mesajul

sâmbătă, 5 martie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 martie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo



Dragi copii, venirea Mea la voi este un dar de la Tatăl Ceresc pentru voi. 
   Prin Iubirea Lui vin Eu să vă ajut să găsiţi calea spre adevăr, să găsiţi calea spre Fiul Meu.
  Eu vin să vă confirm Adevărul. Doresc să vă reamintesc cuvintele Fiului Meu.
  El a rostit cuvintele de mântuire pentru toată lumea, cuvintele de Iubire pentru întreaga lume - acea Iubire pe care El a dovedit-o prin sacrificiul Său.
   Dar, chiar şi astăzi, mulţi dintre copiii Mei nu-L cunosc, nu vor să-L cunoască, sunt indiferenţi. Din cauza indiferenţei lor Inima Mea suferă dureros.
   Fiul Meu a fost întotdeauna în Tatăl. Născându-se pe pământ, El a adus natura divină iar de la Mine a primit natura umană.
   Cu El, Cuvântul a coborât printre noi. Cu El a venit Lumina lumii care pătrunde inimile, le luminează şi le umple de Iubire şi Mângâiere.
   Copiii Mei, toţi cei care-L iubesc pe Fiul Meu, pot să-L vadă. Pentru că chipul Lui poate fi văzut prin sufletele care sunt pline de iubire pentru El.
   De aceea, copiii Mei, apostolii Mei, ascultaţi-Mă. Lăsaţi orgoliul şi egoismul. Nu trăiţi doar pentru ceea ce este pământesc şi material. 
  Iubiţi-L pe Fiul Meu şi faceţi ca şi alţii să-i poată vedea chipul prin iubirea voastră pentru El.
  Eu vă voi ajuta să-L cunoaşteţi tot mai mult, vă voi vorbi despre El.
  Vă mulţumesc!