mesajul

luni, 7 septembrie 2015

RUGACIUNI ZILNICE



RUGĂCİUNEA DE REPARAȚİE

Veşnice Părinte, Îţi ofer Preasfânta Inimă a lui Isus, cu toată iubirea, cu toate suferinţele şi cu meritele Ei:
1.    pentru a ispăşi toate păcatele ce le-am făcut astăzi şi în decursul întregii mele vieţi;  Slavă Tatălui ......
2.    pentru a curăţi binele, ce l-am făcut rău, astăzi şi în decursul vieţii mele întregi; Slavă Tatălui ......
3.    pentru a suplini binele pe care l-aş fi putut face, dar nu l-am făcut astăzi şi în decursul vieţii mele întregi. Slavă Tatălui ......

(Slavă Tatălui şi Fiului şi Duhului Sfânt, precum era la început şi acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin !)

O călugăriţă clarisă s-a arătat îndată după moarte superioarei sale – care se ruga pentru sufletul ei – şi i-a spus: „Eu am ajuns îndată după moarte în Rai, pentru că prin rugăciunea aceasta, pe care o rosteam în fiecare seară, mi-am plătit toate datoriile”.



RUGĂCİUNE DE DEZLEGARE Șİ VİNDECARE

Eliberează-ne, Isuse, de toate împiedicările simţirii şi spiritului, de robia viciilor şi instinctelor omeneşti !

Eliberează-ne de mânie, de ură, de dorinţa de răzbunare, de rea-credinţă, de supărare, de imoralitate, de rea-voinţă, de rivalizare, de dorinţa de căpătuire, de impulsivitate, de necurăţie şi de invidie !

Eliberează-ne de depresie, de boli nervoase, de temeri, de iresponsabilitate, de duşmănie, de dezgust şi de neputinţă !

Eliberează-ne de toate viciile, de beţie, de lăcomie, de droguri, de fumat, de dependenţa de medicamente, de robia televizorului, de pasiunea jocului şi de orice altă dependenţă !

Eliberează-ne de toate ispitele şi de ademenirile spiritelor rele !

Eliberează-ne pe noi de calomniile şi de jignirile celor răi !

Vindecă-ne şi eliberează-ne de toate bolile creierului, capului, ochilor, nasului, dinţilor, urechilor, cefei şi gâtului, plămânilor, ficatului, stomacului, intestinelor, colecistului, rinichilor, organelor genitale, oaselor şi măduvei, coloanei şi discurilor intervertebrale, muşchilor, pielii, articulaţiilor şi a unghiilor !

Eliberează-ne de cancer, de diabet, de SIDA, de alergii şi de toate bolile contagioase !

(să spunem de mai multe ori): Îţi mulţumesc, Isuse ! Te preamăresc, Isuse !


Acestea sunt rugăciuni din cartea "Comoara Rănilor Mele este a voastră"  - iulie 2010.