mesajul

vineri, 25 septembrie 2015

RUGĂCIUNEA TATĂL NOSTRU



ISUS DIN SFÂNTUL SACRAMENT:  APEL CĂTRE IERARHIA ECLEZIASTICĂ 

IERARHIE ECLEZIASTICĂ, DE CE AȚI SCHIMBAT RUGĂCIUNEA TATĂL NOSTRU PE CARE AM ÎNVĂȚAT-O DISCIPOLILOR MEI ?

6 iunie 2013 – 8:25

Pace vouă, Ierarhi ai Bisericii Mele.
    Ierarhie Ecleziastică, de ce aţi schimbat rugăciunea Tatăl nostru, pe care am învaţat-o discipolilor Mei? Rugăciunea Tatăl nostru, pe care o spuneţi astăzi, nu este aceeaşi cu cea pe care Eu am învăţat-o discipolilor Mei, atunci când ei Mi-au spus: Învăţătorule, învaţă-ne să ne rugăm, şi am făcut-o, spunând:

Tatăl nostru care eşti în Ceruri, sfinţească-se numele Tău. Vie împărăţia Ta. Fie voia Ta, precum în Cer aşa şi pe pământ. Pâinea noastră cea de toate zilele dă-ne-o nouă astăzi. Și ne iartă nouă datoriile noastre precum şi noi iertăm datornicilor noştrii. Și nu ne lăsa să cădem în ispită ci ne mântuieşte de cel rău. Amin (Matei 6,9-13)

    Turma Mea, cuvintele datorii şi datornici, nu acoperă doar datoriile voastre personale şi spirituale, ci şi datoriile strămoşilor voştrii decedaţi. Când schimbaţi cuvintele datorii în greşeli şi datornici în greşiţilor nostrii, se face aluzie la ofense cu caracter personal, ignorând linia voastră intergeneraţională, şi mă refer aici la defuncţii şi strămoşii voştrii.

    În rugăciunea Tatăl nostru pe care am învăţat-o discipolilor Mei se manifestă Îndurarea, Iubirea, Iertarea şi protecţia pe care Dumnezeu Tatăl o oferă copiilor Săi. Rugăciunea Tatăl nostru pe care o spuneţi acum îi lasă pe dinanfară (nu îi ia în considerare) pe părinţii şi decedaţii voştrii. La schimbarea cuvintelor datorii cu greşeli şi datornici cu greşiţilor nostrii, sunt manipulate şi denaturate planurile de mântuire ale lui Dumnezeu. Rugăciunea Tatăl nostru aşa cum Tatăl Meu m-a învăţat pentru a fi dată copiilor Săi, are putere de eliberare pentru sufletele voastre, pentru decedaţii din familiile voastre, pentru strămoşii voştrii, dacă vă rugaţi cu credinţă. Este o rugăciune de exorcism care vă eliberează de atacurile celui rău şi vă protejează de cursele lui; este de asemenea viaţa de rugăciune şi hrană pentru spiritul vostru. Este rugăciune de provizii nu doar pentru hrana trupească , dar cea mai importantă, hrana spirituală, care sunt Eu. 

    Ierarhi ai Bisericii Mele, păstori ai turmei Mele, vă rog din inima să reveniţi la rugăciunea Tatăl nostru, aşa cum m-a învăţat Tatăl meu, pentru că aşa cum voi vă rugaţi şi o învăţaţi celor din turma Mea, nu are aceeaşi valoare şi putere spirituală. Schimbând cuvintele datorii în greşeli şi datornici în greşiţilor nostrii, se pierde acţiunea îndurătoare şi eliberatoare a Tatălui pentru copiii Săi de pe pământ şi pentru sufletele părinţilor voştrii plecaţi în veşnicie. Rugăciunea Tatăl nostru, împreună cu Crezul şi Magnificat sunt rugăciuni puternice şi adună laolaltă (întruneşte) întregul plan de Mântuire pe care Tatăl Meu l-a destinat omenirii.

    Pacea Mea o las vouă, pacea Mea o dau vouă. Căiţi-vă şi convertiţi-vă, pentru că Împărăţia lui Dumnezeu este aproape.
Învăţător şi Păstor, Isus din Preasfântul Sacrament.

Faceţi cunoscute mesajele Mele întregii omeniri. 
http://www.mensajesdelbuenpastorenoc.org
  
P.S.
Aceeaşi rugăciune Tatăl nostru ne-o transmite Domnul Isus şi prin Maria Valtorta, în cartea „Evanghelia, aşa cum mi-a fost revelată”, vol. 3, cap. 203, pag. 317.