mesajul

marți, 9 octombrie 2018

Mesaje ceresti - octombrie 2018 - Muntele Sfintei Treimi


Mesajul Sfintei Fecioare Maria, 6 Octombrie 2018,
Muntele Sfintei Treimi – Nusfalau, jud. Salaj, Romania

Dragi copii, nu va puteti imagina cata recunostinta am in inima. Azi am venit printre voi ca Regina a Sfantului Rozar, va rog deschideti-va inimile in totalitate, v-am pregatit un har unic. Aveti in mana un rozar? Trebuie sa stiti, micutii mei, ca cel rau este foarte inspaimantat, rozariul este un instrument in mana voastra, este arma voastra impotriva lui. Nu uitati ca este bine sa-l aveti mereu la voi. La gat aveti o cruce? Va aminteste de suferinta Domnului Isus, va reaminteste ca El si-a dat viata pentru voi. Ca mama ma rog pentru voi, ca sa fiti deschisi si sa veniti sa va rugati, sa va rugati, sa va rugati impreuna cu mine. In aceasta luna, care este dedicata rozariului, revars haruri unice asupra voastra, sa le duceti in casele voastre.
Din nou va spun deschideti-va inimile, nu va fie frica, Eu sunt cu voi. Tot ce faceti, sa fie spre gloria lui Dumnezeu, spre gloria si marirea Domnului, si venirea voastra, si suferinta voastra, si jertfa voastra, rugaciunea voastra, postul vostru, participarea la Sfanta Liturghie, toate sa le faceti spre mai marea marire a Domnului. Nu intrebati “De ce Doamne?” Domnul le stie pe toate. Nu intarzie, nici nu se grabeste, va va da harul de care aveti nevoie, la timpul potrivit.
Nu va temeti de nimic, cel rau va stramtoreaza, el are zilele numarate, de asta se zbate, unde poate, vrea sa distruga comunitatile, vrea sa distruga Biserica, dar puterile Iadului nu o vor birui. Dumnezeu se va preamari peste putin timp, si in aceasta comunitate, pentru ca, de El a fost instituita. Fiti staruitori, timpul este foarte scurt. Pentru asta va rog pe voi sa luati foarte in serios venirea voastra aici. Rugati-va si ispasiti, iubiti-va unii pe altii cu iubirea mea materna. Si aveti grija de aleasa mea.
Acceptati in continuare purtarea Crucii, in fata voastra aveti aveti exemplul Domnului Isus, care si-a dat viata pentru voi, si-a dat ultima picatura de Sange, pentru rascumpararea omenirii. Acum voi urmati, sa acceptati crucea pe care o aveti, nu va clatinati, eu sunt cu voi si ma rog cu voi, nu va las, va acopar cu mantia mea si va apar. Toate intentiile voastre le duc in fata Sfintei Treimi. Nu va temeti de incercari, toate se vor rezolva la timpul lor, cand Domnul considera de cuviinta.
Daca v-ati deschis inima, se revarsa asupra voastra un har unic, harul iubirii, iubirea materna. Veniti cu incredere si aduceti si pe altii, caci nadajduiesc ca impreuna vom invinge pe cel Rau. Sa nu uitati pentru nici o clipa, ma bucur pentru voi si va iubesc, impreuna cu Sfanta Treime.
Acum Sfanta Treime va binecuvanteaza cu harul statorniciei si al perseverentei. Multumesc ca ati raspuns la chemarea mea. Amin !




Mesajul Tatalui Ceresc, 7 Octombrie 2018,
Muntele Sfintei Treimi – Nusfalau, jud. Salaj, Romania

          Copiii mei iubiti, va sunt recunoscator ca ati spus “da” chemarii mele. Nu va puteti inchipui cat de important si de mare este da-ul vostru. A venit timpul cand aveti foarte mare nevoie unul de altul, este necesara viata de comunitate. Este nevoie de jertfa voastra, de rugaciunea si ispasirea voastra. Sa nu uitati, micutii mei, nimic nu ramane neplatit, toate le rasplatesc prin bunatatea mea.
          Sa fiti induratori si iubitori unii fata de altii, precum sunt si Eu cu voi. Iertati-va dusmanii, iubiti-i asa cumva va iubesc Eu pe voi. Este timpul, dragi copii, cand oamenii s-ar manca unul pe altul si pentru o lingura de apa, pentru lucrurile lumesti. Cand veniti sa va intalniti cu mine, nu aduceti nimic, doar inima si sufletul vostru.
          Trecutul si prezentul vostru, se vor derula in fata ochilor vostri si ceea ce ati omis va va durea cel mai mult. Acum mai tine timpul de har. Astazi va implor sa reparati ce se poate, indestulati pentru cele care le-ati amanat. Nu faceti altceva, doar zambiti unii altora si iubiti-va. Va fi tot mai mare nevoie de voi. In primul rand, voi trebuie sa va purificati sufletul si trupul.
          O picatura din aceasta apa tamaduitoare care este pe Munte, face mult mai mult decat orice apa din lume. Pretuiti aceste haruri, pentru ca sunt daruri pentru voi. Eu v-am chemat aici pentru misiunea de ispasire, dar nu uitati micutii mei, daca nu luati in serios ce va cer prin fiica mea, atunci veti putea vedea ce se va intampla in viitorul apropiat, cand veti vedea cum oamenii pier. O sa va doara mult pentru ca puteati sa faceti mult mai mult pentru omenire si nu ati facut, n-ati pus in practica ce v-am cerut.
          Ne cere Tatal, sa privim in sufletele noastre, sa ne hotaram ca incepand de azi, sa vrem sa fim altfel:
          - daca sunt bun, sa doresc sa fiu si mai bun;
          - daca iubesc pe altii, vreau sa iubesc tot mai mult;
          - daca am facut ceva pentru acest Munte, spre slava lui Dumnezeu, de acum vreau sa fac mai mult;
          - daca am facut ceva pentru Biserica mea, de acum o sa fac mai mult
          - daca m-am rugat pentru intreaga omenire, de acum vreau sa ma rog mai mult.
          Aceasta cere Tatal ceresc de la noi sa punem in practica. Timpul este scurt, traiti cu acest har. Daca ati sti cat de mare nevoie este de voi, n-ati mai pleca de aici, ati ramane in rugaciune zi si noapte, ati ispasi si l-ati ruga pe bunul Dumnezeu “indura-te Doamne de aceasta lume pacatoasa’. Nu uitati micutii mei ca Eu ma bucur pentru voi si va iubesc asa cum sunteti, ma bucur ca ati acceptat jertfa, dar mult mai mult ma bucur pentru aceia care vor fi statornici, venind aici in continuare, pentru ca lumea sa se salveze. Aduceti cu voi si pe altii, multi sunt chemati, putini raspund, asa ca va rog ca da-ul vostru sa il spuneti si astazi si toate sa le faceti spre mai marea slava a lui Dumnezeu, spre bucuria Maicii Domnului, pentru salvarea sufletelor voastre si a altora. Acum Sfanta Treime va binecuvanteaza cu harul statorniciei si al perseverentei. Multumesc ca ati raspuns chemarii mele. Amin !