mesajul

miercuri, 7 septembrie 2016

Milostivirea lui Dumnezeu

Milostivirea lui Dumnezeu trebuie să se realizeze așa cum i-am revelat Sfintei Faustina

Mesajul (329) din Cartea Adevărului
Duminică, 29 ianuarie 2012 la ora 21:18

Eu, Isus al vostru, vreau să informez lumea că Milostivirea Mea Dumnezeiască trebuie să se realizeze așa cum i-a fost revelat fiicei Mele Elena, Sfânta Soră Faustina.
Acest mister se va revela, așa cum vor vedea toți, ca ultimă manifestare a razelor Milostivirii Mele pentru salvarea omenirii.
Cei ce te batjocoresc pe tine, fiica Mea, și spun că acest mister a fost deja revelat lumii, trebuie să știe următoarele.
Câți oameni din lumea aceasta cunosc promisiunile Milostivirii Mele Dumnezeiești? Foarte putini, incluzându-te și pe tine, fiica Mea.
Discipolii Mei nu știau ca Eu Mă voi întoarce ca să pregătesc lumea pentru acest mare eveniment?
Eu îi pregătesc întotdeauna pe copiii Mei pentru astfel de evenimente. Tatăl Veșnic trimite profeții în lume cu un singur scop, acela de a vă da avertismente potrivite pentru ca sufletele să nu treacă prin aceste evenimente fără să fie pregătite. Prețuiți acest dar al profeției. Nu-l refuzați.
Să nu credeți niciodată că știți totul despre căile Mele pentru că – deși Mă iubiți pe Mine – voi nu Mă cunoașteți mereu sau nu înțelegeți căile Mele.
Căci voi, care îi batjocoriți pe profeții Mei, amintiți-vă că nu pe ei îi batjocoriți, ci pe Mine. Ei sunt doar instrumentele.
Copiii Mei, voi nu trebuie să presupuneți niciodată că Mă cunoașteți cu adevărat, pentru că dacă M-ați cunoaște într-adevăr nu M-ați renega. Dar voi, chiar și astăzi – așa cum făceau discipolii Mei când eram printre ei – negați că sunt Eu cel care vă chem.
Mâna stângă o întindeți spre Mine în timp ce cu dreapta mă pălmuiți.
Nu auziți că Eu vă vorbesc acum? Dacă nu auziți atunci așezați-vă în liniște și rugați-vă către Mine și așa voi putea umple inima voastră obosită cu Focul Duhului Sfânt.
Vă iubesc, și atunci când Mă veți lăsa să intru în inimile voastre – dezbrăcându-vă de armura de oțel care Mă împiedică – Eu vă voi elibera.
Dacă veți deschide ochii și veți vedea că vă vorbesc Eu, Mântuitorul vostru Dumnezeiesc, atunci – cu inima plină de iubire și bucurie – urmați-Mă pe calea către Noul Paradis.
Nu lăsați ca răul să semene îndoială în mintea voastră. Rugați-vă ca să fiți destul de tari și de smeriți în gând și suflet, încât să alergați în brațele Mele.
Dacă veți veni la Mine ca un copil, doar atunci sufletul vostru va găsi într-adevăr pacea. Acesta este singurul mod ca să Mă lăsați să intru în inimile voastre.
Iubitul vostru, Isus.

Sursa : http://profetieavertisment.ro/mesaje/329/milostivirea-lui-dumnezeu-trebuie-sa-se-realizeze-asa-cum-i-am-revelat-sfintei-faustina/