mesajul

duminică, 13 septembrie 2015

Sfânta Brigitta – revelaţii cereşti (1)



Sfânta Fecioară Maria vorbeşte : „Există patru feluri de oameni care mă salută şi care se roagă la mine.

Primii sunt cei care-şi lasă voinţa şi conştiinţa în mâinile mele, tot ce fac ei, fac pentru cinstirea mea. Salutul lor îmi este atât de plăcut ca şi cel mai plăcut vin. 

Cel de-al doilea fel sunt cei cărora le este teamă de pedeapsă şi din această cauză le este frică ca să păcătuiască; acestora le dau, dacă îmi promit cu credinţă că îşi vor micşora această teamă şi că vor lucra pentru ca adevarata dragoste şi înţelepciunea lor pentru înţelegerea lui Dumnezeu să crească, ajutorul prin care ei cu adevarat îl vor iubi pe Dumnezeu.

Cel de-al treilea fel sunt cei care cântă tare spre lauda mea, dar nu cu altă intenţie decât ca cinstirile şi bunurile lor trecătoare să crească. Aşa cum un domn, căruia i s-a trimis un dar, trimite înapoi ceva de aceeaşi valoare expeditorului, aşa voi face şi Eu, deoarece ei îşi doresc cele trecătoare şi nu cele spirituale, şi anume le voi da ceea ce îşi doresc şi-i voi răsplăti în această lume. 

Cel de-al patrulea fel de oameni sunt cei care pretind că sunt buni şi totuşi au o poftă păcătoasă: ei păcătuiesc pe ascuns când pot, pentru ca să nu fie văzuţi de oameni şi se gândesc în sinea lor: „Fecioara Maria este bună dacă este chemată şi Ea cere iertare imediat pentru noi !”. Salutul acestor oameni îmi place la fel de puţin ca şi un vas, care pe dinafară este argintat şi pe dinăuntru este umplut cu murdăria cea mai urât mirositoare pe care nimeni nu o poate suporta. Aşa sunt oamenii care au voinţa de a păcătui”.





În cinstea Preasfintei Fecioare Maria de la Fatima (este ziua de 13 a lunii)

13 ?!!!  Da, binecuvantata zi de 13! 
Numărul 13, numărul pe care lumea îl urăşte sau îl priveşte cu teamă, dar pe care Mama Maria îl iubeşte, semnifică "Un Dumnezeu în trei persoane: Tatăl, Fiul şi Duhul Sfânt".