mesajul

vineri, 30 iunie 2017

APEL LA CINSTIREA ÎNTR-UN MOD DEOSEBIT AL PREASCUMPULUI SÂNGE AL LUI ISUS

1 Iulie. Sărbătoarea Preascumpului Sânge

În anul 1849, papa Pius al IX-lea a decretat această sărbătoare pe 1 iulie. De atunci, luna iulie a devenit luna Preascumpului Sânge.

  O, PREŢIOS SÂNGE A LUI ISUS CRISTOS, SALVEAZĂ-NE PE NOI ŞI LUMEA ÎNTREAGĂ

“ oameni vor adora şi cinsti în mod deosebit Preţiosul Meu Sânge. Această lună, este luna mântuirii, luna marii jertfe! Vor veni neamuri să ofere Mielului Neprihănit adorarea şi cinstirea Marii Jertfe, iar Eu voi deschide porţile Raiului şi voi revărsa oceanul Sângelui Meu asupra pământului. Bolnavii se vor vindeca, robii se vor elibera şi voi înfăptui nenumărate minuni pe pământ.

Copiii Mei, pregătiţi-vă pentru această lună! Faceţi-o măreaţă! Urmaţi îndrumările Mele! Pelerinajul vostru va avea trei staţiuni importante; o novenă, un triduum (rugăciuni de 3 zile) şi devoţiunea de 12 zile. Începeţi novena în 1 iulie. Această novenă este o avertizare şi totodată un îndemn pentru chemarea la o viaţă nouă. În acele zile vă voi vizita. Triduum-ul să-l ţineţi între 13-15 iulie. Maica Mea vă va vizita în prima şi în a treia zi. În a doua zi îl trimite la voi pe Apostolul Preascumpului Meu Sânge, Sfântul Mihail. Iar devoţiunea de 12 zile va avea o putere mare. Voi da lumii multe învăţături despre Preascumpul Meu Sânge. Această devoţiune ţineţi-o între 20 şi 31 iulie. Ultima zi va fi cea mai importantă zi a lunii. În cele spirituale, se vor petrece lucruri uriaşe cu lumea, dar şi fizic poate avea parte de mari bucurii. În acea zi Eu te voi înzestra şi-ţi dau zălogul sufletului Meu. Pecetea finală va marca inima ta.

 “În această lună voi deschide oceanul Sângelui Meu ca să câştig îndurare şi salvare. Eu sunt Isus Cristos, Cel care agonizează, Mielul Neprihănit!” (revelat lui Barnaba Nwoye)