mesajul

vineri, 2 septembrie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 septembrie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

(Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)



























"Dragi copii, potrivit vointei Fiului Meu si cu iubirea Mea materna, Eu vin la voi, copiii Mei, dar in mod special la cei care inca nu au cunoscut iubirea Fiului Meu. 
   Eu vin la voi cei care va ganditi la Mine si care Ma chemati. Voua va daruiesc iubirea Mea materna si pentru voi  sunt purtatoarea binecuvantarii Fiului Meu. Aveti inimi curate si deschise, si vedeti darurile, semnele prezentei Mele si iubirea Mea? 
   Copiii Mei, in viata voastra pamanteasca lasati-va condusi  de exemplul Meu. Viata Mea a fost durere, tacere si credinta nemasurata, incredere in Tatal Ceresc. 
   Nimic nu este intamplator: nici durerea, nici bucuria, nici suferinta, nici iubirea. Toate acestea sunt haruri pe care Fiul Meu vi le daruieste si care va conduc la viata vesnica. 
   De la voi, Fiul Meu cere iubire si rugaciune prin El. 
   Ca mama va voi invata: sa iubiti si sa va rugati Lui inseamna sa va rugati in tacerea sufletului, nu doar sa va rugati cu buzele; sunt frumoase chiar si cele mai mici gesturi facute in numele Lui - rabdarea, milostivirea, acceptarea durerii si suferintei facute pentru binele aproapelui. 
   Copiii mei, Fiul Meu va priveste. Rugati-va ca si voi sa vedeti chipul Lui si ca acesta sa va fie revelat. 
   Copiii Mei, Eu va descopar singurul si veritabilul adevar. Rugati-va ca sa il puteti intelege si sa puteti raspandi iubire si speranta; sa puteti fi apostoli ai iubirii Mele. 
   In mod special, inima Mea materna iubeste preotii. Rugati-va pentru mainile lor binecuvantate. 
   Va multumesc."