mesajul

duminică, 25 decembrie 2016

Nu-l urî şi judeca pe un alt om, nici măcar pe falsul profet !

Ştim acum că papa franscisc este falsul profet. Şi Isus ştia că Iuda este cel care-l va vinde (vezi "Evanghelia, aşa cum mi-a fost revelată - Maria Valtorta"). Şi ce a făcut Isus ? S-a rugat Tatălui Ceresc pentru Iuda ! Dar, totuşi, să se facă voia Tatălui ...

Tendinţa noastră este de a-l demoniza pe papa francisc ştiind că este falsul profet, şi pe bună dreptate am zice noi, numai că Dumnezeu nu are aceeaşi gândire ca aceea a oamenilor ... căci tot ce face El este desăvârşit .... dar să vedem ce ne învaţă Dumnezeu în această privinţă :

Cei care s-au opus Primei Mele Veniri au refuzat să accepte Voia lui Dumnezeu
Mesajul (1256) din Cartea Adevărului

Vineri, 31 octombrie 2014 la ora 18:25
Prea iubita Mea fiică, Voia Mea este săpată în stâncă și toți cei care Mă iubesc cu adevărat vor deveni una cu Voia Divină a Domnului. Dacă negați Voia Mea, nu veți mai putea deveni ai Mei. Dacă vă ridicați împotriva Mea, Eu nu vă voi permite să intrați în Împărăția Mea, pentru că numai cei care vin la Mine predându-Mi în întregime voia lor liberă, vor putea spune cu adevărat că sunt ai Mei. Dacă voi nu sunteți ai Mei, cum aș putea Eu să câștig inimile voastre nerecunoscătoare? Aceia dintre voi care Mă blestemă; care își varsă disprețul asupra celor care susțin Cuvântul Meu; sau care încearcă să intervină asupra Voinței Sfinte a lui Dumnezeu, vor fi aruncați în abis, după ce se vor fi făcut toate eforturile pentru a-i salva.
Când M-am născut, mulți dintre dușmanii Mei, ale căror suflete fuseseră infestate de către spiritele rele, i-au făcut greutăți Mamei Mele. Cei care au persecutat-o în Timpul Meu de pe pământ, erau, în multe cazuri, surprinși să simtă o asemenea ură împotriva ei. Dar ea a suferit, în Numele Meu. Cei care s-au opus Primei Mele Veniri au refuzat să accepte Voia lui Dumnezeu, - cea de a-i eliberea din cătușele care le înlănțuiau gleznele și care le fuseseră puse de către demoni.
Eu am petrecut mare parte din Misiunea Mea de pe pământ alungând spiritele rele din sufletele celor afectați, în timp ce îi învățam pe cei care nu cunoșteau Voia lui Dumnezeu. Acum, când Ma pregătesc să vin din nou, Misiunea Mea va fi de data aceasta și mai dificilă. Acelora dintre voi cu inimi împietrite, care refuză să Mă asculte, le spun aceasta: doar prin credința pe care o aveți, nu veți finaliza această călătorie către Viața Veșnică, dacă nu-Mi sunteți cu adevărat devotați Mie, printr-o viață de rugăciune și adorare. Voi nu sunteți binecuvântați cu suficientă înțelegere sau cunoaștere a Cuvântului Meu, ca să respingeți Avertismentul Meu în aceste timpuri. De ce vă vărsați disprețul asupra Mea acum? Ce credeți voi că vă va face vrednici să stați înaintea Mea, când Îmi veți cere viața veșnică? Vă spun că încăpățânarea voastră vă orbește față de adevărul Revelației Divine, căreia îi sunteți martori, manifestată prin aceste Sfinte Mesaje ale Mele către lume.
Suflete nerecunoscătoare, vă lipseste cunoașterea care v-a fost dăruită detaliat în Prea Sfânta Biblie. N-ați învățat nimic din nicio lecție care v-a fost predată. Mândria voastră și căutarea auto-mulțumirii, Mă decepționează. Ochii voștri nu pot să vadă și, drept rezultat, voi nu veți fi pregătiți pentru Mine. Pentru fiecare insultă pe care o aruncați celor care spun Adevărul – în ciuda opoziției din partea voastră – va trebui să veniți inaintea Mea. Atunci, eu vă voi cere să justificați fiecare cuvânt, fiecare acțiune, fiecare faptă făcută împotriva Mea. Nu puteți spune niciodată că sunteți cu Mine dacă vă luptați împotriva Mea, prin intermediul Cuvântului Meu dăruit vouă din Mila lui Dumnezeu, Care nu va obosi niciodată în Încercarea Sa de a vă salva sufletele.
Când vi se dăruiește Darul unor revelații particulare, aveți dreptul de a discerne.  Dar, nu aveți autoritatea să-i judecați sau să-i răniți pe alții, chiar dacă ei nu vin de la Mine. Eu, Isus Cristos, am făcut cunoscut faptul că omul nu are dreptul să judece niciun alt suflet. Dacă Mă nesocotiți, și dacă le faceți nedreptăți fie chiar și profeților care sunt falși, Eu vă voi judeca și vă voi pedepsi, exact așa cum îi pedepsiți și voi pe cei pe care îi urâți. Nu puteți urî pe cineva în Numele Meu. Dacă urâți pe cineva, o faceți în numele satanei. Eu vă voi scăpa de necazurile voastre numai atunci când veți veni și Mă veți implora să vă izbăvesc de un asemenea păcat. Dar mulți dintre voi nu veți face niciodată acest lucru, pentru că v-ați pus pe voi înșivă deasupra Mea, și pentru aceasta, veți suferi.
Niciunul dintre voi să nu declare un alt suflet ca aparținând celui rău, pentru că el, satana, se bucură de cei care se fac vinovați de o asemenea greșeală. Nici unul dintre voi nu este atât de curat de păcate încât să poată emite o asemenea judecată.
Cel care este al Meu și care Mă cunoaște cu adevărat, nu va chinui niciodată un alt suflet în Numele Meu.
Al vostru, Isus



Mama Mântuirii: Acceptați Crucea cu demnitate. Nu vă plângeți.

Mesajul (1255) din Cartea Adevărului

Joi, 30 octombrie 2014 la ora 17:30
Dragii Mei copii, când îl slujiți pe Fiul Meu în această viață, aceasta este plină de dificultăți. A-L urma pe El este într-un fel o sarcină ușoară, dar atunci când purtați înlăuntrul vostru Darul Duhului Sfânt, aceasta va aduce peste voi mânia celui rău și a fiecărui dușman al Fiului Meu. Aceasta face ca parcursul vostru pe Calea Adevărului să fie extrem de dificil. Veți întâmpina opoziție la fiecare pas, chiar dacă voi rămâneți tăcuți în adorarea Fiului Meu.
Mulți dintre cei care îl iubesc cu adevărat pe Fiul Meu nu pot să înțeleagă de ce sunt terorizați de alții fără nici un motiv clar. Sau, de ce sunt acuzați pe nedrept de fărădelegi. Aceasta se întâmplă deoarece Duhul Sfânt este Prezența reală a Lui Dumnezeu și de aceea, ea niciodată nu va fi trecută cu vederea de către cel rău, care nu se va da în lături de la nimic pentru a vă provoca durere și suferință. El, cel rău, vă va chinui neîncetat, și va face acest lucru fie în mod direct, fie prin sufletele acelora pe care el reușește să le infesteze.
Toată această durere, pe care nu o veți înțelege, se datorează devoțiunii voastre pentru Isus Cristos. Așa cum El a îndurat ridiculizarea, batjocura și ura, tot așa va fi și cu voi, toți cei care îi slujiți Lui. Când suferiți în Numele Lui pe acest pământ, veți găsi în sfârșit în Împărăția Sa pacea, iubirea și bucuria trainică. Acceptați Crucea cu demnitate. Nu vă plângeți. Nu vă angajați în dispută cu cei care arată ură față de voi, căci altfel propriile voastre inimi se vor umple cu același venin.
Ura naște ură dacă i se răspunde. Iubirea, care vine de la Dumnezeu, naște iubire. Arătați iubire față de dușmanii voștri; rugați-vă pentru ei; aveți milă de ei. Când faceți aceasta, satana nu are putere împotriva voastră.
Mama voastră preaiubită
Mama Mântuirii