mesajul

duminică, 23 octombrie 2016

Te ştie Dumnezeu


Aceia dintre voi care suferă foarte mult și care poate și-au pierdut orice speranță în viață, să știți că sunteți în inima Mea

Mesajul (912) din Cartea Adevărului

Vineri, 13 septembrie 2013 la ora 23:15
Prea iubita Mea fiică, Inima Mea tânjește după lumea întreagă cu toți cei care trăiesc în ea și vă promit că voi face totul ca să vă unesc în Inima Mea pe voi toți, copii ai lui Dumnezeu. Eu îi iubesc pe fiecare bărbat, femeie și copil în parte, indiferent cine sunt ei, fie că sunt puternici, bogați, influenți, umili, săraci sau doar oameni simpli care trăiesc o viață obișnuită. Voi toți ați fost aleși pentru a vă naște, de către Tatăl Meu care v-a creat. Fiecare suflet are un scop și fiecare dintre voi este un copil prețios al lui Dumnezeu.
Aceia dintre voi care suferă foarte mult și care poate și-au pierdut orice speranță în viață, să știe că sunt în Inima Mea și că Eu resimt profund durerea lor. Eu sufăr înăuntrul vostru. Nu trebuie să vă pierdeți niciodată speranța, pentru că Eu am pregătit pentru fiecare dintre voi un loc în Paradisul Meu. Când vă pierdeți speranța, voi întoarceți spatele viitorului vostru, care este inundat de Lumina Mea. Acest viitor este Darul Meu pentru voi și el Îmi aparține cu totul. Eu voi înlătura toate grijile voastre. Doar chemați-Mă și spuneți: "Isuse, îndepărtează de la mine toată durerea și suferința și ajută-mă să simt Dragostea Ta” iar Eu vă voi ridica povara, pe loc.
Atunci când vă simțiți goi pe dinăuntru și credeți că nimeni nu vă iubește cu adevărat, să fiți siguri că Eu sunt acolo lângă voi pentru că Eu vă voi iubi întotdeauna, indiferent cât de departe vă veți fi rătăcit. Atunci când credeți că nu mai aveți pentru ce să trăiți, să știți că Noul Meu Paradis vă va dărui Viață Veșnică. Însă mai întâi trebuie să perseverați în suferință în această viață. Eu vă voi ușura suferința, dar tot ce trebuie să faceți este să vă rugați Mie pentru aceasta.
Mulți dintre voi se simt inutili, lipsiți de iubire sau succes, neîmpliniți și fără rost. Vă simțiți astfel pentru că lumea este obsedată de ambiție și de așa-zisul succes. Doar cei puțini, elitele, par a atinge asemenea culmi. Presiunea exercitată în lume de mass-media, care slăvește bogăția și frumusețea, are ca efect distrugerea încrederii omului simplu. Nu este necesar să-i impresionați pe ceilalți. Nu este necesar sau de dorit să Mă impresionați cu așa-zisul vostru succes. Bineînțeles că trebuie să lucrați din greu. Folosiți talentele cu care v-a înzestrat Dumnezeu, dar folosiți-le pentru a-i sluji pe ceilalți și pentru binele tuturor. Însă luați aminte. Eu îi voi ridica în cea mai mare slavă în Împărăția Mea pe cei slabi, săraci cu duhul și pe cei care au o iubire simplă pentru Mine, Isus Cristos. Cei care suferă acum nu vor mai suferi în Noul Meu Paradis.
Promisiunea Mea că voi veni să vă adun pe toți se va îndeplini la A Doua Mea Venire. Așteptați această zi plini de dor și bucurie pentru că ea nu este foarte departe, și atunci vă voi aduce în Dar iubirea, fericirea și Viața Veșnică. Perseverați și veniți aproape de Mine. Eu sunt cu voi. Nu vă voi părăsi niciodată, însă nu trebuie să vă separați de Mine pentru că dacă o veți face, veți fi pierduți pentru Mine. Veniți, sprijiniți-vă capetele pe Umărul Meu. Lăsați-Mă să vă ofer alinare. Lăsați-Mă să pun capăt suferinței voastre. Lăsați-Mă să vă șterg lacrimile. Lăsați-Mă să vă dau Pacea Mea.
Vă acord acum o Binecuvântare specială. Luați-o. Acceptați Mâna Mea și totul va fi bine. Vă iubesc.
Al vostru, Isus