liturghie.

Apoi ați comis cea mai mare minciună, că nu trebuie să vă fie teamă de Iad, spunând că acest concept nu este decât o metaforă. Această minciună, acceptată ca fiind un adevăr de către mulți copii ai lui Dumnezeu, a însemnat pierderea a miliarde de suflete.

O, cât de mult Mă ofensați. Acelor slujitori umili și sfințiți care se află printre voi le cer să se întoarcă înapoi la Învățăturile Mele.

Niciodată să nu permiteți ca bogățiile să se acumuleze în jurul vostru, crezând că acestea sunt acceptabile în Ochii Mei.

Bogățiile, aurul și puterea acumulate în numele Meu vor fi căderea voastră. Nu puteți profita de Sfântul Meu Cuvânt.

Ați suferit din cauza modului în care M-ați jignit.

Niciodată să nu credeți că am învinuit pe mulți Sfinți Papi care s-au așezat în scaunul lui Petru. Misiunea lor a fost întotdeauna protejată.

Mulți Papi au fost prizonieri în Sfântul Scaun, înconjurați de grupuri masonice, care nu-L reprezintă pe Dumnezeu.
 
Ei Îl urăsc pe Dumnezeu și au petrecut cincizeci de ani în răspândirea minciunilor despre Milostivirea lui Dumnezeu.

Lucrările lor au dus la prăbușirea Bisericii Catolice.

Acest lucru nu a fost un accident. Era făcut în mod deliberat și plănuit cu viclenie pentru a distruge credința Bisericii, pentru a distruge cinstirea catolicilor simpli pentru unul și singurul Dumnezeu adevărat.

Pentru aceasta acum veți fi aruncați în pustie. După Papa Benedict veți fi conduși de Mine din Ceruri.

O, cum m-ați făcut să plâng.

Fac apel la toți slujitorii Mei sfințiți care cunosc adevărul: ridicați-vă și urmați-Mă pe Mine, Isus al vostru, pentru a răspândi cu umilință adevărul Învățăturilor Mele. Voi trebuie să găsiți curajul și puterea să înviați din cenușă.

Mai presus de toate, respingeți minciunile care vă vor fi prezentate în scurt timp de către falsul profet.

El va fuziona Biserica Catolică cu alte biserici, inclusiv biserici păgâne, pentru a deveni o urâciune.

O biserică mondială fără suflet.
 
Isus al vostru