mesajul

miercuri, 26 octombrie 2016

Fiecare lege nouă care va fi introdusă în curând de către dușmanii din Biserica Mea, va batjocori Adevărul stabilit de către Tatăl Meu

Mesajul (942) din Cartea Adevărului
Joi, 17 octombrie 2013 la ora 20:38
Mult iubita Mea fiică, dacă oamenii, cât mai mulți, ar crede cu adevărat în Mine, Isus al lor, atunci ei ar găsi pacea în inima lor. Unde nu este încredere, acolo este teamă. Teama împiedică Iubirea lui Dumnezeu să pătrundă în sufletul vostru și apoi voi deveniți prizonieri. Nimic, în afară de Lumina Mea, nu vă va ușura povara.
Când Eu vă spun Adevărul, o fac doar pentru că vă iubesc și tânjesc după ziua în care vom fi în sfârșit uniți. Nu vă temeți de adevăr. Iubirea Mea vă va umple de curajul și puterea de a vă ridica hotărâți ca să Îmi rămâneți loiali Mie în toate. Eu îi protejez pe toți cei care cer de la Mine aceasta, însă numai sufletele care Mi s-au abandonat cu totul Mie nu vor avea teamă de nimic.
Răutatea fiarei va fi deghizată sub o mască fermecătoare și modernistă și va fi arătată tuturor cu o fațadă de umanitarism, caritate și "grijă pentru cei săraci". Să nu credeți nici  pentru o clipă că discipolii lui satana își vor arăta vreodată adevărata față. Fiecare minciună care va fi prezentată și care va înlocui adevărul, va părea a fi logică și sortită binelui comun al tuturor. Fiecare lege nouă care va fi introdusă în curând de către dușmanii din Biserica Mea, va batjocori Adevărul stabilit de către Tatăl Meu în cele Zece Porunci date lui Moise. Fiecare gest, oricât de subtil ar fi, va fi menit să Mă insulte pe Mine, Isus Cristos, Fiul Omului. Înșelătorul, prin slujitorii săi, nu se poate abține să nu Mă maimuțărească, pentru că el Mă urăște pe Mine.  El va insulta fiecare vas din Biserica Mea prin acțiuni, prin cuvinte și prin adăugarea de simboluri satanice. Numai cei care cunosc Adevărul vor vedea aceste urâciuni și vor înțelege pe deplin ce înseamnă cu adevărat acele gesturi.
Puterea lui satana poate să îi deruteze, să îi distragă și să îi chinuie pe discipolii Mei. El, satana, nu vă va lăsa niciodată în pace, în special atunci când mărturisiți Adevărul. Dar să știți aceasta: el poate fi învins când voi vă încredeți pe deplin în Mine. Când vă abandonați cu totul Mie, el nu va primi puterea de a vă influența credința voastră în Mine. El, satana, este terminat. Domnia lui, oricât de dureroasă a fost ea pentru omenire, se află la final. Ultima lui insultă împotriva Mea va fi realizată prin anticrist, care Mă va imita pe Mine și va înșela oamenii făcându-i să creadă că el sunt Eu, Isus Cristos, care a venit să salveze omenirea.
Dacă știți Adevărul, veți fi în stare să rezistați acestei tentații. Dacă rămâneți neclintiți întru Adevăr, așa cum este el conținut în Sfânta Biblie, veți fi salvați.
Atacul final va fi scurt și apoi Eu voi arăta lumii Adevărul, și numai aceia care sunt plini de ură împotriva Mea îl vor putea nega. Nu vă temeți, căci Eu sunt singurul Salvator al omenirii. Doar dragostea Mea vă va susține. Să nu vă temeți decât pentru acele suflete sărmane care Mă vor scuipa atunci, la final, când Eu le voi întinde Mâna pentru a-i lua în Noul Paradis.
Isus al vostru