mesajul

marți, 6 decembrie 2016

Vă va face o surpriză

Iată că s-a umplut timpul,
Cu veşti anunţând sfârşitul,
Cum de jos, aşa de sus.
E cam gata de parcurs,

Şi ca vreme, şi distanţă,
Vă apropiaţi de poartă,
De cum sigur şi precis,
Asta am vouă de spus.

Tatăl care este în cer,
Vorbeşte prin mesageri,
În tot timpul, în tot locul,
Să înţeleagă tot omul.

Ochii să-i deschideţi bine,
De ce-i pe pământ, în lume,
Urechile desfundaţi,
Despre cele ce aflaţi.

Minţii voastre sclipitoare,
Ce aleargă ca atare,
Spuneţi stop şi staţi un pic,
Că de nu v-aţi prăpădit.

Eu sunt Tatăl, iar voi lumea,
Ce am creat-o cu mâna.
Tot la fel pot s-o distrug,
Într-o clipă, un minut.

Voi nu ştiţi puterea Mea,
Şi nu vreţi a asculta,
De cum insist şi vă rog,
Vrând să vă salvez pe toţi.

Vă iubesc, de voi mi-e milă,
Dar voi vă duceţi în râpă.
Ce vedeţi, spre voi se îndreaptă,
De foc, apă, nimeni scapă.

Încă vă îndreptaţi spre Mine,
Cu blesteme, blasfemie.
Copii, o să vă ia vântul,
Şi casa, şi aşternutul,

Noaptea când vă odihniţi,
Şi când n-o să vă gândiţi,
Dacă nu vă potoliţi,
Ca să fiţi copii cuminţi.

Cum v-am spus, ca hoţul vin,
Şi de cuvânt Eu mă ţin.
Pregătiţi-vă, dragii Mei,
Cum cu tobe, zurgălăi,

Şi cu capre, şi cu urşi,
Dar atenţi să priviţi sus.
Mai sunt semne, mai sunt veşti,
Pe care să le auziţi, vedeţi.

Tatăl, Fiul, Duhul Sfânt,
Prin mesagerul vă spun,
Că Sfânta Treime împreună,
Vă va face o surpriză.

luni, 05.12.2016, ora 16,49. A. Ciobanu