mesajul

joi, 29 septembrie 2016

A venit 2016 HO3 !

Pământul are o "nouă Lună", dar nu va rămâne mereu lângă planetă


Pământul va avea, timp de câteva secole, un al doilea satelit.
Se pare că, pentru o perioadă de timp, Luna nu va mai fi singurul corp celest care înconjoară Pământul. Asta deoarece astronomii au detectat un asteroid de mici dimensiuni care orbitează în jurul planetei noastre. Acesta nu este un satelit precum Luna, oamenii de știință referindu-se la el drept cvasi-satelit. Corpul respectiv orbitează în prezent în jurul Pământului, în timp ce planeta noastră se rotește în jurul Soarelui, și va fi prezent în următoarele secole.
Denumit 2016 HO3 de către cercetători, acesta se află, de fapt, pe o orbită în jurul Soarelui. Dar în timp ce efectuează mișcarea sa anuală, satelitul încercuiește și planeta noastră. Din câte se pare, distanța dintre el și Pământ este mult prea mare pentru a-l putea numi satelit natural, însă reprezintă un exemplu interesant de cvasi-satelit.
Asteroidul are un diametru cuprins între 40 și 100 de metri, iar în jumătate din timpul necesar unei orbite complete, acesta se află mai aproape de Soare decât de Pământ. Orbita cvasi-satelitului este una înclinată, fapt care i-a determinat pe experții din cadrul NASA să compare deplasarea sa în jurul planetei noastre cu un dans. În cazul în care ar lovi vreodată Pământul, un corp de asemenea dimensiuni ar putea distruge un oraș de mari dimensiuni.
Pe parcursul anilor, corpul se va afla la distanța variate față de Pământ, însă niciodată na va reuși să se apropie sau să se îndepărteze prea mult, grație forței de gravitație. Mai exact, distanța maximă va fi de 100 de ori mai mare decât cea față de lună, iar distanța minimă va fi de 38 de ori mai mare. Prin urmare, 2016 HO3 nu va reprezenta vreodată o amenințare pentru planeta noastră.
Telescopul Pan-STARRS 1 din Hawaii a fost cel care a descoperit asteroidul la sfârșitul lunii aprilie. Acesta ar fi început să se deplaseze pe traseul său actual în urmă cu aproximativ o sută de ani și, după cum am spus mai sus, ar putea continua să facă acest lucru timp de câteva secole.



Primul semn va fi că Pământul se va roti mai repede. Al doilea semn va consta în faptul că soarele va apărea mai mare, mai luminos și va începe să se rotească

Mesajul (970) din Cartea Adevărului
Marți, 12 noiembrie 2013 la ora 20:30
Fiica Mea mult iubită, pe măsură ce Timpul Meu se apropie, mulți vor fi adormiți, însă cei care sunt binecuvântați să aibă ochi deschiși spre Lumina Mea vor cunoaște semnele. Li se vor da, de asemenea, binecuvântări pentru a se pregăti și doar cei care rămân agățați de Mine vor fi în stare să îndure schimbările.
Cu cât Ziua cea Mare a Venirii Mele se apropie, tot mai mulți oameni care spun că Îl iubesc pe Dumnezeu se vor îndepărta de Mine. Nici aceia de pe scara ierarhică a Bisericii Mele de pe pământ care se preaînalță pe ei înșiși și spun că sunt sfinți, nu vor fi capabili să vadă Adevărul. Ei nu vor vedea Adevărul, deoarece vor fi foarte ocupați cu preocupări și ceremonii care vor fi jignitoare la adresa Mea.
Primul semn va fi că pământul se va roti mai repede. Al doilea semn va consta în faptul că soarele va apărea mai mare, mai luminos și va începe să se rotească. Lângă el veți mai vedea un al doilea soare. Apoi clima va face ca lumea să se agite iar schimbările vor presupune că multe părți ale globului vor fi distruse. Aceste pedepse – și vor fi multe – vor despuia omenirea de aroganța ei, astfel încât sufletele să implore Îndurarea lui Dumnezeu. Nimic altceva nu va mișca inimile împietrite ale celor care au izgonit Iubirea lui Dumnezeu din viețile lor.
Păcatul omenirii va escalada rapid iar păcatul idolatriei va înfășura de trei ori  pământul. Păgânismul, înveșmântat în straie regești, se va infiltra în Biserica Mea de pe pământ. Când păgânii vor îmbrățișa Biserica Mea, nu va fi pentru a-L adora pe Dumnezeu. Atunci când păgânii, ateii și necredincioșii, care resping în mod fățiș Existența lui Dumnezeu, vor îmbrățișa Biserica Mea, ei nu în fața Mea, Isus Cristos, își vor pleca genunchiul. Atunci când Biserica Mea va declara că toți sunt bineveniți, să nu vă lăsați păcăliți. Acest lucru nu va însemna că îi va primi pe păgâni în Biserica Mea, pentru ca aceștia să se închine înaintea Tabernacolului Meu. Nicidecum, ci o vor face pentru a flutura prin fața ochilor Mei idolatria cauzată de păcatul mândriei, pentru a desacraliza Sfintele și Sacrele Tabernacole. Vor așeza pe Altarele Mele simboluri păgâne și vor cere congregațiilor, care de altfel nu vor bănui nimic, să se închine și să-i accepte pe frații și pe surorile lor cu har și generozitate. Tuturor li se va cere să tăgăduiască Adevărul, pentru a-i primi cu brațele deschise pe falșii adoratori care vor călca în picioare Altarele Mele. Apoi, Mâna lui Dumnezeu va lovi.
Războaiele se vor răspândi, cutremurele vor zgudui cele patru colțuri ale pământului iar foametea va lovi omenirea și orice gest hain și insultă adresată lui Dumnezeu va atrage după sine o pedeapsă teribilă. Atunci când aceia care acceptă Îndurarea Mea vor conduce Biserica Mea – fiecare demon îi va blestema pe acești copii ai lui Dumnezeu. Pentru a-i proteja, Dumnezeu va interveni, dar vai de cei care-L scuipă în Față pe Creatorul lor!
Ceasul a sosit. Cei care Mă blestemă vor avea de suferit. Cei care Mă urmează vor supraviețui acestei persecuții până în Ziua în care voi veni să-i răpesc în Brațele Mele Milostive. Iar apoi doar cei care vor rămâne întrucât vor fi refuzat Mâna Îndurării Mele, vor fi dați bestiei pe care au idolatrizat-o și de la care au căutat plăcere.
Foarte mulți oameni Mă vor respinge, chiar până în ultima clipă. Două treimi din omenire Mă vor scuipa, vor opune rezistență Intervenției Mele și Îmi vor striga tot felul de obscenități. Pe măsură ce Ziua se apropie tot mai mult, ura față de Mine va fi văzută de toți. Până și cei care dau lumii impresia că îl onorează pe Dumnezeu Mă vor blestema în tăcere.
Ziua când înșelăciunea bestiei va fi expusă, pentru ca toți să o vadă, va fi o zi pe care nimeni nu o va uita. Căci acea zi, când lumea îl va vedea pe impostor, pe anticrist, care se va ridica cu Coroana Mea pe creștetul capului său – înveșmântat în straie roșii –, va fi ziua în care din gura lui va ieși foc. Cand oroarea în sfârșit se va scufunda, focul îl va acoperi, iar el și toți cei care i-au jurat credință vor fi azvârliți în prăpastie. Și atunci voi veni Eu, așa cum v-am spus. Voi învia Biserica Mea și voi aduce lumea în uniune cu Voința Sfântă a Tatălui Meu iar pacea va domni în sfârșit.
Tot ce v-am spus este adevărat. Tot ce se va întampla se va petrece exact așa cum v-am spus. Totul se va petrece repede căci, în ciuda Mâniei Mele care este stârnită de ipocrizia și nerecunoștința omului, Eu vin doar ca să pun capăt acestei suferințe odată pentru totdeauna. Eu vin să aduc salvare tuturor păcătoșilor, însă mulți nu vor vrea să fie salvați.
Fiți tari, iubiții Mei discipoli, căci Eu îi voi ocroti pe toți păcătoșii care acceptă Mâna Milostivirii Mele în timpul Avertismentului. Astfel fiecare copil al lui Dumnezeu, fie el credincios ori necredincios, va fi inclus în această Mare Intervenție din Ceruri. Dar după acest timp, îngerul Domnului îi va separa pe cei buni de cei răi. Timpul este scurt.
Al vostru, Isus.