mesajul

joi, 3 septembrie 2015

Cel mai nou mesaj dat de Domnul Isus Cristos, Mariei Julianna



24 august 2015. 
De sarbatoarea Sf. Apostol Bartolomeu, in timpul Adoratiei, Isus spune:

Dragii Mei copii! A sosit timpul, e aici. Fiecare trebuie sa decida acum de partea cui este, langa Mine sau impotriva Mea. Nu mai puteti schiopata in doua directii. Fariseii nu pot mosteni Imparatia lui Dumnezeu. Tatal Meu a pregatit-o celor care Il iubesc. Asta inseamna ca doar cei drepti pot pasi in Rai, cei care indeplinesc poruncile Tatalui Meu, adica traiesc ca sfintii.

Copiii Mei! V-am spus in Evanghelie: Fiti desavarsiti asa cum este Tatal vostru! Evanghelia vorbeste despre cum puteti deveni sfinti. Daca o cititi si  transpuneti in fapte invatatura, atunci veti fi sfinti si puteti veni in Rai.

Copiii Mei! Acum va asteapta o mare napasta. Straduiti-va sa va convertiti, deoarece daca moartea va surprinde in pacat, va pierdeti pentru totdeauna. Nu mai tot spuneti: Mai avem timp sa ne convertim. Eu va spun: Nu mai aveti timp. Ragazul expira. Toate acele nenorociri de care va este teama se gasesc in prag. Deja se afla in camera. Dar nu vreti sa luati la cunostinta, fiindu-va foarte frica. Eu va spun: nu de moarte sa va fie frica! Ea oricum vine mai devreme sau mai tarziu. Sa va fie frica de pacat care va desparte de Mine si va duce la osanda!

Copiii Mei! Nu va voi mai vorbi mult timp. O mare tulburare este pe cale sa se desfasoare. Vor fi multi morti. Convertiti-va! Traiti in permanenta pregatiti de moarte. Voi avea foarte multi martiri. Dreptii, care transpun in fapte cuvantul Meu, Ma vor vedea fata in fata si intra cu Mine la nunta. Mincinosii, fariseii, vor ramane in afara portilor, in intunericul unde va fi planset si scrasnirea dintilor.

Copiii Mei! Eu vreau sa va feresc de asta. Ascultati cuvantul Meu si transpuneti-l in fapte! Toate vi le-am facut cunosute. Pregatiti-va! In curand va trebui sa stati in fata scaunului Meu de judecata. Va spun: va voi cere socoteala pentru toate faptele si cuvintele voastre. La Mine conteaza doar iubirea. Daca va vorbiti cu ura, in fata Mea, e ca si cum v-ati fi omorat. La Mine conteaza doar iubirea.
Puteti intra in Imparatia Mea, daca faceti fapte bune izvorate din iubire curata si altruism. Dar asta trebuie exersat cu toata lumea. Chiar si cu dusmanii. Daca nu aveti iubire unii fata de altii trebuie sa spovediti acest lucru cat mai repede, deoarece iubirea este porunca de capatai si ati pacatuit impotriva ei. Cine nu il iarta pe semenul sau, acela sa nu mearga la Impartasanie pana ce nu il iarta din inima. Aceasta este Sfanta Scriptura, aceasta este Evanghelia. Luati modelul Meu! Pe Cruce, M-am rugat chiar si pentru dusmanii Mei: Tata, iarta-i pentru ca nu stiu ce fac. Si voi rugati-va pentru ei, pentru ca nu luptati impotriva carnii si a sangelui, ci impotriva puterilor spirituale ale celui rau, care poate fi invins doar cu post si rugaciune. 
Va binecuvantez cu binecuvantarea Mea intaritoare, in numele Tatalui, al Fiului si al Sfantului Duh. 

Acum, prin tine, vorbesc preotilor Mei: Dragii Mei fii preoti! Daca ati sti ce har ati primit si despre ce trebuie sa dati socoteala, ati trai ca sfintii. Dragii Mei fii! Traiti iubirea. Cititi in fiecare zi Imnul Dragostei si transpuneti-l in fapte.! Daca nu am iubire, nimic nu sunt… Constientizati in voi ca va trebui sa dati socoteala pentru fiecare clipa a vietii voastre, de fiecare gand, cuvant si fapta a voastra. Mult ati primit, mult va voi cere socoteala. Doar pe Mine sa Ma urmati! Doar pe Mine sa Ma vedeti! Eu sa fiu modelul vostru! Voi trebuie sa radiati catre toata lumea pacea si iubirea Mea. In voi, oamenii trebuie sa Ma recunoasca pe Mine.
Sa nu vreti a corespunde oamenilor, ci doar lui Dumnezeu. Dumnezeu este insusi iubirea. Dumnezeu nu alege printre oameni. Umpleti-va din Mine pentru ca sa va intariti si sa puteti ocoli chiar si orice umbra a pacatului! Adorati-Ma in fiecare zi in Preasfantul Sacrament din altar! Faceti-va timp pentru Mine! Eu sa fiu pe primul loc in viata voastra! Meditati la patimirea si la moartea Mea pe cruce! Ce pret am platiti pentru voi! Nu sunteti ai vostri. Sunteti ai Mei. Mare a fost pretul vostru de rascumparare. V-am ales pentru ca sa vestiti Cuvantul Meu, ca sa administrati Sacramentele, sa celebrati Sfanta Liturghie. Nici nu va puteti inchipui ce har ati primit si ce mare responsabilitate aveti. Fara voi, nu exista Painea vietii. V-am incredinta-O, M-am daruit voua. Atunci cand spuneti: Acesta este Trupul Meu, acesta este Sangele Meu, va identificati cu Mine. Sunteti una cu Mine. Asta inseamna, ca trebuie sa traiti cea mai inalta treapta a sfinteniei, pentru ca cel care priveste la voi sa Ma vada pe Mine. Cel care va asculta, sa Ma auda pe Mine.
Copiii Mei, fiii Mei preoti! Trasformati-va pe deplin in Mine! Cufundati-va in Mine, ca un mic strop de apa in oceanul de Iubire! Abandonati-va in totalitate Mie, permiteti-Mi sa fiti ai Mei cu desavarsire! Repetati in continuu cuvintele convertitului Saul, pe care l-am transformat in Paul: “Doamne ce vrei sa fac?” Atunci si voua va dau harul de a recunoaste si a face vointa Mea. Va dau  nazuinta pentru lucrurile sfinte si dorinta de nestapanit pentru salvarea sufletelor. Va dau in gura o asemenea vorbire frumoasa incat si cei mai impietriti pacatosi se vor converti. 
Fiii Mei! Fiti inflacarati! Ardeti de dorinta de a slavi Numele Meu, si faceti asta salvand suflete. La sfarsitul vietii voastre, vreau ca si voua sa va spun: “ Tata, am indeplinit ceea ce mi-ai incredintat. Am slavit Numele Tau pe pamant.” Fiii Mei preoti! Acesta este rostul, telul, valoarea vietii voastre. Fiti sfinti deoarece doar asa puteti da sfinti lumii! Intotdeauna incepeti sfintirea cu voi insiva. Doar dupa aceea puteti astepta de la cei care va sunt incredintati sa fie si ei sfinti. Pentru asta v-am chemat. De aceea am strigat pe Cruce: “Mi-e sete!” Insetez de suflete. Al vostru si al celor incredintati voua pentru ca toti sa fiti impreuna cu Mine in Imparatia Mea pentru vesnicie! Pentru asta va binecuvantez cu binecuvantarea Mea intaritoare, in numele Tatalui, al Fiului si al Sfantului Duh.

Rugati-va pentru fiii Mei preoti, pentru a transpune in fapte mesajul Meu!”