mesajul

sâmbătă, 10 iunie 2017

Muntele Sfintei Treimi - iunie 2017

2017 - ANUL PREAMĂRIRII – IUNIE
“MĂRIRE ŢIE DOAMNE, RECUNOŞTINŢĂ ŢIE DOAMNE PENTRU TOATE,
CHIAR ŞI PENTRU HARURILE PE CARE NU LE ÎNŢELEGEM!”
A 153-a întâlnire de rugăciune lângă Nuşfalău pe Muntele Sfintei Treimi

Din Sfânta Scriptură să citim şi să medităm Faptele Apostolilor.
Mottoul lunii: „Si iată că Eu sunt cu voi în toate zilele, până la sfârşitul veacului!” (M. 28, 20)
Intenţia comună de rugăciune: în această lună vom sărbători Duminica Sintei Treimi! Rugăciunea, postul şi jertfa noastră să le oferim pentru locul de pelerinaj Muntele Sfintei Treimi, ca Voia Domnului să se împlinească cu acesta!
Sarcina noastră concretă va fi: deoarece ni L-a trimis pe Spiritul Sfânt şi a rămas între noi în Sfântul Sacrament, să trăim conştientizând că El trăieşte în noi şi între noi! Să încercăm în fiecare zi să-L bucurăm, căutând şi împlinind Vointa Sa!

ÎNVĂŢĂTURA PĂRINTELUI SCHECK LÁSZLÓ ÎN PRIMA SÂMBĂTĂ

Vă salut cu mare iubire pe toţi! Mă bucură faptul că pe Muntele Sfintei Treimi continuă ispăşirea! Cred ceea ce stă scris în Sfânta Scriptură: dacă o mişcare sau un eveniment este de la oameni, se va destrăma. Dacă este de la Dumnezeu, poate fi atacată, poate fi împiedicată, se poate vorbi împotriva ei, dar Opera lui Dumnezeu nu poate fi distrusă. Asta s-a întâmplat şi cu Biserica timp de 2000 de ani, foarte mulţi au atacat-o, dar n-au reuşit să o distrugă. A trecut mai mult de un an de la moartea părintelui Csilik, dar totuşi Cauza lui Dumnezeu merge înainte, pelerinii perseverează pe calea ispăşirii.
Cred că unul din motivele pentru care venim în acest loc de pelerinaj este dorinţa de a învăţa pe cine să punem pe primul loc în viaţa noastră? Primul loc în viaţa noastră trebuie să-l ocupe Dumnezeu şi pentru asta ne ajută Sfânta Fecioară. În toate domeniile vieţii, în fiecare minut al zilei trebuie să-l punem pe Dumnezeu pe primul loc. De aceea este valabilă pentru fiecare om proclamaţia Sfintei Fecioare: „Iată, eu sunt serva lui Dumnezeu! Începând de azi, în fiecare secundă a vieţii mele, aş dori să trăiesc astfel ca Dumnezeu să fie întotdeauna cel mai important!” În acest scop să cerem ajutorul Celor din Ceruri, ajutorul instrumentelor lui Dumnezeu de pe Pământ şi să ne ajutăm reciproc unii pe alţii. Trebuie să ajungem la acel nivel ca după Sfânta Treime, pe locul doi în viaţa noastră să o punem pe Sfânta Fecioară. În luna mai ne putem pune întrebarea: „De ce trebuie să o cinstim pe Sfânta Fecioară? Nu este de ajuns să-L adorăm pe Dumnezeu? Nu este de ajuns dacă îl punem pe primul loc pe Dumnezeu? Este necesar să cerem mijlocirea Sfintei Fecioare şi a sfinţilor?” Da, pentru că noi avem un Dumnezeu smerit. Avem un Dumnezeu care nu este invidios dacă o cinstim pe Sfânta Fecioară și pe sfinţi.
De ce o cinstim pe Sfânta Fecioară? În primul rând pentru că Dumnezeu a ales-o. Nu omenirea a ales-o, nu au ales-o părinţii ei, ci Dumnezeu. Când? Deja în Paradis: „Vrăjmăşie voi pune între tine şi femeie, între sămânţa ta şi sămânţa ei. Aceasta îţi va zdrobi capul, şi tu îi vei zdrobi călcâiul!” În Vechiul Testament se vorbeşte şi de Sfânta Fecioară, nu numai de Mesia. Chiar şi profetul Isaia vorbeşte despre Ea. Ne bucurăm noi oare că Dumnezeu a ales-o pe Sfânta Fecioară. Oare de ce a ales-O Dumnezeu? Pentru ea însăşi şi pentru omenire, deoarece Dumnezeu putea să devină om şi în alt mod. Dar avem un Dumnezeu atât de smerit, încât a ales o persoană, pe Sfânta Fecioară, pentru a se naşte ca om pe Pământ. De aceea o cinstim atât de mult pe Sfânta Fecioară, pentru că a acceptat un rol important în naşterea lui Dumnezeu. Omeneşte nu putem înţelege, doar să ne minunăm şi să acceptăm. Dumnezeu a ales-o pe Sfânta Fecioară şi a ridicat-o la cel mai înalt nivel între creaturi. Credem sau nu, acceptăm sau nu, Sfânta Fceioară joacă un rol foarte important în viaţa omenirii, iar Ea este inseparabilă de Isus pentru că a doua persoană dumnezeiască nu o putem despărţi de mama Sa. De aceea merită un respect special. Dar Sfânta Fecioară nu a fost doar mama lui Isus, ci a fost şi discipolul său. Ea s-a adaptat în toate. Liberă, cu bucurie şi cu iubire a înfăptuit Voia lui Dumnezeu. Isus a spus odată: „Hrana mea este să fac voia celui care m-a trimis!”. Isus Cristos, Fiul lui Dumnezeu, a fost primul care a trăit în cel mai perfect mod Voia lui Dumnezeu. Între oameni, Sfânta Fecioară a trăit perfect Voinţa lui Dumnezeu pentru că a ştiut să se adapteze în bucurie şi în durere, a ştiut să se muleze după Voia lui Dumnezeu. Ea vrea să ne ajute şi pe noi să trăim bine Voia lui Dumnezeu. O numim pe Sfânta Fecioară Regina Raiului, dar o numim şi Maica îndurerată, însă Ea le-a trăit frumos pe ambele. Dacă am cinsti-o doar pentru atât, ar fi prea puţin. Dacă o cinstim pe Sfânta Fecioară pentru că a ales-o Dumnezeu, pentru că a trăit perfect Voinţa lui Dumnezeu, pentru că ne ajută, pentru că mijloceşte pentru noi, pentru că ne iubeşte, toate acestea le facem din interes. Dar un om nu trebuie iubit pentru a dobândi foloase. Trebuie să ajungem să o iubim pe Sfânta Fecioară pentru Ea însăşi, pentru că există, pentru că este cea mai dragă creatură a lui Dumnezeu. Să o cinstim şi să o iubim pe Sfânta Fecioară în mod altruist. Cum s-ar simţi părinţii dacă copiii i-ar iubi doar din interes? Destul de ciudat. Adevărata iubire înseamnă să-L iubim pe Dumnezeu şi unii pe alţii fără a pune condiţii. Să încercăm să urmăm în toate exemplul Sfintei Fecioare. Dacă analizăm copiii ne dăm seama că ei seamănă cu părinţii. Noi, cu ajutorul celor din Ceruri, cu ajutorul instrumentelor lui Dumnezeu, cu ajutorul acestui loc, am dori să ne asemănăm cu Maria pentru că însuşi Isus spune: „Cel care înfăptuieşte Voinţa Tatălui meu Ceresc, îmi este frate, soră şi mamă!”  Ámin!!!

Temă de casă pentru luna iunie:
“DOAMNE AJUTĂ-NE CA SĂ TRĂIM VOINŢA TA ÎN CEL MAI PERFECT MOD!!!”


MESAJUL SFINTEI FECIOARE DIN LUNA MAI A FOST:
„Dragii mei trandafiraşi albi! Şi astăzi am venit între voi cu mare bucurie şi cu iubirea Mea maternă, din încredinţarea Sfintei Treimi. Copiii mei, în luna mai pe care mi-o oferiţi mie, vă mulţumesc pentru rugăciunile pe care le-aţi oferit la intenţia mea. Mulţumesc pentru da-ul vostru şi pentru sacrificiile voastre prin care vă purificaţi permanent şi vă apropiaţi tot mai mult de Mama voastră Cerească şi de Sfânta Treime. În această lună mijlocesc în mod special pentru voi la Sfânta Treime, mai ales pentru mame ca să-şi asume cu inima curată vocaţia de mamă. Copiii mei, să fiţi recunoscători zilnic pentru aceste timpuri de har extraordinare. Azi vă cer să-L preamăriţi pe Dumnezeu pentru ca numele Lui să fie sfânt în inimile şi în vieţile voastre. Micuţii mei, vă spun din nou să acceptaţi şi mai multe sacrificii în viaţa spirituală, în limita posibilităţilor voastre. Reînnoiţi rugăciunea în familia voastră, în comunitatea voastră, în biserica voastră pentru că este vreamea unirii şi nu a dezbinării. Cei care se roagă împreună vor rămâne împreună. Sunt aproape de voi micuţii mei şi vă port în protecţia Inimii mele Neprihănite. Mulţumesc pentru florile pe care le-aţi adus în cinstea mea. Nu uitaţi că eu mă bucur pentru voi şi vă iubesc împreună cu Sfânta Treime. Mulţumesc că aţi răspuns la chemarea Mea! Acum Sfânta Treime vă binecuvântează prin Mine cu harul de a rămâne împreună şi cu harul iubirii!!!”

MĂRTURIE:
Mă numesc Vad Ilona. M-am născut pe 21 decembrie 1964, în judeţul Sălaj, comuna Camăr. În copilărie eram foarte bolnăvicioasă, de multe ori am fost între viaţă şi moarte. Părinţii mei au luptat mult pentru viaţa mea şi se rugau pentru mine spunând: „Doamne ajută-ne să nu moară copilul nostru!” De multe ori m-au dus la medic cu febră mare. Tatăl meu m-a dus în spate, legată într-un  cearceaf pe o distanţă de 3 km cu speranţa că voi supravieţui. Întotdeauna am simţit că Cei din Ceruri au grijă de mine chiar şi în momentele cele mai deznădăjduite. Aveam cam 14 ani când într-o noapte mi-au apărut deasupra capului doi îngeri îmbrăcaţi în alb, aveau mâinile împreunate pentru rugăciune şi mă priveau. Unul dintre ei a spus: „Nu te teme, nu vei muri. Dumnezeu are un plan cu tine!” Din acel moment am simţit că pe mine Dumnezeu m-a creat pentru un alt mod de viaţă. Totuşi a permis să trec prin încercări mari, cu siguranţă scopul a fost să mă întăresc şi să cresc la nivelul sarcinii pe care a pregătit-o pentru mine din veci. Întotdeauna am simţit în adâncul sufletului că eu am fost rânduită pentru ceva mai mult: îmi doream să-L caut şi să-L cunosc pe Dumnezeu, care m-a creeat. Între timp Dumnezeu a permis o nouă încercare în viaţa mea. M-am căsătorit şi am născut o fetiţă. După naştere nu mi s-a curăţat bine uterul, şi din acest motiv s-a format o tumoare, care cu timpul a devenit canceroasă. Mai mult de 14 ani m-au tratat medicii fără nici un rezultat şi într-un final mi-au spus că nu mă pot ajuta. Fetiţa mea mă consola spunând: „Mami, eu mă rog pentru tine la Sfânta Fecioară, iar Ea te va vindeca!” Peste puţin timp i-am cunoscut pe părintele Csilik şi pe mama Eva, care au primit Carisma Unităţii la Şumuleu Ciuc şi conduceau o comunitate la care îmi doream şi eu să aparţin. În anul 2000 pe 1 mai, mama Eva ne-a prezentat pentru prima dată Muntele Sfintei Treimi, teritoriul pe care ea îl oferise Sfintei Treimi. Eu m-am pregătit pentru această zi cu o novenă, cerând lui Isus Îndurător şi Sfintei Fecioare să mă ajute dacă este posibil, dar nu voia mea să se împlinească, ci a lui Dumnezeu. Când am ajuns acolo, mama Eva a aşezat statuia Fecioarei de la Fatima pe o buturugă şi a spus că cel care crede în harul acelui loc, să îngenuncheze şi să ceară harurile de care are nevoie. Prima dată m-a chemat pe mine. Am mers acolo spunând în sinea mea că eu i-am cedat totul lui Dumnezeu, facă-se mie după Voia sa Sfântă. În acel moment trupul meu a fost străbătut de un foc şi m-a apucat plânsul. Nu ştiam ce se întâmplă cu mine. Cei din Ceruri m-au vindecat în trup şi suflet. Din acel moment am simţit că nu mai am nevoie de medicamente.  Mi-am consacrat viaţa Sfintei Treimi şi comunităţii de ispăşire. Din acel moment Dumnezeu m-a scos din căsnicie şi m-a pus lângă părintele Csilik şi mama Eva. Dumnezeu ne-a crescut şi ne-a învăţat împreună cu scopul ca Voia sa Sfântă să se realizeze cu Muntele Sfintei Treimi. De la mama Eva şi de la mine Dumnezeu a cerut să ne acoperim capul ca ispăşire pentru convertirea păcătoşilor, în special din păcatul  vanităţii. În anul 2007 în prima sâmbătă din august am văzut-o prima dată pe Sfânta Fecioară, când programul de ispăşire se ţinea în Casa lui Isus şi a Mariei. Mama Eva era deja tare slăbită, putea vorbi doar foarte greu. În locul în care era ea aşezată am văzut-o pe Sfânta Fecioară şi mi-a aspus: „Împreună cu părintele Csilik să o îngrijiţi de parcă m-aţi îngriji pe Mine!” Starea mamei Eva era din ce în ce mai rea, dar noi am îngrijit-o cu mare iubire, sperând că se va vindeca şi va rămâne cu noi. Pe 19 iulie 2010, Creatorul a chemat-o la El în ceasul îndurării. Doar Dumnezeu ştie de ce permite anumite lucruri în viaţa noastră. Din acel moment eu şi părintele Csilik am condus împreună comunitatea de ispăşire. În 5 august 2010 am primit Carisma Deplinătăţii cu părintele Csilik. Acest har a fost întărit şi de cele spuse de un preot prezent la program, la imboldul Spiritului Sfânt. Atunci încă nu ştiam că şi părintele Csilik este bolnav pentru că faţa lui mereu zâmbitoare nu ne-a dat de înţeles acest lucru. Pe 1 ianuarie 2011, când a avut loc sfinţirea izvorului tămăduitor, părintele a spus că cineva va plăti pentru aceste haruri, dar nu am crezut că va fi el. Întotdeauna a încercat să trăiască bine suferinţa, acceptând-o şi oferind-o. Nu a renunţat la comunitatea de ispăşire până în ultimul moment al vieţii sale. L-am îngrijit cu cea mai mare iubire şi devotament. Am făcut pentru el tot ce ne-a stat în putere. Am mers de la un medic la altul să-l ajute dacă este posibil. Dar în primul rând Dumnezeu este medicul nostru şi El dispune de noi după bunul său plac. Într-un mesaj am primit că părintele este condamnat la viaţă, dar ulterior am înţeles, că Sfânta Fecioară vorbea de viaţa veşnică. La programele de ispăşire primeam amândoi mesaje de la Spiritul Sfânt, de la Isus, Sfânta Fecioară şi Tatăl Ceresc. Pe 26 februarie 2016, Creatorul l-a chemat la El. Nu am rămas singură, deoarece în suflet sunt alături de mine şi de comunitatea de ispăşire, Mama Eva şi părintele Csilik. Ne ajută să mergem înainte în viaţa spirituală, chiar dacă primim şirul încercărilor. Legat de locul de pelerinaj au lăsat în testament că nu poate fi vândut, nu poate fi împărţit, nu poate fi cadorisit şi nu poate fi cedat Bisericii. Doar persoane oferite şi independente pot să-l conducă după Voia lui Dumnezeu. După moartea părintelui, eu am rămas principalul responsabil al Muntelui Sfintei Treimi. Fac tot ce depinde de mine şi voi lupta chiar şi cu preţul vieţii mele ca Dumnezeu să se glorifice în acest loc şi în comunitatea de ispăşire. Cred că Dumnezeu va trimite persoane adecvate, ca Voia sa Sfântă să se realizeze cu Muntele Sfintei Treimi. Să ne rugăm împreună şi să ispăşim, ca acest loc de pelerinaj să rămână în continuare.
„Eu sunt doar o coardă de chitară, iar Dumnezeu cântă la ea!” Vă mulţumesc, că m-aţi ascultat!

Privire în viitor pentru luna iulie 2017
·      În luna iulie programele de ispăşire vor avea loc în zilele de 1 – 2 şi 6 – 7 de la ora 13.                                         
·      Sfânta Liturghie se celebrează în continuare în biserica din Nuşfalău în jurul orei 15! Excepţie face prima duminică, în această zi Sfânta Liturghie se ţine înainte de program de la ora 12.
Mesajele  de la Nuşfalău  în limba română  le găsiţi pe internet  la adresa :www.muntelesfinteitreimi.ro,

 e-mail: comunitateadeispasire@yahoo.com,    inf. 0760-739-518