mesajul

marți, 6 iunie 2017

Mesajele Domnului Isus din 20, 23, 26, 27 si 29 martie 2017 prin Maria Julianna

20 martie 2017. Acasă, în ora îndurării, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii! Curăţaţi-vă sufletele în sacramentul spovezii chiar şi de cele mai mici slăbiciuni! Vreau ca din toate punctele de vedere să fiţi demni de a Mă primi! În Sfânta Împărtăşanie Eu sunt Cel care purific sufletul vostru de toate gândurile păcătoase şi deşarte, de toate slăbiciunile.  Lumina Mea care vă umple, îl va ţine departe pe cel rău fiindcă îi este groază să intre în lumina Mea fiindcă, prin slava Mea, fac să se vadă urâciunea şi monstruozitatea lui. Voi stârni repulsie împotriva fiecăror ispite şi păcate, iar apoi vă ridic sufletele în slava Mea, unde veţi putea să Mă adoraţi şi să Mă slăviţi cum se cuvine pe Mine, Sfântul Sfinţilor, Cel care Domnesc printre voi în Preasfântul Sacrament.

Micuţii Mei dragi, aleşi ai Inimii Mele! Voi sunteţi consolarea Mea, cei care de pe vremea când eram pe cruce M-aţi consolat, fiindcă am văzut dinainte sfinţenia vieţii voastre, e adevărat că prin harul Meu, dar şi voi aţi conlucrat cu el.

Dragii Mei copii! Rămâneţi aşa mereu! Mergeţi până la capăt pe calea cea strâmtă, pe calea renunţării şi a purtării crucii, urmându-Mă pe Mine şi această cale se va termina în Rai. Chemaţi-i aici pe toţi cei la care aveţi acces, iar pe cei la care nu, rugaţi-vă ca să audă cuvintele Mele atunci când le vorbesc prin intermediul conştiinţei lor şi-i îndrum către calea cea dreaptă. Nu există fericire mai mare pentru Mine ca cea a convertirii unui suflet, findcă aşa cum am spus, Cerul se bucură mai mult la convertirea unui păcătos decât de cei 99 de drepţi. Sporiţi numărul convertiţilor ca să ajungă şi ei la mântuire şi astfel să-Mi producă bucurie şi astfel preţul uriaş al Răscumpărării şi al Mânutirii nu l-am plătit degeaba pentru ei.

Dragii Mei copii! Acum vă vorbesc despre Biserică. Am supus Biserica Mea la încercare. De aceea am permis căpeteniei diavolilor, care a cerut-o, să o cearnă. Sunt o mare durere pentru Mine acele suflete care cad şi, pentru o carieră şi o slavă vremelnică,  slujesc lumea şi pe Satana şi nu pe Mine. Dar găsesc o bucurie şi mai mare în acele suflete mici şi loiale, în sufletele proţilor Mei care sunt smeriţi, ascultători şi se încred în Mine şi astfel Îmi slujesc Mie. Ei sunt mama şi fraţii Mei care îndeplinesc Voinţa Tatălui Meu. Acum Îmi aduc o şi mai mare bucurie, când se pregătesc pentru suferinţă, chiar pentru moartea prin martiriu, din iubire şi loialitate pentru Mine. Chiar dacă nu vor deveni martiri, intenţia le-o consider ca şi cum ar fi.
Dragii Mei copii! Rugaţi-vă pentru aceşti fraţi ai voştri mici, ca să rămână pe această cale strâmtă şi nimic să nu îi poată îndepărta de la iubirea şi loialitatea pe care o au pentru Mine. Pentru cei din tabăra cealaltă, doar rugaţi-vă ca să primească şi să accepte harul vederii clare ca să nu slujească fiara şi să nu tragă după ei şi mai multe suflete credule, neştiutoare fiind uşor să le mâne pe calea cea largă a osândei. Cu toate acestea voi judeca pe fiecare potrivit talanţilor primiţi, respectiv cel care a primit talanţi mai puţini şi este neştiutor, pedeapsa aceluia va fi mai blândă ca a aceluia care a primit mult, deoarce aceluia îi voi cere socoteală pentru mult.
Dragii Mei copii! Viaţa voastră este pentru Mine o carte deschisă, de la început până la capăt. Străduiţi-vă să trăiţi în aşa fel, în fiecare clipă, încât să fie plăcută Mie. Pentru asta vă binecuvântez cu iubirea nesfârşită ce se revarsă din Inima Mea iubitoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întărire din Sfânta Scriptură: Evrei2, 3: Domnul a vestit”; 6: „ Ce este omul, ca să-ţi aduci aminte de el sau fiul omului, ca să-l cercetezi?”



23 martie 2017. Acasă, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii! A sosit ceasul. În curând prigoana va izbucni. Fiţi mereu pregătiţi. Trăiţi în sfinţenia vieţii, ca oricând să Mă puteţi mărturisi în faţa acestui neam imoral şi ca să puteţi să vă daţi viaţa pentru Mine.

Dragii Mei copii! Voi sunteţi mieluşeii Mei dragi printre lupii îmbrăcaţi în blană de oaie. Deziceţi-vă de ei! Mai ales acum sunt valabile aceste cuvinte ale Mele: Feriţi-vă de ipocriţi şi de cei care vă învaţă erezii! Nu vă fie teamă a Mă mărturisi prin purtarea, cuvintele şi faptele voastre! Se poate întâmpla doar atât cât permit Eu. A sosit ceasul. Trăiţi pregătiţi de moarte! Voi avea foarte mulţi martiri. Planul lor hain va fi dus la bun sfârşit, dar asta va fi spre pierzania lor, pentru că atunci când vor crede că au învins, atunci vor cădea cel mai tare, tocmai până în fundul iadului. Permit toate acestea ca să-i aleg pe cei adevăraţi de cei falşi şi ipocriţi. Iară vouă, dragii Mei copilaşi, cei care Îmi sunteţi loiali şi veţi şi rămâne vă spun următoarele: vă ascund în Inima mea Îndurătoare. Vă pot ucide oricând, pentru Mine, dar nici atunci să nu vă fie teamă, fiindcă veţi veni în slava Tatălui ca sfinţi martiri.

Timpul este aici. Totul se va petrece pe neaşteptate. Mă vor lua de la voi, pe Mine aducătorul vieţii veşnice. O vor face spre osânda proprie. Voi să vă deziceţi de ei şi să-Mi rămâneţi credinioşi până la moarte! Retrageţi-vă în refugii unde v-am pregătit locuri, unde veţi celebra Sfânta Litughie iară şi iară, şi voi intra în inimile voastre.

Rugaţi-vă aşa: „Isuse adorat! Pentru meritele veşnice ale pătimirii şi morţii Tale pe cruce, pe care le ofer Tatălui meu Veşnic, prin cele Şapte dureri ale Inimii Neprihănite ale Sfintei Fecioare Maria, ca ispăşire pentru ofensele păcătoşilor comise împotriva Ta, a Preafintei Treimi şi a Mamei noastre Ceresti, te implor cu o rugăciune ce atinge Cerul, ca prin mijlocirea Mamei noastre cereşti şi unită cu Ea, să ne dai nouă harul ca să împlinim pe deplin sfântul Tău plan destinat nouă dintru veşnicie!”

Dacă vă rugaţi aşa, veţi experimenta minuni. Veţi primi harul vederii clare.
Vă binecuvântez cu binecuvântarea Mea întăritoare cu iubirea nemărginită ce se revarsă din Inima Mea, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.

Întăriri din Sfânta Scriptură: 2Tes 1,4: „prigoana”; 2,1-12: Referitor la venirea Domnului nostru Isus Cristos şi la adunarea noastră împreună cu el, vă rugăm, fraţilor, să nu vă [lăsaţi] tulburaţi repede la minte sau înspăimântaţi nici de vreun duh, nici de vreun cuvânt, nici de vreo scrisoare ce [pare] a fi de la noi, cum că ziua Domnului ar fi aproape! Nimeni să nu vă amăgească în niciun fel, pentru că nu va veni înainte de renegarea credinţei şi descoperirea omului nelegiuirii, a fiului pierzării, cel care se împotriveşte şi se ridică peste tot ce se cheamă Dumnezeu sau e vrednic de închinare, aşa încât se aşază el însuşi în templul lui Dumnezeu şi se prezintă că este Dumnezeu! Nu vă aduceţi aminte că vă spuneam acestea pe când eram încă la voi? Iar acum ştiţi ce-l împiedică să nu se arate decât la timpul lui, căci misterul nelegiuirii lucrează deja, numai că ceea ce-l împiedica până acum va fi dat la o parte. Atunci va fi descoperit Nelegiuitul pe care Domnul Isus îl va nimici cu răsuflarea gurii sale şi-l va distruge cu manifestarea venirii sale. Venirea lui va fi lucrarea Satanei, însoţită de tot felul de fapte puternice, semne şi minuni înşelătoare şi de toate amăgirile nelegiuirii pentru cei care se pierd, pentru că ei n-au primit iubirea adevărului ca să fie mântuiţi. De aceea Dumnezeu le trimite o putere de amăgire ca să creadă în minciună, pentru ca toţi cei care nu cred în adevăr, ci îşi găsesc bucuria în nedreptate, să fie judecaţi. 2Cor 4,2: „Cuvântul lui Dumnezeu”.


26 martie 2017. Acasă, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii! Vă confruntaţi cu evenimente foarte triste. Satana a planificat totul dinainte. De mult se pregăteşte pentru celebrarea victoriei sale. Victoria lui asupra Mea va fi aceea că prin instrumentele sale Mă va lua pe Mine de la voi. Prin aceasta vă va dăuna foarte mult, fiindcă toţi aceia care nu vor vedea clar şi vor primi învăţăturile lor eretice, aceia se vor alătura ereticilor. Astfel vor ajunge pe un tărâm lunecos şi mulţi dintre ei se vor osândi. Aceasta este victoria celui rău asupra Mea, atunci când răpeşte suflete de la Mine, suflete pentru care am murit în chinuri. Mi-e foarte milă de aceia care cad în capcana lui şi se pierd pentru totdeauna.

Micuţii Mei, dragii Mei copii! Pregătiţi-vă, fiindcă în curând Sfânta Liturghie va fi celebrată în ascuns de preoţii Mei sfinţi aleşi, aşa cum am lăsat-o Eu spunând: „Faceţi aceasta în amintirea Mea.”

Dragii Mei copii! Îmi sunteţi foarte dragi. Încredeţi-vă în Mine mai presus de orice! Se poate întâmpla doar atât cât Eu permit. Rămâneţi credincioşi până la moarte în credinţă, iubire, smerenie şi ascultare! Timpul este scurt. Fiecare cuvânt al Meu se va împlini la timpul potrivit. Vă binecuvântez cu binecuvântare întăritoare şi ocrotitoare valabilă şi în refugiu, ce izvorăşte din Inima Mea plină de o iubire ce depăşeşte orice închipuire, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.

Întărire din Sfânta Scriptură: Ef 1, 9: „căci a binevoit să ne descopere taina voii Sale”; Fil 3, 6: „prigoana”.



27 martie 2017. Acasă, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii! Vă aşteaptă timpuri foarte triste. Prigoana Bisericii a început. Rugaţi-vă ca să puteţi rămâne perseverenţi în sfinţenia vieţii, în ţinerea legilor Tatălui Meu! Nu sporiţi numărul ereticilor ci să fiţi membri ai Bisericii din ascuns, ca adevăraţi mărturisitori care ţin cu adevărat legile Tatălui Meu. Prin conducerea preoţilor Mei credincioşi şi adevăraţi veţi participa şi în continuare la Preasfânta Jerfă Liturgică şi Mă veţi primi în inimile voastre.

Micuţii Mei dragi! Nu vă întristaţi! Toate acestea nu vor dura mult. Încă puţin şi voi reveni în slavă, atunci când cu suflarea gurii îl voi mătura pe cel rău. Voi reînnoi faţa Pământului şi voi restabili Biserica Mea întemeiată de Mine în frumuseţea şi strălucirea Ei de odinioară. Strălucirea şi lumina Bisericii Mele sunt chiar Eu în Preasfântul Sacrament al Altarului. Iar voi, cei care Mă primiţi cu sufletul curat, veţi fi cu toţii purtători ai luminii, cei prin care se răsfrânge bunătatea şi iubirea Mea aupra celor din jurul vostru şi asupra întregii lumi.

Micuţii Mei! Nu vă îngrijoraţi de ce şi cum se petrece! Încredeţi-vă în Mine, abandonaţi-vă pe deplin Mie în toate! Eu mă voi îngriji de voi şi voi împlini planul destinat vouă dintru veşnicie.

Dragii Mei copii! Încredeţi-vă în Mine! Pacea Mea o dau vouă, precum şi iubirea Mea care vă aprinde micile inimi ca să Îmi reîntoarceţi iubirea şi, prin Mine pe fraţii voştri, fiindcă Unul este Tatăl vostru, Cel Ceresc, iar voi cu toţii sunteţi fraţi. Pentru aceasta vă binecuvântez cu iubirea nemărginită ce se revarsă din Inima Mea iubitoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întăriri  din Sfânta Scriptură: Mc 9, 7: „Şi s-a auzit un glas din Cer: acesta este Fiul Meu cel preaiubit, pe  El să-L ascultaţi”. 1Cor 10, 7: „ Să nu fiţi idolatri...” 20-22: „ Eu zic că ce vestesc neamurile jertfesc dracilor, şi nu lui Dumnezeu. Şi eu nu vreau ca voi să fiţi în împărtăşie cu dracii. Nu puteţi bea paharul Domnului şi paharul dracilor; nu puteţi lua parte la masa Domnului şi la masa dracilor. Sau vrem să întărâtăm pe Domnul la gelozie? Suntem noi mai tari decât El?”


29 martie 2017. Acasă în ora îndurării Domnul Isus spune...

"Dragii Mei copii! Îmi sunteti tare dragi. Cernerea începe. Eu, cel care văd inimile şi rărunchii, ştiu oricum în cine ce sălăşluieşte. Dar toate acestea le permit din cauza voastră ca voi, cei care vedeţi doar aparenţele, prin cernere să fiţi conştienţi, cine unde aparţine.

A sosit ceasul. Se vor împlini toate câte vi le-am spus dinainte. Pregătiţi-vă pentru tot ceea ce vă aşteaptă! Încredeţi-vă în mine! Eu rămân cu voi, în fiecare zi, până a sfârşitul lumii. Vă binecuvântez cu binecuvântare întăritoare, cu iubirea ce izvorăşte din Inima Mea plină de iubire, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh..

Întăriri din Sfânta Scriptură: Ef 1, 9: Că a binevoit să ne descopere taina voii Sale. Mc 14, 42: A sosit ceasul. Fiul Omului este dat în mâinile păcătoşilor. 49: ...ca să se împlinească Scriturile.