mesajul

duminică, 28 octombrie 2018

Lupta cu duşmanul (diavolul)



Diavolul recunoaşte unui exorcist: „Mi-e frică de Madonna”


“Dacă creştinii ar cunoaşte puterea Rozarului, ar fi sfârşitul meu!”

Vă împărtăşim din dialogurile private dintre Satana si Don Gabriele Amorth , decedat de curand (septembrie 2016) la vârsta de 91 de ani. Satana şi Don Amorth s-au confruntat de nenumărate ori. Don Amorth a auzit multe, discuţii dure, dar fireşte şi minciuni, întrucât acţiunea diavolului este bazată pe minciuni.

RĂSPUNSUL DIAVOLULUI
Fabio Marchese Ragona, curatorul blogului Stanze Vaticane, a scris: “În timpul unui exorcism, Don Amorth l-a întrebat pe diavol când va părăsi trupul fetei posedate. Diavolul a răspuns că va rămâne până în 8 decembrie. Aceasta s-a dovedit a nu fi adevărat şi când Don Gabriele i-a reproşat minciuna, diavolul i-a răspuns: “Nu ţi-au spus niciodată că sunt mincinos?”(Faro din Roma, septembrie 2016)

CUM POATE FI DIAVOLUL INTEROGAT?
Don Amorth a mărturist site-ului Luce di Maria (mai 2015) că “exorciştii îl pot interoga pe diavol şi primeşte răspunsuri de la el”. Dar dacă diavolul este prinţul minciunilor ce folos este să-l interoghezi?
“ E adevărat că noi apoi trecem prin răspunsurile lui; poate că Domnul îl obligă pe diavol să spună adevărul ca să demonstreze ca Satana a fost învins de Cristos şi este obligat să se supună celor care-L urmează pe Cristos, atunci când ei acţionează în numele Lui.”

CEA MAI MARE UMILIRE
Potrivit lui Don Amorth, cel rău adesea spune  “că este forţat să vorbească, dar el ar face orice ca să evite asta. Dar, de exemplu, atunci când este obligat să-şi descopere numele, este o mare umilinţă pentru el – este un semn al înfrângerii. Dar vai exorcistului care se pierde în întrebări din curiozitate (ceea ce Ritul înterzice în mod expres), sau dacă se lasă condus în conversaţie de diavol! Tocmai pentru că el este maestru în ale minciunii, Satana este umilit când Dumnezeu îl obligă să spună adevărul.”

 “EU SUNT MAI PUTERNIC DECÂT DUMNEZEU”
Într-un interviu acordat Urlo Magazine (2009), Don Amorth a povestit: “Odată s-a întâmplat ca l-am întrebat pe demon de ce, în ciuda inteligenţei sale superioare, a preferat să coboare în iad? El a răspuns: ‘M-am răzvrătit împotriva lui Dumnezeu, astfel am arătat că eu sunt mai puternic decât El.‘ Aşadar, pentru ei, răzvrătirea e un semn al victoriei şi al superiorităţii.”

MI-E FRICĂ ATUNCI CÂND FOLOSIŢI NUMELE MADONEI…”
În cartea Ultimul exorcist – alcătuită din texte de pe diferite bloguri ca Gloria TV şi Testimonianze di fede—Don Amorth a redat un întreg dialog pe care l-a avut, în calitate de exorcist, cu diavolul.

Don Amorth: “Care sunt virtuţile Madonei care te fac cel mai furios?”
Demonul: Mă enervează pentru că este cea mai smerită dintre creaturi şi pentru că eu sunt cea mai mândră; pentru că ea este cea mai pură dintre toate creaturile şi eu nu sunt; pentru că, dintre toate creaturile, ea este cea mai supusă lui Dumnezeu şi eu sunt un răzvrătit.”
Don Amorh: Spune-mi patru caracteristici ale Fecioarei care te fac să-ţi fie atât de frică de ea, încât îţi este mai frică atunci când rostesc numele Madonei decând atunci când rostesc numele lui Isus Cristos!”
Demon: “Îmi e mai teamă când rosteşti numele Madonei,  pentru că sunt mai umilit, fiind înfrânt de o simplă creatură, decât de El…”
Don Amorth: “Spune-mi o caracteristică a Madonei care te face cel mai furios!
Demon: Ea mă învinge mereu pentru că în ea nu a existat nici o urmă de păcat!
Don Amorth îşi aminteşte că în timpul unui exorcism “Satana mi-a spus, prin persoana posedată că ‘ fiecare Bucură-te, Marie, a Rozarului este ca şi lovitură în cap; dacă creştinii ar cunoaşte puterea Rozarului, ar însemna sfârşitul meu!

PRIMA ÎNTÂLNIRE
Pe site-ul Libero  ( 3 februarie  2012), Don Amorth a amintit prima sa întâlnire cu Satana. S-a petrecut în timpul unui exorcism:
Dintr-o dată am avut senzaţia clară a unei prezenţe demonice în faţa mea. L-am simţit pe acest demon că se uita la mine intens. Mă cerceta. Se mişca în jurul eu. Aerul a devenit rece. A fost teribil de rece. Padre Candido m-a avertizat mai de mult despre aceste schimbări bruşte de temperatură, însă una este să auzi vorbindu-se despre asemenea lucruri şi alta este să le experimentezi tu însuţi. Am incercat să mă concentrez. Mi-am închis ochii şi mi-am continuat rugăciunea. ‘Pleacă, aşadar, răzvrătitule. Pleacă seducătorule, cel plin de toată înşelăciunea şi falsitatea, duşman al virtuţii, persecutor al celor inocenţi. Cedează locul tău lui Cristos, în Care nu este nimic din lucrarea ta‘ (…)”

Traducere: I.B.T.




Aceasta este cea mai mare slăbiciune a Satanei
Kosloski | Aug 19, 2018


Şi singura cale prin care cel rău poate fi distrus.
Când vedem în lume atâta rău, adesea simţim că trebuie să luptăm cu “foc împotriva focului” şi să utilizăm aceeaşi tactică ca şi inamicul. Începem prin a ne convinge că dacă am fi destul de „puternici”, l-am putea învinge pe Satana şi pe toţi slujitorii săi.

Însă această strategie ne va răni la sfârşit. Dacă vrem cu adevărat să învingem puterea Satanei în vieţile noastre, trebuie să urmărim cea mai mare slăbiciune a sa.
Satana iubeşte puterea şi va folosi dorinţa noastră de putere împotriva noastră. Dar este un lucru pe care îl urăşte şi singurul care poate răsturna putera sa: umila slăbiciune.
Ar putea suna ciudat şi puţin contraintuitiv, însă este calea biblică de a-l învinge pe Satana.

Supremul exemplu de „slăbiciune” care a biruit răul a fost răstignirea lui Isus Cristos pe Cruce. Îl avem pe Regele Regilor, despuiat, gol, atârnat pe lemnul crucii într-o agonie supremă. Mâinile şi picioarele Sale sunt pironite, lăsându-L complet vulnerabil. Călăii Săi pot face ce vor cu El, iar El nu poate face nimic ca să se protejeze.
Cu toate acestea, în realitate, acest act de slăbiciune a fost o faptă de iubire extrordinară şi de jerfă de sine. Puterea iubirii a rupt legăturile morţii şi a deschis porţile Raiului. Exemplul lui Cristos care şi-a vărsat Sângele ar rezuma pentru noi ce înseamnă, de fapt, să fii creştin.

De-alungul istoriei, nenumăraţi bărbaţi şi femei au fost ispiraţi să calce pe urmele lui Isus şi, ca rezultat, imperii ale răului au fost distruse şi au fost demolate sisteme politice corupte.

Filosoful Peter Kreeft subliniază în cartea sa „Filosofia lui Tolkien” că ultima bătălie între bine şi rău, la fel ca în Apocalipsă, se dă între două animale mitice: Arnion, mielul blând, şi Terion, teribilul dragon. Şi Mielul învinge Fiara cu o armă secretă: propriul sânge.”
Kreeft continuă să explice, „slăbiciunea celui rău este că nu poate învinge slăbiciunea. Nu contează cât de multă putere are cel rău, mereu va fi învins de libera, iubitoarea renunţare la putere. Poate fi învins....la fel ca pe Golgota: prin martiriu.”

Satana dispreţuieşte slăbiciunea întrucât el e în căutarea puterii pământeşti. Cu cât încercăm să fim mai „puternici” şi „influenţi” în lume, cu atât Satana poate lucra asupra noastră şi câştigă teren. Gândiţi-vă la Maica Tereza. Ea a lucrat cu cei mai săraci dintre săraci şi în ochii lumii ea a fost o femeie micuţă, slabă, fragilă. Cu toate astea, ea a fost cu adevărat una dintre cele mai puternice femei care a trăit vreodată şi a fost un ghimpe în coasta Satanei. Nu a putut-o niciodată cuceri şi nici munca vrednică pe care a făcut-o.
Dacă vrem să învingem răul, calea către biruinţă este căptuşită cu umilinţă şi sacrificiu de sine. Doar când vom da totul lui Dumnezeu, vom reuşi să învingem răul.

Traducere: I.B.T.