mesajul

sâmbătă, 15 octombrie 2016

Muntele Sfintei Treimi - octombrie 2016

2016 - ANUL IUBIRII – OCTOMBRIE
“Să ducem Iubire acolo, unde nu există iubire!”
A 145-a întâlnire de rugăciune lângă Nuşfalău pe Muntele Sfintei Treimi

Din Sfânta Scriptură să citim fragmentele legate de îngeri, astfel învăţăm tot mai mult despre ei şi de la ei.
Mottoul lunii: „Căci vă spun că îngerii lor în ceruri văd pururi faţa Tatălui Meu care este în ceruri!” (M. 18, 10)
Intenţia comună de rugăciune: în ultimele luni ale anului să fim recunoscători pentru tot ce permite Dumnezeu în vieţile noastre!
Sarcina noastră concretă va fi: să luăm legătura cu îngerul nostru păzitor şi să-i cerem ajutorul în toate!

CUM NE-A ÎNVĂŢAT PĂRINTELE CSILIK?

Azi împrospătăm cunoştinţele noastre cu privire la îngeri. M-am gândit la ce am învăţat eu de la îngeri, de la îngerul păzitor, dar mai ales la ce nu avem voie să învăţăm de la îngerii răi. Pe cel care ascultă de el, cel Rău îl face rău şi vrea să-l ducă spre osândă. Ştim că Dumnezeu a creat doar îngeri buni. Când le-a arătat îngerilor viitorul şi le-a arătat ce se va întâmpla cu oamenii, le-a cerut îngerilor să slujească şi să ajute oamenii. Lucifer era cel mai strălucitor înger. Atunci a ieşit la suprafaţă orgoliul său și i-a spus lui Dumnezeu că el nu va sluji pe Pământ. Nu-ul său a găsit ecou şi în alţi îngeri, şi aceştia au fost izgoniţi din Rai. Bucuria lor este de a conduce cât mai multe suflete spre osândă. Prin imboldurile lor încearcă să ne ducă în păcat. Trebuie să ştim că ei ne urăsc pentru că noi trebuie să ocupăm locurile lor din Cer. Sunt foarte invidioşi pe noi pentru că noi mai avem posibilitatea de a ne mântui. Pe cei pe care pot îi posedă, pe alţii îi leagă, iar în aceste ultime timpuri pe care le trăim, lucrează sub vălul Îngerului Luminii, ne fac să credem că ne vor binele şi între timp ne conduc într-o direcţie rea. Când oamenii au probleme (de exemplu nu au bani), din păcate nu se uită că cel care le oferă ajutorul are coarne, important este să-i ajute. Dar după aceea apar consecinţele negative. Oamenii în general nu sunt caracterizaţi de credinţă, ci de credulitate. În general cred aproape orice fără a analiza şi asta îi caracterizează în mare parte pe enoriaşii. Preoţii sunt o altă extremă, nu vor să creadă aproape nimic. În esenţă trebuie să analizăm totul. Trebuie să ştim că cel Rău vrea să ne convingă în primul rând să facem răul. Prima dată ne duce în păcate mici, apoi treptat în păcate mari. Încet conştiinţa noastră tace, iar cel Rău ne obişnuieşte cu păcatul. În al doilea rând, vrea să ne convingă să nu facem binele: ‘Nuşfalău este o prostie, nu te du la biserică, rugăciunea este o pierdere de timp’. Deci vrea să ne despartă de bine şi să ne convingă de rău. În al treilea rând, vrea să ne convingă să exagerăm. Dacă nu poate convinge pe cineva să păcătuiască, atunci încearcă să-l convingă să exagereze în lucrurile bune. De exemplu ne convinge să ne rugăm ore în şir şi astfel ne face ca încet să urâm rugăciunea. Şi cu mine s-a întâmplat la teologie, că cel rău m-a convins să mă rog în continuu. Aducea în faţa mea rugăciuni, una mai frumoasă ca cealaltă, şi după un timp am simţit că m-am urât de atâta rugăciune. Am pus în comun cu conducătorul meu spiritual această situaţie şi el mi-a recomandat să mă rog doar atâta cât am timp, putere, posibilitate, pentru că nici Dumnezeu nu aşteaptă mai mult de la noi. Cel Rău vede slăbiciunile noastre şi prin ele încearcă să ne conducă într-o direcţie rea.
Îngerii buni au fost alături de Isus pe parcursul vieţii sale pământeşti, până la sfârşit şi sunt alături de noi oferindu-ne ajutorul lor. Cunoaştem întâmplarea apostolului Petru când a fost întemniţat. Conştiinţa lui era curată şi dormea liniştit în închisoare când i-a apărut un înger, (poate îngerul lui păzitor) l-a trezit pe Petru şi imediat i-au căzut cătuşele de pe mâini şi de pe picioare. I-a spus:’Urmează-mă!’ Uşile se deschideau una după alta , iar când a ajuns afară şi a simţit aerul proaspăt, şi-a dat seama că nu a fost un vis, ci îngerul Domnului l-a eliberat din închisoare. Îngerii au o cunoaştere şi o putere mare, pe care le folosesc spre binele nostru. Sunt înconjuraţi de o lumină cerească, trăiesc în apropierea lui Dumnezeu şi ne ajută să fim fiii luminii, adevărate exemple. Ei au trecut proba, când Lucifer a decis împotriva lui Dumnezeu şi ne ajută şi pe noi să trecem peste toate încercările.
Cunoaştem Arhanghelii pe care îi sărbătorim pe 29 septembrie. Când cineva are probleme cu cel Rău, are atacuri şi ispite puternice, este bine să-l roage pe Arhanghelul Mihail care l-a învins pe cel Rău şi al cărui motto a fost: ’Cine este ca Dumnezeu?’ (nimeni nu este atât de minunat şi puternic ca Dumnezeu). Aveţi obiceiul să-i cereţi ajutorul? Sfântul Gabriel cel care i-a adus vestea Sfintei Fecioare, ne ajută în vocaţie. Să fiu preot sau tată, să fiu mamă sau călugăriţă? Când ne aflăm în faţa unei decizii în privinţa vocaţiei noastre, putem face o novenă în cinstea Sfântului Arhanghel Gabriel şi să cerem mijlocirea lui. Pentru că cel care a ajutat-o pe Sfânta Fecioară în vocaţia Ei, ne ajută şi pe noi. Sfântul Rafael este responsabil pentru bolnavi. Dumnezeu vrea să ne dea harul vindecării prin arhanghelul Rafael şi dacă facem o novenă în cinstea lui, mijloceşte la Dumnezeu pentru vindecarea noastră, dacă asta este Voia lui Dumnezeu. Ce trebuie să mai ştim legat de îngerul nostru păzitor: sarcina lui este să ne ajute ca în orice circumstanţe să facem binele şi doar binele; în orice circumstanţe să evităm păcatul, răul; au grijă să păstrăm o anumită măsură în toate: mâncare, băutură, vorbă, rugăciune. Ei au grijă de trupul şi sufletul nostru, ne ajută spre Rai şi în special ne învaţă să fim răspunzători unii pentru alţii. Vocaţia noastră în ispăşire nu este alta decât salvarea sufletelor. În primul rând trebuie să avem grijă să ne salvăm propriul suflet; totodată să facem tot posibilul pentru familia noastră, pentru omenire şi pentru sufletele din Purgator. Îngerul păzitor ne şopteşte gânduri bune, să mergem înainte făcând fapte bune.
Deasupra noastră se află Sfânta Treime, îngerii şi sfinţii. Dedesuptul nostru se află animalele şi cel Rău. Îngerii buni ne ajută să avansăm în sus, spre Dumnezeu, spre Rai. Spiritele rele ne trag în jos. Să iubim îngerii şi pe îngerul nostru păzitor. Să încercăm să-i ascultăm. Să le cerem mijlocirea în fiecare zi. Amin!

Temă de casă pentru luna octombrie:
“VOINŢA DOMNULUI ESTE SĂ FIU ÎNGERUL PĂZITOR AL FAMILIEI ŞI AL COMUNITĂŢII MELE!!!”

RETROSPECTIVA LUNII SEPTEMBRIE 2016
MESAJUL SFINTEI FECIOARE A FOST:
„Dragii mei trandafiraşi albi! Şi azi am venit între voi cu mare bucurie şi cu deplinătatea iubirii. În această lună, pe 4 septembrie sărbătoriţi aniversarea Carismei Unităţii. Să fiţi întotdeauna recunoscători pentru fondatori, căci cu ajutorul lui Dumnezeu au lăsat în urmă o comoară, un loc de pelerinaj unde puteţi veni oricând să vă rugaţi, să vă încărcaţi spiritual şi să învăţaţi. Copiii mei, vă mulţumesc că credeţi în acest har şi sunt recunoscătoare pentru voi că aţi acceptat marea novenă chiar şi cu preţul sacrificiilor. În acest an, în mare parte aţi trecut cu bine examenul şi sunt mulţumită de voi. Veţi vedea şi veţi experimenta răsplata voastră. Celor care îl iubesc pe Dumnezeu totul le serveşte spre bine. Vă rog copiii mei să vă deschideţi inimile şi să aveţi curajul să cereţi haruri mari, pentru că pe parcursul vieţii aveţi nevoie zilnic de haruri. Daţi recunoştinţă lui Dumnezeu pentru toate, chiar dacă nu se întâmplă toate aşa cum aţi vrea. Dumnezeu ştie de ce anume aveţi nevoie şi la momentul potrivit vi-l va da. Micuţii mei, străduiţi-vă în continuare ca viaţa voastră să fie un şir de novene, să aveţi inima plină de recunoştinţă. Aveţi grijă de sufletul vostru, curăţaţi-l prin sfânta spovadă, să strălucească şi să-l păstraţi curat. Iubiţi-vă aşa cum vă iubesc eu. Să vă caracterizeze în continuare fidelitatea, sacrificiul şi recunoştinţa. Nu uitaţi că eu mă bucur pentru voi şi vă iubesc. Mulţumesc că aţi răspuns la chemarea Mea.
Acum Sfânta Treime vă binecuvântează prin Mine cu harul perseverenţei şi al fidelităţii!!!”

MĂRTURIE
Lăudată să fie Sfânta Treime şi Fecioara Maria. Sunt unul dintre cei aleşi să vină să ispăşească pe Muntele Sfintei Treimi în primul rând pentru păcatele mele, iar apoi pentru ale familiei mele şi ale întregii omeniri. Mă numesc Glagola Gyula. M-am născut într-o zi de duminică şi anume Duminica Floriilor, într-o familie de creştini, cu părinţi maghiari. Locuiesc la Baia Mare împreună cu soţia şi cei doi băieţi ai noştri. Cel mare este căsătorit şi anul acesta ne-a dăruit o nepoţică, pe nume Sara. Cel mic este încă necăsătorit. Eu fac parte dintr-un grup de rugăciune format momentan din 5 persoane. Conducătoarea grupului este Hajni Klein. La ea ne întâlnim în fiecare duminică, cu excepţia primei duminici, între orele 15 şi 17 pentru a ne ruga împreună. Eu personal fac parte din acest grup de 4 ani. Am venit pentru prima dată pe Muntele Sfintei Treimi în iunie 2011. De cum am călcat pe acest pământ, l-am simţit sfânt şi binecuvântat. Am simţit în cuvintele iubitului nostru părinte răposat Csilik şi în ale lui Iluska, ceva divin, ceva supranatural, ce nu mi-a fost dat să simt şi să conştientizez până atunci. Am simţit o legătură foarte puternică între Părintele Csilik, Iluska şi Cei din Ceruri. Am fost convins încă de atunci de legătura reală dintre ei şi Divinitate. Şi acum sunt convins că aici pe acest munte, Cerul se uneşte cu Pământul. Cei din Cer coboară la noi lună de lună să ne binecuvinteze, să ne sfinţească, să ne întărească, să ne asculte durerile, şi nu oricum: ci făcându-se simţiţi între noi. Din 2011 nu am lipsit nici măcar o lună de la programele de ispăşire, întru lauda şi slava lui Dumnezeu. Pentru toate aceste trăiri sufleteşti, mai ales de când frecventez Muntele Sfintei Treimi, sunt şi voi fi mereu recunoscător Sfintei Treimi, Fecioarei Maria, tuturor sfinţilor şi nu în ultimul rând mamei Eva, părintelui Csilik şi lui Iluska. Promit că nu voi renunţa niciodată la acest loc sacru al Sfintei Treimi, cu orice riscuri ar implica acest lucru. Nu renunţ până ce nu vom fi biruitori! Să fim uniţi şi vom învinge! Ce Dumnezeu creează, omul nu poate distruge! Cei din Cer ne-au oferit Muntele Sfintei Treimi, ne-au arătat calea, ne-au învăţat pas cu pas ce avem de făcut, am fost şcoliţi la ”Şcoala lui Isus şi a Mariei”. Ce facem? Îi dezamăgim? Rămânem repetenţi sau trecem în treapta următoare a vieţii noastre de ispăşitori? Noi ispăşitorii am răspuns Da, mergem înainte cu Isus şi cu Maria, cu toată oştirea cerească a Tatălui, călăuziţi de Spiritul Sfânt! În numele Sfintei Treimi şi al Fecioarei Maria, readuceţi liturghia ispăşitoare pe Muntele Sfintei Treimi şi sfinţiţi locul, dacă mai este cazul, cât mai repede posibil. Timpul nu ne este aliat şi mai avem multe suflete de salvat. Mai avem multe de realizat pe acest munte şi de aceea trebuie să ne unim şi să contribuim fiecare cu ce poate. Dragi preoţi, fiţi voi cei care unesc, fiţi voi cei de partea lui Dumnezeu, fiţi adevăraţi luptători ai adevărului biblic şi avertizaţi omenirea despre păcate şi urmările lor, ridicaţi omenirea din mocirla în care se afundă tot mai mult. Să nu vă fie teamă. Dacă Dumnezeu este cu noi, cine ne este împotrivă? De cine să ne fie teamă? De nimeni şi de nimic! Aşa să ne ajute Dumnezeu. Amin!

Privire în viitor pentru luna noiembrie 2016
·      În noiembrie, programele de ispăşire vor avea loc în zilele de 3 – 4 – 5 – 6, de la ora 13.
·      Sfânta Liturghie se celebrează în continuare în biserica din Nuşfalău în jurul orei 15! Excepţie face prima duminică; în această zi Sfânta Liturghie se ţine înainte de program, de la ora 12.
·      La cererea Sfintei Fecioare să continuăm să postim luni – marţi – miercuri, după prima duminică, şi să oferim pentru Biserică şi pentru viitorul Muntelui Sfintei Treimi.
·      Pe 20 noiembrie de la ora 13 îl vom încorona pe Cristos Rege cu o coroană de flori pe Muntele Sfintei Treimi.                                         
Mesajele  de la Nuşfalău  în limba română  le găsiţi pe internet  la adresa :www.muntelesfinteitreimi.ro,

e-mail: comunitateadeispasire@yahoo.com,    inf. 0760-739-518