mesajul

duminică, 14 ianuarie 2018

Mesaje ceresti din 6 si 7 ianuarie 2018 – pe Muntele Sfintei Treimi



Mesajul Sfintei Fecioare, 6 ianuarie, Muntele Sfintei Treimi

     Dragi copii,in aceasta zi sunt recunoscatoare pentru voi, pentru da-ul vostru. Multumesc pentru ca nu v-ati pierdut increderea, sper ca simtiti prezenta mea, iubirea mea materna. Multumesc copiii mei ca ati dorit sa incepeti Anul Nou cu mine, multumesc ca ati adus in inima voastra pe toti cei care sufera. Incercati sa asezati totul sub mantia mea, tot ce va doare, asezati pe toti cei care nu-l cunosc pe Dumnezeu, au diferite dependente, alcool, droguri, toti cei care nu cladesc. In aceasta zi primiti un har unic, astazi apa este sfintita prin preoti in intreaga lume, se vor inmulti vindecarile trupesti si sufletesti. Acest an este deosebit de ceilalti. Aveti mare nevoie de pelerinaje dragi copii, sa nu va fie frica, eu sunt cu voi pana la sfarsitul lumii si va ocrotesc. Zilele celui Rau sunt numarate. Va ataca in punctele cele mai slabe, trebuie sa va caliti, sa va intariti. Foarte multe suflete vi se incredinteaza, aduceti multe suflete in fata mea, pe toate le prezint Sfintei Treimi spre binecuvantare. Aduceti cu voi si pe altii, aduceti tot mai mari si mai mari jertfe.
     
     Aveti nevoie de mine si eu am nevoie de voi, prin acest har al unitatii se revarsa haruri asupra intregii lumi. Sa nu uitati ca sunt mama voastra iar voi sunteti copiii mei, copii iubiti pe care ii binecuvantez. Credeti copiii mei ca avem mare nevoie unii de altii. Lumea are nevoie de jertfele voastre, are nevoie de rugaciunile voastre, de postul vostru, de oferirea Sf.Liturghii. Fiti staruitori si perseverenti. Multumesc ca ati raspuns la chemarea mea. 

     Acum Sf.Treime va binecuvanteaza prin mine cu harul staruintei. Amin!                                                                                                                              
LA IZVOR ...   
                                                                                  
     Dragi copii, poate ca ati asteptat sa se intample minuni in vietile voastre, sa primiti un semn exterior, veti primi un semn interior fiecare in inima voastra. Reinnoiti harurile pe care le-ati primit in locurile de pelerinaj, sa nu uitati nici o clipa ca harul se revarsa in voi chiar daca nu simtiti. Veti primi un har impachetat pe care il veti simti in inima voastra in viitorul apropiat. Veti experimenta cat har se revarsa in voi prin jertfa voastra.

     Sa traiti si sa propovaduiti mesajele Mele. Prin aceasta apa foarte multe suflete se vor vindeca, de asta este cea mai mare nevoie. Trupul se descompune, este trecator, dar sufletul traieste vesnic. Aveti mare nevoie ca prin aceasta apa sa va purificati, se vor purifica si altii prin voi. Dati-mi mie toate legarile pe care le aveti, dati-mi boala, depresia, alcoolul, tigari, le duc in fata Sfintei Treimi. Cand beti din aceasta apa va purificati dar si voi trebuie sa credeti asta, numai asa va pot ajuta: cereti si veti primi, cautati si veti afla, bateti si usa se va deschide in fata voastra.

     Dragi copii, nu uitati ca primiti un har unic in aceasta zi, nu veti uita niciodata ce se va intampla cu voi si in inima voastra. Sa fiti curajosi si staruitori, si aduceti cu voi si pe altii. In primul rand voi aveti nevoie de noi, de purificare, aveti nevoie sa va apropiati mai mult de Mine si de Sfantul Meu Fiu. Aduceti mai multe jertfe.

     Daca doriti minuni in inima voastra, daca vreti minuni in familia voastra, daca vreti minuni in lumea intreaga si nu in ultimul rand in Biserica voastra, sa luati in serios mesajele mele si sa le traiti. Sa nu uitati micutii mei ca va astept in fiecare luna, in fiecare luna astept da-ul vostru, in fiacare luna astept convertirea voastra ca sa fiti curati, aveti nevoie de aceasta. Acum traiti acel timp caci cel Rau vrea sa distuga familia, sa distruga comunitatile si Biserica. Uniti-va mana in mana si asa sa mergeti inainte, nu va despartiti unul de altul caci puterea este in unitate. Zilnic sa-l tineti de mana pe Isus si Sfanta Fecioara si asa mergeti inainte, nu lipsiti niciodata daca se poate, va asteapta timpuri grele.

     Asa cum cel Rau isi face partea lui si voi sa va faceti partea voastra in sensul bun. Multumesc pentru da-ul vostru, multumesc ca ati raspuns chemarii mele. Va iubesc impreuna cu Sfantul Meu Fiu. Amin!


Mesajul Tatalui Ceresc, 7 Ianuarie 2018, Muntele Sfintei Treimi

Dragi copii iubiti, va sunt recunoscator, multumesc ca m-ati cadorisit cu prezenta voastra, multumesc copiii mei ca ati acceptat jertfa in continuare, ca incepeti si in acest an cu curaj marea novena. Acceptati mai multa jertfa, daca acceptati tot ce va cer veti experimenta un har unic. De fiecare data cand veniti sa fie pentru voi o sarbatoare, sa sarbatoriti impreuna cu noi dragi copii.

Nu in multe locuri se face ce faceti voi aici, nu in multe locuri de pelerinaj se ofera o zi spre cinstirea mea. De aceea imi gasesc bucuria in acest loc de pelerinaj, aici se fac multe rugaciuni si va rog sa fiti exemple unul pentru altul. Azi primiti un har unic in inima voastra, harul iubirii depline. Sa iubiti acasa si la locul de munca, sa iubiti, sa iubiti dar nu cu iubirea voastra ci cu iubirea Mea, cu ceea ce va dau Eu, iubirea curata. De asta aveti nevoie, fara asta nu puteti fi buni din vointa voastra, nu puteti face nimic bun, stricati ceea ce doriti sa faceti.

Sa se vindece ranile trecutului, traiti bine prezentul, trecutul lasati-l trecutului, viitorul incredintati-l mie si Sfintei Treimi. Ziua de astazi are destule, pentru maine, maine veti primi. Sa nu va intristati si sa nu va ingrijorati, Eu sunt printre voi, Eu sunt Dumnezeu Creator, v-am creat din iubire. Nimeni nu va poate iubi mai mult decat Mine, nimeni nu va vrea binele mai mult decat Mine. Permiteti-mi sa va imbratisez cu iubirea mea curata de Tata, Eu sunt Tatal vostru, lasati-ma sa va iubesc ca si voi sa puteti iubi curat cu iubirea mea.

Sa fiti staruitori chiar si cu pretul vietii, sa fiti perseverenti, aduceti mai multe jertfe si veti experimenta ca nimic nu a fost in zadar, nici un pas nu a fost zadarnic, ceea ce faceti pentru Mine, ceea ce faceti spre preamarirea Mea, spre bucuria Maicii Domnului, pentru binele sufletului voastru si al altora.

Acum Sfanta Treime va binecuvanteaza cu harul iubirii depline. Amin!